• Wat vinden jullie van da lieke? Ik vind et sjiek en die gastn waren heejt.
    http://nl.youtube.com/watch?v=t1yXbmEVUh4&eurl=http://www.junioreurovision.tv/event/artistdetail?song=24581&event=1474

    Ik kon dat meisje niet hebben
    das ukranine toch?

    Dat meisje zei al vanop voorhand dat ze ging winnen

    Bzz, de biatch

    hmm die jonges ? njaah konde er door

    da wijf pfft een omhoogevallen trut
    die dacht da ze ging winne PFFT



    Gilles (ll)

    Sorry dat nummer vond ik slecht, en vooral dat is een kindersterretje, komaan ze had meer mangagers en assistenten dan Rihanna en per danser had ze een coreograaf en ze was er zeker van dat ze ging winnen, dat hebben we gemerkt xD
    Maar inderdaad die gasten waren heet, ondanks dat ze ongeloofelijke lelijke kleren aan hadden (mijn menning)


    Live life limitless.

    I Don't like her
    En die hun taal leek precies op een kruising van slecht engels,dialect en dan hun taal.

    ik vond haar liedje dus niet goed


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vond dah echt kinderactig sorry (':


    We'll never be as young as we are tonight


    Ik vond dat egt een Stom liedje x')
    en die jonges waren gosh zo lelijk , Srry x


    A. ikmisje.

    Ik vind het hip :D Echt grappig

    euh da meisje was like, verwent joh, iedere danser had zijn eigen choreograaf! :O Like, dat wil ik ook, mammiie!(baby)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind het een beetje dom. Laten we de nummers 1 en 2 van vorig jaar door elkaar mixen dan winnen we vast >.<
    En die jongens heb ik eigenlijk niet op gelet.. maar ik denk dat ze zonder dat pak er beter uit zouden zien..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    als je haar auditie hoort omg.. die stond eerst op de site van junior songfestival.. ze was de hele tijd buiten adem en ze heeft de uitstraling van zo'n verwend kindsterretje:D


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    ik vond het sgattig, maar meer ook niet. n_n


    I am an idiot, I move.

    Ze was er zo van overtuigd dat ze ging winnen-_-'
    Ze was al aan het wenen toen dat de punten nog maar half waren verdeeld.
    Ik moét haar niet.


    The soul needs autumn.

    wat een loemp kind zeg

    Ik vond dat echt een stom nummer. En dat meisje zei op voorhand al dat ze ging winnen --"


    Listen to what we're not saying..

    Ik had een hele andere versie van dat liedje gezien op tv O.O Ze had andere kleren aan en het podium was anders XD Het ligt vast aan mij xD


    Your make-up is terrible