• Omdat ik de laatste tijd geen zin meer heb om te schrijven, heb ik het gevoel gekregen dat ik het ook niet goed kan. Ik heb geen zin meer om me er aan te zetten, om er gewoon aan te beginnen. En als ik dan eindelijk bezig ben, komt er gewoon niets meer uit.
    Om een of andere reden hoop ik dat er een persoon is die met me samen wil schrijven. Iemand die me dwingt verder te doen en waar ik het een en ander van kan leren. Die zegt wat er beter kan en niet direct stopt als ik even geen zin meer heb.
    Omdat ik hoop dat dit helpt. En ik hoop ook dat iemand bereid is mij te helpen. Waarover schrijven maakt me niet echt uit, ik sta open voor van alles. Dus is er iemand die me wil helpen?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik zou je willen helpen als ik zelf niet in een dipje zat.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik zit zelf een beetje met het zelfde probleem, dus denk niet dat dat helpt.


    You are beautiful, you are love.

    Om een of andere reden is het wel een opluchting dat ik niet alleen ben...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Danelaw schreef:
    Om een of andere reden is het wel een opluchting dat ik niet alleen ben...


    Misschien kunnen we elkaar helpen?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    (...)

    Misschien kunnen we elkaar helpen?


    Dat is eigenlijk nog geen slecht idee (: Ik wil wel helpen (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb het momenteel te druk, Nano & nog een andere story (die ik samen schrijf met Fullbuster), maar het altijd enorm leuk om met iemand samen te schrijven, vooral met iemand die je dan ook steunt en een goede vriendin is.
    Heb je zo niemand in je vriendenkring, want dat helpt ook altijd als je vrienden bent, vind ik.
    Ik hoop in ieder geval dat je iemand vindt!


    Ex astris, sciencia