• Lieve lieve lieve Q-ers!

    Voor maatschappijwetenschappen moet ik onderzoek doen naar belastingfraude. Nu weet ik dat de meesten van jullie er niet heel veel mee te maken zullen hebben, maar het gaat even om het aantal reacties. Willen jullie alstjeblieft mijn enquête invullen en aan zoveel mogelijk mensen vragen dit ook te doen?

    Thanks! <3

    Mijn enquête

    Wil ik gerust doen (: Plaats je ander even een berichtje in mijn GB? Ik moet nu weg, en anders ga ik het topic misschien uit het oog verliezen.
    Maar ik wil je wel helpen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zal hem wel even invullen :'D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    me too


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wil hem best voor je invullen, maar bij de vierde vraag loop ik al vast. Ik heb helemaal geen inkomen. Moet ik dan dat van mijn ouders invullen of dat ik er geen uitspraak over wil doen? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik wil hem best voor je invullen, maar bij de vierde vraag loop ik al vast. Ik heb helemaal geen inkomen. Moet ik dan dat van mijn ouders invullen of dat ik er geen uitspraak over wil doen? :'D

    Ook geen zakgeld ofzo?

    Alle vormen van inkomen gelden, zowel primair als secundair

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 18:18 ]

    IfOnly schreef:
    (...)
    Ook geen zakgeld ofzo?

    Alle vormen van inkomen gelden, zowel primair als secundair


    Oké, dat krijg ik natuurlijk wel. Dan is mijn inkomen dus waarschijnlijk laag, zelfs al vind ik dat ik vrij veel zakgeld krijg. Maar ik betaal geen belasting daarover, en toch ben ik geen belastingontduiker. x'D

    Oké, ik heb hem ingevuld. Succes met je onderzoek. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dankjewel!

    Willen nog meer mensjes me please helpen? (krul)

    Ingevult :)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ingevuld. :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    LoveLost schreef:
    Ingevult :)


    Yay dankjewel! Ik heb nog maar 14 reacties :x

    Dus stiekem heb ik nog meer reacties nodig, help, lieve Q-ers! Dan krijgen jullie een koekje <3

    Ingevuld!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    IfOnly schreef:
    (...)

    Yay dankjewel! Ik heb nog maar 14 reacties :x

    Dus stiekem heb ik nog meer reacties nodig, help, lieve Q-ers! Dan krijgen jullie een koekje <3


    En hoe kan ik dat koekje in swalmen krijgen xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LOVEANNABETH schreef:
    Ingevuld!


    Yay! *geeft koekje*

    LoveLost schreef:
    (...)

    En hoe kan ik dat koekje in swalmen krijgen xD


    *Geeft koekje*