• Lieve creatieve mensjes!

    Ik heb een story, en daar wil ik graag een leuke cover voor, maar ik kan niet foto's in elkaar over zetten, of hoe je het ook wil doen...
    Het verhaal heet: My Last Year
    Het gaat over meisje dat kanker krijg en daarmee nog één jaar heeft...
    deze plaatjes zijn graag gewenst in cover:

    Achtergrond:



    Iets wat hier op lijkt:





    Je mag bij de laatste twee ook nog iets anders verzinnen...
    Eigenlijk is die eerst het belangrijkste, die andere twee kunnen me niet zoveel schelen...

    Alvast bedankt!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil wel proberen een cover te maken. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I'm gonna try.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:



    Me likes!
    Maar ik kijk nog even naar anderen (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Azian schreef:



    Groter.


    Meeen, hoe krijgen jullie dat toch altijd voor elkaar met die overgang enz...?
    Wij hebben wel photoshop (het programma), maar ik snap er geen barst van... :P


    Deep inside, I've never felt alive

    Met GIMP doe ik dat. de user GIMP, heeft een story over hoe het werkt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    LiveForLove schreef:
    (...)

    Meeen, hoe krijgen jullie dat toch altijd voor elkaar met die overgang enz...?
    Wij hebben wel photoshop (het programma), maar ik snap er geen barst van... :P


    Ik heb ook photoshop gehad en snapte er ook niks van. Toen heeft een meisje me 2PIC doorgestuurd en daarmee doe ik het. (: Al de rest doe ik met Picnik.

    Maar hoe vind je hem?

    Ik ga er ook nog wat van proberen te maken. (:


    Felix

    Azian schreef:
    (...)

    Ik heb ook photoshop gehad en snapte er ook niks van. Toen heeft een meisje me 2PIC doorgestuurd en daarmee doe ik het. (: Al de rest doe ik met Picnik.

    Maar hoe vind je hem?


    Nice hoor (A)

    Maar ik ga nog eventjes verder kijken, aangezien iemand anders het ook nog wil proberen ^^
    Ik kijk nog wel, want de story gaat zelf nog niet zo snel online... Ik wil gewoon alvast een cover hebben (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive


    (Image = clickable)

    Ik heb echt het idee dat mijn covers steeds slechter worden, maar aangezien je blijkbaar op mij wacht met kiezen, stuur ik hem toch maar. (x


    Felix

    CrazyChicken schreef:


    (Image = clickable)

    Ik heb echt het idee dat mijn covers steeds slechter worden, maar aangezien je blijkbaar op mij wacht met kiezen, stuur ik hem toch maar. (x


    Niet waar, hij is wel mooi hoor!

    En eigenlijk wacht ik op meer, want ik kan niet kiezen. :S (niet dat ik deze drie niet ga kiezen hoor, maar dan heb ik gewoon wat meer keuze :p en ik denk eigenlijk al dat het er twee worden...)


    Deep inside, I've never felt alive

    Aangezien er niemand reageert ga ik er eentje kiezen...
    Ik denk dat ik de andere ook ga gebruiken, maar ik kies die van Azian...
    Ik vond ze alledrie heel mooi heeurr! (heart2)


    Deep inside, I've never felt alive