• Ik ben titelloos.





    Loanne is een maanmeisje zoals aardlingen haar graag zouden noemen. Ze is op de maan geboren en getogen. Dat wat de aardlingen zo normaal vinden is voor Lolo een nieuwe ervaring. Haar grote wens is dan ook naar de aarde te gaan. Als haar droom eindelijk werkelijkheid lijkt te worden schijnt het leven daar niet zo te gaan als verwacht. Haar familie waar ze bij komt te wonen lijkt een doolhof van commentaar en complimentjes. haar school is een circus en iedere dag is weer een nieuw moment om iets te leren.


    Ik weet dat het niet erg veel details geeft, maar het is vooral een Komedie.
    Heeft iemand een idee voor een titel? Al zijn het maar een paar woorden die me inspiratie geven.
    Alvast bedankt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Vivir en la Luna
    Leef naar de maan.


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Vivir en la Luna
    Leef naar de maan.


    Is dat Latijns?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Is dat Latijns?

    ... Spaans :'D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    ... Spaans :'D


    In het Latijns zou ook veel te perfect zijn )':

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 17:50 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Countenance schreef:
    Vivir en la Luna
    Leef naar de maan.


    Oke niet dat ik er veel verstand van heb met mijn paar weken spaans, maar moet het niet ipv 'en' 'a' zijn? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    (...)

    Oke niet dat ik er veel verstand van heb met mijn paar weken spaans, maar moet het niet ipv 'en' 'a' zijn? (:

    Idunno, ik heb Google vertaler gebruikt, ik wist enkel dat het een vorm van 'Viva' moest zijn en 'la luna' er in moest :'D


    Let it come and let it be

    When earth en moon collapse


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas