• Welkom op het vierde topic van rpg De vondst van Athene

    Nieuw hier? Ga dan naar het rollen topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Wil je graag de vorige drie topics terug lezen?
    [url]1e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007[/url]
    [url]2e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498[/url]
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141584&page=last#4083632

    En we praten niet tussen haakjes op deze Rpg, we hebben onze eigen klets-rpg: (niet dat iemand het gebruik xD
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php? tid=140811&page=last#4012696


    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Aanvankelijk zonden hier een heleboel regels en info van en over de school. Zijn die ooit gebruikt? Nope dus ze staan er ook niet meer

    Personages:
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Sandybeta
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris BlackAlpha
    Rose Alice24
    Ferdi chasinghoran
    Angel



    ©1998

    Welkom op het vierde topic van onze rpg.
    We hebben nu 8 actieve gebruiker, en tien actieve personages!
    Binnen kort komen er nog meer.

    Veel plezier met de rpg

    Groetjes blackie!


    ©1998

    -Het is een week later, en het is aardig gelukt met het vegetarisch worden van Clair en Rose, en sorry btw als ik niet iedereen betrek OTL ik zal meer mijn best doen daarvoor :3-

    Rose

    Clair ziet er veel beter uit. Haar huid is weer mooi glanzend, haar haar is weer gaaf. Alles is weer goed. Ik spreek met haar af dat als we gaan jagen op mensen, we dat samen doen zodat ik haar in de hand kan houden. We komen thuis en iedereen ontvangt ons. Sarah is al veel dikker en Jade ook. Ik ben echt heel benieuwd naar de baby's en ik zie dat het veel beter gaat met iedereen. Sherina ziet er ook weer goed uit. Ik vraag aan haar of ze straks iets leuks wil doen met mij. Het lijkt haar leuk. Ik zeg doei tegen iedereen en we gaan samen naar de bioscoop. Maar eerst ga ik nog even langs Ferdi. Ik heb hem zo gemist, als ik hem zie spring ik in zijn armen en zoen hem hartstochtelijk. Ik pak zijn hand en zeg: 'sorry dat ik nu weer weg moet, maar ik moet ook leuke dingen doen met de anderen. En we hebben de hele nacht om... 'leuke dingen te doen'...Ik bloos als ik eraan denk. Maar dan staat sherina bij de deur. 'Ik kom' zeg ik en ik geef Ferdi een klein kusje op zijn neus. 'Tot straks' fluister ik in zijn oor. Dan loop ik samen met Sherina naar de bios en we besluiten naar een enge film te gaan, met vampieren. Ik vind het altijd wel grappig wat Hollywood van ons maakt. Dus we kopen 2 tickets en wachten tot de film begint.

    [Mt]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Beth

    'Ik heb honger' zeurde ik tegen Sarah. Zuchtend liet ik me op de grond vallen. 'Is die buik van jou eetbaar?' Vroeg ik met een grijns.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    Ik keek hoe Beth op de grond viel het zag er best geinig uit. 'Ok, ik haal wel wat voor je.' Ik kwam overeind en liep naar de trap. 'Wacht' zei Jade. Ze kwam achter me aan waggelen. 'Ik ga met je mee.' we liepen gezamelijk naar beneden naar de eetzaal. 'En heb jij al een naam?' vroeg ik terwijl ik een muffin in mijn mond stop.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ferdi

    Ik zuchtte. Wanneer je dacht dat je met iemand op kon trekken, waren ze weer weg. Ik liep naar beneden en plofte op de bank.
    Veel bijzonders was er niet op tv, dus ik zetten een of andere film aan die ik slechts half volgde. Ondertussen tekende ik iets randoms wat, toen ik later het resultaat bekeek, verdacht veel op Rose leek.
    Ik lachte, en sloeg het blad om, waar ik probeerde een van de katten te tekenen. Wat natuurlijk niet lukte, omdat het beestje duidelijk geen zin had om te blijven zitten, waardoor het eindresultaat een kat met op z'n minst 7 slecht weggegumde poten was.


    You oughta know

    clair

    ik ben dolblij om mijn vrienden eindelijk weer te zien. Het is zo fijn om ze allemaal weer te zien. Sinds ik terug ben uit de bergen voel ik me veel beter. De drang is er nog steeds wel maar veel minder erg dan een week geleden. MIjn keel brand minder en ik voel me veel beter. Ik heb besloten om voorlopig door te gaan met het jagen, maar wel op dieren en heel voorzichtig. Niet teveel in een keer en niet vaker dan 2 keer per week. Ik moet ervoor zorgen dat ik dit onder controle heb. Mijn moeder heb ik nog steeds niets verteld. Ik weet niet hoe ik erover moet beginnen


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    -sorry ik heb een inspiratie-dipje, dat is geen probleem als ik er chipies bij had, maar die heb ik niet..(huil)-


    ©1998

    [Lol, ik weet ook niks... Ik probeer wel wat]

    Sherina

    Clair zag er echt veel beter uit, ik was blij dat Rose zo'n goede vriending voor haar was. Ik had net een enge film met haar gekeken, en we moesten steeds lachen. Die mensen weten eigenlijk bijna niks over echte vampieren. Het waren een soort dracula's. We namen nog ergens wat drinken en gingen weer terug. Rose was eerst steeds met die Ferdi bezig, maar volgens mij had ze dat zelf niet door. Het lijkt erop dat ze nu haar aandacht probeert te verdelen. Ze is heel aardig. Thuis ging Rose toch maar naar Ferdi. "Ach, je moet hem ook weer niet te weinig aandacht geven," lachte ik. Ik ging naar boven en daar lag Beth op de grond. Ik stond ernaar te kijken en zag hoe Sarah binnenkwam met chips, waarna Beth opsprong en begon te eten alsof ze dat in geen weken had gedaan.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Sarah

    Ik had een goed gesprek gehad met Jade en ik was bezig met de trap beklimmen. Ik vind het wel stom om al zo snel z'n buik te krijgen. Hij was nog lang niet even groot als die van Jade maar toch. Dat van mij ging gewoon veel sneller. Ik was na veel denken eindelijk boven belandt en ik liep de zolder op. Beth kwam op me af en rukte de zak chips uit mijn hand hand. Ze maakte hem open en begon met grote happen te eten. Ik had zelf al twee muffins op en vond het wel genooeg zo dus weigerde ik de chips die Beth me toe reikte. Ik ging op mijn bed zitten en kon maar niet stoppen met het bedenken van namen. Ik weet best dat er betere zaken zijn om over na te denken maar als ik de namen klaar zou hebben zou mijn hoofd minder overvol zitten. Dus ik besloot het nog maar eens te vragen. 'Weten jullie nog leuke namen?' Jade werd er gek van dat ik dat continu vroeg en kroop onder haar dekbed. Jade had het wel vaker koud de laatste tijd. Ik had het gevoel dat ze een beetje ziek aan het worden was.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    'Robin?' vroeg ik. Robin had ik altijd al een mooie naam gevonden, en het kon voor een meisje en een jongen. 'Of Mackenzie. Ach laat maar, niemand is met de namen die ik mooi vind tevreden' grijnsde ik en ik stond op. Ik maakte een vaag teken dat ik even naar buiten ging, maar inplaats dat ik naar beneden ging klom ik op het dak waar ik een sigaret aanstak. Tevreden deed ik hem in mijn mond en keek naar de huizen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jade

    Chagrijnig klom ik op mijn bed en trok het dekbed tot over mijn hoofd op. Sarah ook met haar gezeur. Ik rilde, ik had het koud. Terwijl ik gemiddelde 42 graden ben. Ach het zullen wel hormonen zijn ofzo......


    ©1998

    Sarah

    Robin. Daar had ik zelf ook al eens over nagedacht. Ik besloot deze naam zoiezo wel te nemen. Als er een meisje tussen zit dan


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    Nadat ik mijn peuk van het dak af had gegooit, klom ik weer via het raam naar de zolder. 'Wat staat er vanavond op het progamma? Oehh, zullen we gaan bowlen?!' riep ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."