• Ik ging dus zo'n foto sturen met mij en up all night naar Liam, hij zou een paar gaan followen. EN TOEN HEEFT HIJ MIJ GEFOLLOWED. Ohmygod.
    IK BEN ZO.. NFRHGUIRHGUIHGUIRH

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Yay, leuk voor je_O_


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    > Titel even aangepast i.v.m hoofdletters (:

    OT: Wat gaaaaaaaaaaaaaaf!*O*


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Latios schreef:
    (...)
    Dat zeg ik niet. Ik mag toch best wel mededelen dat ik blij ben?


    Hij is ook maar een mens. Ik vind het niet veel bijzonders dat hij beroemd is :'D
    Maar ik ben blij dat jij er blij mee bent :'D


    SLOAN.

    > titel aangepast


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Maar hoe stuur je die foto in vredesnaam? O_o
    Ik weet niet eens hoe je foto's upload op Twitter... Laat staan hoe ik weet iemand persoonlijk een foto opstuur op Twitter...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Intelligence schreef:
    Maar hoe stuur je die foto in vredesnaam? O_o
    Ik weet niet eens hoe je foto's upload op Twitter... Laat staan hoe ik weet iemand persoonlijk een foto opstuur op Twitter...

    Als je op dat vakje 'What's happening' klikt, zie je linksonderaan een cameraatje. (krul)


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    ik wil ook <3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Nice job!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sommige doen echt bot.

    Njaa, OMG, hoe cooooooooooooooooooooool!

    Haha so incredibly jealous. <3


    It's time to be happy again.

    Oeeeeehh :9~


    Not all those who wander are lost.

    Latios schreef:
    (...)
    Als je op dat vakje 'What's happening' klikt, zie je linksonderaan een cameraatje. (krul)

    You're an angel.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wat zijn mensen weer aardig zeg, tssk. Probeer tenminste aardig te reageren of blij voor haar te zijn.
    + Het is niet zomaar een mens, het is dé LIAM FUCKING PAYNE. Ik zou ook zo blij doen hoor, waarschijnlijk nog erger dan jij. :9~

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 16:23 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Wat zijn mensen weer aardig zeg, tssk. Het is niet zomaar een mens, het is dé LIAM FUCKING PAYNE. Ik zou ook zo blij doen hoor, waarschijnlijk nog erger dan jij. :9~

    Het is wel zomaar een mens dat toevallig een beetje goed kan zingen.
    Het is heel leuk voor der, maar ze moet wel onthouden dat het ook maar gewoon een mens is, zoals jij en ik.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Het is wel zomaar een mens dat toevallig een beetje goed kan zingen.
    Het is heel leuk voor der, maar ze moet wel onthouden dat het ook maar gewoon een mens is, zoals jij en ik.


    Als er ooit een moment komt waarop Lady Gaga of een ander beroemd mensje een rare ingeving krijgt, en jou gaat followen, wil ik jouw reactie wel zien, zeg nu niet dat je geen Twitter hebt, het is een voorbeeld.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.