• de titel zegt het al, me BF Gulsen is een Wannabe me && wemo, ik iriteer me er al 1 jaar over en me andere vriendin Aracelly weet dat.
    laatst in de ochtend op school kwam ze naar me toe, en ik was Pissed op haar dus ik gil laat me met rust, iedereen keek me aan en me vriendin schrok van me, een hele dag heb ik ruzie met haar gehad.
    maar dat is nog niet alles,ik vertrouw haar niet,

    1jaar geleden;
    haar nicht die BTW ook TOHO fan is haat me omdat ik ook op Bill geil, dus me Hartsvriendin Cherely was so Bij Gulsen en ze gingen naar die Nicht van der die me haat, dus toen zij die nicht zo tegen Gulsen, jij Haat Linda toch ook, toen zei ze jaa, ik haat haar, toen Me hartsvriendin Cherely dat me vertelde kon ik bijna janken.
    dus ik had toen ruzie met Gulsen wat uiteindelijk weer goed is gekomen maar toch voelt het fout,

    ze steelt mijn Music en zegt tegen andere dat zij die bands heeft gevonden,en ze mag andere Tomgeilers Niet, ze liegt veel tegen haar ouders en brengt mij vaak in de problemen.

    laatst ben ik me gaan snijden, en je raad het al zij dus ook, ik heb er zo mijn redenen voor, maar zij doet het omdat ze er zin in heeft.
    uiteindelijk ben ik gestopt met snijden en zij dus ook,
    vandaag op school ze was plaatjes aan het zoeken van emokapsels Like; ze wilt haar haar zo knippen, maar zij denkt dus dat je door een emokapsel al emo bent.

    en ze is vet Jaloers op me, ik mag een tongpiercing maar zij niet omdat ze een turk is, dus toen ik het haar vertelde reageerde ze bijna niet, en ook toen ik vertelde dat als ik 16 ben me haar zwart met roze mag verfen.

    wat moet ik hiermee?, ik ben vet wanhopig en ik wil geen ruzie, ik iriteer me elke dag en heb de neiging om haar uitteschelden voor wannabe enz.

    sorry voor deze shit maar het moest eruit!

    ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
    xoxoxoxo


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik weet précies hoe je je voelt. Ik zit nu even te bedenken wat je kan doen, ik reageer hier zo wel weer op.
    Maar heeft ze een account op quizlet, en is ze ToHo-fan?


    ok

    Ik weet précies hoe je je voelt. Ik zit nu even te bedenken wat je kan doen, ik reageer hier zo wel weer op.
    Maar heeft ze een account op quizlet, en is ze ToHo-fan?


    ze is TOHO fan en ze heeft met mij samen een acount


    Ice-cream Rockt more than you x3

    eejjh man. Als je aan haar irriteert waarom ga je dan met haar om?
    Je moet gwn eerlijk zijn.
    & Je moet dan egt niejj denken aan de rest of die je dan niet meer aardig vindt. Want die mensen weten niet wat zij allemaal doet tog?
    Dus fock die shit weetje & ga niet je leven verneuken door haar :S

    (...)

    ze is TOHO fan en ze heeft met mij samen een acount

    Zou ze het niet erg vinden dan dat je hier een topic over maakt ?xD


    ok

    Oké punt 1: snijden is zeker niet de oplossing! Ik wil niet dat je doodbloed ofzo :S

    Ik heb ook zo'n vriendin, al is het wel niet me bf. Ze draagt emo-kleren, smink, kapsel, en dénkt dat ze dan ook emo is. (ik ben het niet dus mij doet ze niet echt na). Toen ik fan was van TH, zij ook enzovoort. En ik irriteer me daar ook ontzettend aan. Ik heb nog steeds niet echt een oplossing om het haar duidelijk te maken ofzo, maar ik betrek haar wel steeds minder en minder bij mijn stuff enzo..

    Dan heb je nog mijn zusje, die aapt letterlijk ALLES van me na. Muziek, kledingsstijl, zelfs woorden enzoo.. :S Maar tegen haar kan ik makkelijker zeggen dat ze haar eigen style moet maken nzo.

    Dan heb ik nog een andere vriendin, en zij vind alles mooi wat ik mooi vind, maar ze aapt me niet echt na, het gaat meer zo: ik zeg bv oh ik vind rode pumps echt zoo mooi, en de volgende dag heeft zij rode pumps aan <_< Ik heb dus gezegd dat ik zo van die wijde broeken mooi vond (echt, vind ik gatlelijk sorry (A)) dus zij kwam daar aan, en heeft zich echt belachelijk gemaakt xD

    ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb ..

    xx


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Ik zou met haar praten, zeggen dat ze niet meer zo wannabe moet doen en andere vriendinnen proberen te maken, die wel hun eigen stijl houden. Je zou haar uit kunnen maken voor wannabe, en als je dat niet kunt, kun je haar een lange e-mail sturen, ofzo.:3 [/weet niet echt raad]


    ok

    Ik weet précies hoe je je voelt. Ik zit nu even te bedenken wat je kan doen, ik reageer hier zo wel weer op.
    Maar heeft ze een account op quizlet, en is ze ToHo-fan?


    Hosow, madena weetje hoe ze zich voelt?

    (...)

    Hosow, madena weetje hoe ze zich voelt?

    Ik weet niet, maar je weet toch wel hoe het voelt als iemand je naäapt.:3
    Ik zeg het je via msn wel, want we dwalen af..

    xx


    ok

    Ik zou met haar praten, zeggen dat ze niet meer zo wannabe moet doen en andere vriendinnen proberen te maken, die wel hun eigen stijl houden. Je zou haar uit kunnen maken voor wannabe, en als je dat niet kunt, kun je haar een lange e-mail sturen, ofzo.:3 [/weet niet echt raad]


    Maar dat is gwn zwak als je het gaat doen op internet. Je moet het gwn doen voor der face en je hoeft er niet uit te gaan schelden enso. Maaar je kan ook gwn zeggen dat je het niet helemaal cool vindt dat ze je na - aapt. dus je moet er niet op los schelden so van ja jij bent wannebe jij hebt geen eigen stijl

    (...)
    Zou ze het niet erg vinden dan dat je hier een topic over maakt ?xD


    ze zit tog nooit op internet, onderhand is die profiel van mij aleen,


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Maar dat is gwn zwak als je het gaat doen op internet. Je moet het gwn doen voor der face en je hoeft er niet uit te gaan schelden enso. Maaar je kan ook gwn zeggen dat je het niet helemaal cool vindt dat ze je na - aapt. dus je moet er niet op los schelden so van ja jij bent wannebe jij hebt geen eigen stijl

    Ergens heb je wel gelijk, maar ik bedoel niet los gaan schelden ofzo:| Met een kort en krachtig woord kun je zeggen dat ze een soort van wannabe van je is?:S Snap?xD En het is inderdaad gemakkelijker als je het face to face gaat doen:3 Maar dat kan lastig zijn.. Veel sterkte trouwens;)

    x


    ok

    (...)
    Ik weet niet, maar je weet toch wel hoe het voelt als iemand je naäapt.:3
    Ik zeg het je via msn wel, want we dwalen af..

    xx


    Whahaha, okii (doeg)

    (...)

    Maar dat is gwn zwak als je het gaat doen op internet. Je moet het gwn doen voor der face en je hoeft er niet uit te gaan schelden enso. Maaar je kan ook gwn zeggen dat je het niet helemaal cool vindt dat ze je na - aapt. dus je moet er niet op los schelden so van ja jij bent wannebe jij hebt geen eigen stijl


    ja je hebt gelijk, maar ik vindt het moeilijk om het zo in haar gezicht te zeggen


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    ja je hebt gelijk, maar ik vindt het moeilijk om het zo in haar gezicht te zeggen

    Misschien helpt het als niemand er bij is, dus alleen zeg maar?:3

    x


    ok

    (...)
    Misschien helpt het als niemand er bij is, dus alleen zeg maar?:3

    x

    mmmm ja maybe wel, maar ik denk toch dat ik het via msn eens bespreek met haar, dan praat het makkelijker because ze wordt snel boos


    Ice-cream Rockt more than you x3