• Ik ging dus zo'n foto sturen met mij en up all night naar Liam, hij zou een paar gaan followen. EN TOEN HEEFT HIJ MIJ GEFOLLOWED. Ohmygod.
    IK BEN ZO.. NFRHGUIRHGUIHGUIRH

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    NOURRY schreef:
    (...)

    Als er ooit een moment komt waarop Lady Gaga of een ander beroemd mensje een rare ingeving krijgt, en jou gaat followen, wil ik jouw reactie wel zien, zeg nu niet dat je geen Twitter hebt, het is een voorbeeld.

    Lady Gaga? Haha.
    Als mijn idool me zou followen zou ik blij zijn, en me afvragen why the hell hij me zou followen. Maar ik zou geen gat in de lucht springen, want ik weet dat het ook maar een mens is.
    Trouwens, ik weet niet of ik wel zo blij zou zijn. Ik zou graag hem zo willen houden zoals ik hem zie, en niet zoals hij misschien echt is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Het is wel zomaar een mens dat toevallig een beetje goed kan zingen.
    Het is heel leuk voor der, maar ze moet wel onthouden dat het ook maar gewoon een mens is, zoals jij en ik.

    Ja, ik weet dat het een mens is.. Maar het is wel een beroemd persoon waar ik al zo lang fan van ben en ik heb ever since I got twitter hem getweet en gevraagd of ie me wou followen en nu doet ie dat dus. (krul)


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Awesome! *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Als er ooit een moment komt waarop Lady Gaga of een ander beroemd mensje een rare ingeving krijgt, en jou gaat followen, wil ik jouw reactie wel zien, zeg nu niet dat je geen Twitter hebt, het is een voorbeeld.

    Gerard Ekdom en Brendon Urie (volgens mij) volgen mij. Ik had zoiets van 'Oh, k'. .__.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Epitaph schreef:
    (...)
    Gerard Ekdom en Brendon Urie (volgens mij) volgen mij. Ik had zoiets van 'Oh, k'. .__.


    Je hebt zo te zien een erg interessante twitter-dinging. -I don't understand that kind of shit.-

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 16:37 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Frigga schreef:
    (...)
    Lady Gaga? Haha.
    Als mijn idool me zou followen zou ik blij zijn, en me afvragen why the hell hij me zou followen. Maar ik zou geen gat in de lucht springen, want ik weet dat het ook maar een mens is.
    Trouwens, ik weet niet of ik wel zo blij zou zijn. Ik zou graag hem zo willen houden zoals ik hem zie, en niet zoals hij misschien echt is.


    Wil je Justin Bieber dan? Maar oke, dat is jouw mening. (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Wil je Justin Bieber dan? Maar oke, dat is jouw mening. (:

    Het word alleen nog maar grappig. Nee na zulke muziek luister ik helemaal niet, mijn idool zou je niet eens met hun kunnen vergelijke(niet kwaad bedoelt)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hij volgt mij ook, sinds anderhalve week ;3
    Congratz in ieder geval x

    iheartliam schreef:
    Hij volgt mij ook, sinds anderhalve week ;3
    Congratz in ieder geval x

    Jij ook! x


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Epitaph schreef:
    Congratulations, het is maar een mens dat je volgt. (no_chears)


    comfort in c h a o s

    De personen hierboven die alleen maar slechte dingen zeggen hebben nooit echt ge-fangirld. Toen Demi Lovato my RTe heb ik gehuild :3
    Anyways gefeliciteerd en ik ben hartstikke jaloer )':

    Jeeeej.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    oh my god zo tof echt super super blij voor jou xd


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    *jaloers*


    all I want is the taste that your lips allow

    leuk ofzo.. tenminste als je fan bent.


    Don't dream your life, but live your dream!