• Ik ken een meisje, dat mijn tutorleerling is. Ze zat vorig jaar in de eerste klas, waar ze verlegen en lief overkwam. Ze was af en toe heel erg in zichzelf getrokken, maar dat gaf ik de schuld aan zo'n nieuwe omgeving zoals de middelbare school.
    Aan het einde van het jaar hoorde ik vreemde verhalen van haar en haar vriendinnen. Jongens die ze allemaal na elkaar zoenen, om ze te kwetsen. Ze deed opeens zware, zwarte make-up op en kreeg een steeds grotere mond. Ze werd geschorst, meerdere keren.
    En ik keek net even op haar facebook, maar daar staan alleen maar van zulke huppelkutreacties. Gadverdamme.
    Wéér zo'n meisje dat veranderd is in zo'n lelijke sloerie! Ik word er gewoon HELEMAAL GEK VAN!

    Altijd dat "kusje-kusje" gedoe, elkaar knuffelen alsof ze elkaar jaren niet meer gezien hebben en tegen elkaar op Hyves/Facebook/Twitter mekkeren dat ze niet zonder elkaar kunnen, terwijl ze zitten te sletten met jongens.

    Elk weekend gaat ze uit, vrijdag én zaterdag.
    Ik vind het gewoon niet meer kunnen en ik zou die ouders én die kinderen door elkaar willen schudden!

    ACT NORMAL.

    O ja, even leuke achtergrondinformatie: dat meisje is DERTIEN.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zij lijkt op mij (bloos)

    Nee, serieus, het is waar. Min of meer. (pirate)

    Wiggle schreef:
    Haha, doet me denken aan iets dat gisteren tijdens de pauze bij mij op school gebeurde, we zaten naast een groepje kinderen uit 2MAVO, en ik ving toevallig iets van hun gesprek op:
    Jongen: 'Jij hebt 'naam' en 'naam' en 'naam' toch al gepijpt? op een avond?'
    Meisje: 'Uh, ja, maar toen was ik dronken en ja.'
    Ander Meisje: 'ach wat boeit het, 't zijn er maar drie. *draait zich om naar een vriendin van d'r * 'Oh, en trouwens, kan ik naar jou toe vanavond? Of mag ik niet meer bij jou naar binnen?'
    Vriendin: 'Ja joh, wat boeit het, m'n ouders zijn toch niet thuis. Je mag wel binnen roken, doe ik ook altijd.'

    Klinkt best vaag zoals ik het heb opgeschreven, maar zo ving ik het iig op, en ik lag helemaal dubbel op dat moment ;p

    egheruoigfpergjozegvrjpergjerojvperjverpg 13JAAR?!


    Has no one told you she's not breathing?

    Starkiller schreef:
    Zij lijkt op mij (bloos)

    Nee, serieus, het is waar. Min of meer. (pirate)

    Dus jij vindt jezelf een slet?


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Dus jij vindt jezelf een slet?


    haha, omg xD das echt DE vraag XD


    you make everything seem so possible <3

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Dus jij vindt jezelf een slet?


    Nee, ik draag waarschijnlijk niet zoveel make-up als dat meisje & zoen minder met jongens. :'D

    Op mijn school lopen niet van die jongensslijters rond maar weer van die echte girly-girls. Kusjes en elkaar knuffelen alsof ze elkaar eeuwen niet gezien hebben na elk weekend, enz. enz. De duckface die ik bijna overal zie op Facebook begint me ook te irriteren maar ja, hun keuze.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 17:53 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Anitaaa schreef:
    (...)
    egheruoigfpergjozegvrjpergjerojvperjverpg 13JAAR?!


    Jeps, en dan is het ergste nog dat ze mij en m'n vriendinnen zitten aan te kijken alsof we raar zijn omdat we niet roken/drinken terwijl we ook 'al dertien' zijn. Naah, ik heb toch een beetje gezond verstand..


    Opgeven is geen optie.

    serieus, nu pas dringt t echt goed tot me door...
    13???!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????/ OMGGGGGGGG!!!!!
    what t hell happened to this world??
    ik heb nog NOOIT gerookt en gedronken
    en ik ben f 15, das wel 2 jaar meer..
    en 13 en dan al zo met jongens flirten en zoenen
    en uhm, ach, ik krijg t er niet eens uit... pijpen???!! @#445%%%$$$^&*)*&^%^$@@@{{}{%%#$E ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahhhhhhh
    dit is niet normaal meer, ben ik ff blij dat mijn school minder erg is... :o


    you make everything seem so possible <3

    Seel schreef:
    de jeugd van tegenwoordig.
    Ik ben blij dat ik zo niet ben.

    WhatTHell schreef:
    serieus, nu pas dringt t echt goed tot me door...
    13???!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????????????/ OMGGGGGGGG!!!!!
    what t hell happened to this world??
    ik heb nog NOOIT gerookt en gedronken
    en ik ben f 15, das wel 2 jaar meer..
    en 13 en dan al zo met jongens flirten en zoenen
    en uhm, ach, ik krijg t er niet eens uit... pijpen???!! @#445%%%$$$^&*)*&^%^$@@@{{}{%%#$E ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahhhhhhh
    dit is niet normaal meer, ben ik ff blij dat mijn school minder erg is... :o


    Haha, ze zijn verder best aardig, als je dat gedeelte + alle make up die ze dragen weg laat.. xd


    Opgeven is geen optie.

    ja, ik heb ook wel dat ik normaal met ze kan praten, maar ik vraag me af en toe wel af wat ze nu eigenlijk willen..
    ik doe wel normaal tegen ze enze :)


    you make everything seem so possible <3

    ik ben ook dertien maar dit gaat me toch echt te ver..


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Dat gaat er wel los over ja. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maar toch dertien? Komt dit vaak in Nederland voor? Waar ik naar school ga daar denken ze niet eens aan drank of pijpen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.