• Hey guys,
    Ik ga een nieuwe story maken over Nakamari Bold, bijnaam: Naka.
    Naka is een mooi, bruin geadopteert meisje, van 14. Ze is erg brutaal en populair,
    Wat niemand weet (ook haar familie niet) is dat ze een spion is en al meerdere keren bijna vermoord.
    Ik heb vrienden, vijanden, medewerkers van het spionnenbedrijf en familie leden nodig,

    Rol:
    Naam&achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (foto graag!)
    Karakter:
    Extra:

    Dankjulliewel!
    X


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Rol: Vriendin
    Naam&achternaam: Zaria Isabella Dèlore.
    Leeftijd: 15.
    Uiterlijk:


    Karakter: Isa is een vrolijk meisje, dat anderen altijd blij wil maken, zelfs als dat betekend dat ze zichzelf daarvoor moet weg cijferen.
    Extra: /


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: Mede spion
    Naam&achternaam: Lilith "Lily" Dean
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:

    Ze heeft zwart haar&bruine ogen
    Karakter: Lily is een pittige tante, ze heeft altijd iets terug te zeggen en ze is een goede leidster, Lily is erg behulpzaam en beweegt, zelf als ze niet aan het werk is bijna zonder geluid, ze is erg lenig en niet bang om mensen pijn te doen.
    Ze vertrouwt niemand zomaar en doet alles voor een betere wereld.
    Ze raakt niet snel in paniek en bij noodgevallen blijft ze meestal koelbloedig
    Extra:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 16:08 ]

    vocalizer schreef:
    Rol: Vriendin
    Naam&achternaam: Zaria Isabella Dèlore.
    Leeftijd: 15.
    Uiterlijk:


    Karakter: Isa is een vrolijk meisje, dat anderen altijd blij wil maken, zelfs als dat betekend dat ze zichzelf daarvoor moet weg cijferen.
    Extra: /


    Dankjewel! Kan je misschien ook het vriendje van Naka maken? :$ x


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Regen schreef:
    Rol: Mede spion
    Naam&achternaam: Lilith "Lily" Dean
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:

    Ze heeft zwart haar&bruine ogen
    Karakter: Lily is een pittige tante, ze heeft altijd iets terug te zeggen en ze is een goede leidster, Lily is erg behulpzaam en beweegt, zelf als ze niet aan het werk is bijna zonder geluid, ze is erg lenig en niet bang om mensen pijn te doen.
    Ze vertrouwt niemand zomaar en doet alles voor een betere wereld.
    Ze raakt niet snel in paniek en bij noodgevallen blijft ze meestal koelbloedig
    Extra:


    Ik zal haar zeker gebruiken, vind ze Naka aardig? x


    Don't let your life be lived by somebody else.

    LovexZayn schreef:
    (...)

    Dankjewel! Kan je misschien ook het vriendje van Naka maken? :$ x


    Sure (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: Vriendje Naka
    Naam&achternaam: Kay Dainton
    Leeftijd: 15.
    Uiterlijk:


    Karakter: Kay is een rustige jongen met een groot hart. Hij weet meestal kalm te blijven, waar anderen zouden flippen, en komt altijd met goede oplossingen. Maar vergis je niet in hem, zijn familie en vrienden zijn alles voor hem, Als je aan hun zit , kun je beter maken dat je wegkomt.
    Extra: /

    Ik hoop dat dit goed is? (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    Rol: Vriendje Naka
    Naam&achternaam: Kay Dainton
    Leeftijd: 15.
    Uiterlijk:


    Karakter: Kay is een rustige jongen met een groot hart. Hij weet meestal kalm te blijven, waar anderen zouden flippen, en komt altijd met goede oplossingen. Maar vergis je niet in hem, zijn familie en vrienden zijn alles voor hem, Als je aan hun zit , kun je beter maken dat je wegkomt.
    Extra: /

    Ik hoop dat dit goed is? (:


    Ja heel leuk! Dankje !
    De story! x


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Hey,
    Dat is de story
    x


    Don't let your life be lived by somebody else.

    LovexZayn schreef:
    (...)

    Ik zal haar zeker gebruiken, vind ze Naka aardig? x

    Ja ze vind haar aardig

    Regen schreef:
    (...)
    Ja ze vind haar aardig


    Okeei ! Dankje !


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Nog een paar rollen ! x


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Am I to late?
    Rol: MedeSpion
    Naam&Achternaam: Lynn Davster
    Leeftijd: 14



    Karakter:
    Lynn is een vrolijke spion die zich altijd ergert aan Naka. Ze zijn allebei totaal geen vrienden. Hobby's: Lezen, spioneren, bitchfight met Naka,(als jij dat goed vind het is maar een idee) en kickboksen. Lynn is meestal vrolijk maar als ze boos is is ze echt woest en dan moet je voor haar oppassen. In onverwachte situaties kan ze nog wel in paniek raken. Lynn is niet zo heel erg populair. (eigenlijk helemaal niet) Als ze ergens aan begint moet Lynn het gewoon afmaken.

    Goed zo?


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    GrayStar schreef:
    Am I to late?
    Rol: MedeSpion
    Naam&Achternaam: Lynn Davster
    Leeftijd: 14



    Karakter:
    Lynn is een vrolijke spion die zich altijd ergert aan Naka. Ze zijn allebei totaal geen vrienden. Hobby's: Lezen, spioneren, bitchfight met Naka,(als jij dat goed vind het is maar een idee) en kickboksen. Lynn is meestal vrolijk maar als ze boos is is ze echt woest en dan moet je voor haar oppassen. In onverwachte situaties kan ze nog wel in paniek raken. Lynn is niet zo heel erg populair. (eigenlijk helemaal niet) Als ze ergens aan begint moet Lynn het gewoon afmaken.

    Goed zo?


    Ja heel goed, ga ik zeker gebruiken!
    Ik ga deze of volgende week met de story beginnen !
    x


    Don't let your life be lived by somebody else.