• Yeeeeeeeeeesss,

    Zoals sommigen van jullie wel weten zit ik momenteel in het vijfde jaar van tvwo en dat betekent dat ik in mei twee weken in het buitenland stage moet lopen.
    Het doel van deze stage is dat je ondergedompeld wordt in een andere cultuur en leert zelfstandig te zijn. Je moet dan ook zelf een stageadres en slaapadres vinden enzo.

    EN HET IS ME GELUKT! <3

    Ik heb echt 18 bedrijven gemaild, en vandaag heb ik een confirmation letter ontvangen waarin staat dat ik bij Michael O'Mara Books (uitgever in Londen <3) mijn stage mag hebben _O_
    En dat wou ik zó graag!
    en nu is het me dus gelukt *O*

    Ik moet nu alleen nog een slaapadres vinden. Mijn vader heeft wel een vriend in Londen, maar die weet nog niet waar hij tegen die tijd woont, dus ik hoop dat hij vrienden heeft die me onderdak willen bieden...

    Men, ik heb er zin in <3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gefeliciteerd!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    AWESOME O.O Echt, dat lijkt me zo super! Gefeliciteerd!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ah, dat lijkt me zoooo vet! <3
    Nu alvast veel plezier. (:


    Felix

    woooow, zo cool o.O


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nicee! Weet je er al wat je moet doen enzo?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    CH schreef:
    Nicee! Weet je er al wat je moet doen enzo?
    Nee, ik heb eigenlijk geen idee wat ik daar ga doen. Maar het is een redelijk kleine uitgeverij en de contactpersoon zei dat ik goed te zien krijg hoe het eraan toe gaat, dus dat is wel heel leuk :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hihi, ik kruip alvast in je koffer. Gefeliciteerd trouwens. (:

    Ohh wat geweldig! =) Heel veel plezier, Londen is een prachtstad. (;


    ars moriendi

    CrazyChicken schreef:
    Ah, dat lijkt me zoooo vet! <3
    Nu alvast veel plezier. (:


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Remembrall schreef:
    (...)Nee, ik heb eigenlijk geen idee wat ik daar ga doen. Maar het is een redelijk kleine uitgeverij en de contactpersoon zei dat ik goed te zien krijg hoe het eraan toe gaat, dus dat is wel heel leuk :3



    Ooh oke, ik vind het zelf altijd fijner om in een iets wat kleiner bedrijf stage te lopen omdat je dat dan idd dus wat meer mag zien enzo, en vaak geven ze dan ook iets meer persoonlijke aandacht omdat het minder druk is. Veel plezier alvast iedergeval & succes met t zoeken van een crib :Y)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 22:07 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    SU-PER-VET !


    You never fail, unless you keep trying...

    oh wow wat gaaf!!
    Gefeliciteerd en veel plezier alvast hahaha

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 22:11 ]


    As travars

    Azian schreef:
    Hihi, ik kruip alvast in je koffer. Gefeliciteerd trouwens. (:
    Dat kan! Want ik heb vorige week eindelijk een eigen koffer aangeschaft, ghehe (krul)

    & bedankt iedereen voor de felicitaties, ghehe :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wauw, super gaaf! Heel veel plezier [:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ohmygod, dat is zo ontzettend gaaf, ik ben echt super blij voor je. Ik had vorig jaar de mogelijkheid naar Canada te gaan, maar die heb ik geweigerd omdat ik wist dat ik het niet aan zou kunnen om daar weer teug naartoe te gaan. Maar echt gefeliciteerd! *O*


    Have you ever been alone in a crowded room?