• Ik ben dus ziek.

    Maar vanmorgen, ik trok mijn jas aan en ik voelde een druk. Ik weet niet, maar ik voelde een druk. Toch ben ik gewoon vertrokken en alles ging goed. De bus kwam, we stapten in en omdat het al wat druk was, schoven we door naar achteren. Het werd steeds drukker en op een begeven moment ging het niet meer. We stonden helemaal opgepropt en ik kreeg nog amper lucht. Ik ademde diep in en uit en plots begon alles te draaien. Ik zakte half door mijn knieën en had soms kots neigingen. Thank God is er niks uitgekomen. Maar toen zei ik dus tegen mijn vriendin, dat ik me niet goed voelde en dat ze dus op die bel moest drukken. Zij dat gedaan en het duurde nog even voordat de bus bij de volgende halte zou stoppen. Ondertussen vroeg ze of het ging en ik hoorde haar gewoon niet meer. Ik heb super vaak aan haar moeten vragen wat ze zei. Toen is de bus gestopt, deuren gingen open en ben ik uitgestapt. Mijn vriendin met me mee. Maar nog altijd kreeg ik geen lucht en alles draaide. Toen ben ik soort van gevallen op de grond en zo heb ik heel de tijd gezeten. Mijn moeder gebeld en die kwam dus.

    Maar goed, het was zo eng! En nu heb ik al de hele dag barstende koppijn. ):

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 20:12 ]

    Het kan een bijverschijnsel van bloedarmoede zijn, ik heb ook wel eens zoiets, zij het minder heftig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat heb ik 'ns gehad in Disneyland Parijs D: Sindsdien probeer ik menigtes 'n beetje te vermijden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ahw! Rot voor je, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, alhoewel ik wel vaak hoofdpijn heb


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    heb ik ook ooit eens gehad :'D ik stond toen op de tram en opeens werd alles zwart voor men ogen; ik tegen een wildvreemde naast mij: oh help ik kan niet meer zien, ik moet eruit :'D
    achteraf gezien echt hilarisch, op dat moment iets minder.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wow, dat is eng. Ik ben trouwens ook ziek.

    eng.
    Ik ben ook ziek(no_chears)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Beckett schreef:
    Ahw! Rot voor je, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, alhoewel ik wel vaak hoofdpijn heb


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Beckett schreef:
    Ahw! Rot voor je, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, alhoewel ik wel vaak hoofdpijn heb


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Beckett schreef:
    Ahw! Rot voor je, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, alhoewel ik wel vaak hoofdpijn heb


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Beckett schreef:
    Ahw! Rot voor je, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, alhoewel ik wel vaak hoofdpijn heb


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dat heb ik enkele jaren terug elke LO les gehad, dus wat jij nu had, kreeg ik elke week minstens twee keer.
    Dat is een bloeddrukval.


    Let the Night embrace you

    Awh, sterkte ermee! Ik val wel eens flauw en alles duizelt vaak om me heen. Bijna altijd heb ik hoofdpijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.