• Ik beloof bij deze zeer plechtig dat ik in het vervolgd eens ga opletten tijdens natuurkunde.
    Ik kom er namelijk vandaag pas achter waar het hoofdstuk over gaat terwijl ik morgen so heb. Nu heb ik me dus 4 uur kapot zitten leren en ik snap er nog steeds niks van.
    Ik ga hopen voor een 3.

    Mja, iemand anders die net als ik zo slim bezig is geweest?


    Me so good.

    Nee maar ik kwam er vandaag achter dat ik overmorgen helemaal geen ak toets kan maken dus ik ben blij en ik was blij met een vier voor natuurkunde. Mijn hoogste cijfer was geloof ik een 5


    Physics is awesome

    Ja ik. Ehm waar zou ik beginnen.
    Een verslag niet ingeleverd, waardoor ik een 1 heb.
    Een so vandaag gemaakt waar ik niet voor geleerd heb en 1/10 open heb gelaten. En dan te bedenken dat het 10 vragen waren --'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yup, Ik ben ook zooo geweldig met natuurkunde.
    Ik ben gwn een professor, daarom lukt het me ook om iedere keer weer een onvoldoende te halen.(nerd)

    PamperGurl schreef:
    Yup, Ik ben ook zooo geweldig met natuurkunde.
    Ik ben gwn een professor, daarom lukt het me ook om iedere keer weer een onvoldoende te halen.(nerd)

    Ja, Einstein zakte inderdaad toch ook voor zijn examen? (A)

    Ik ben erg goed in Natuurkunde dus ik loop alvast dit topic uit.

    Ik ben weer slecht in frans en duits...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Minsa schreef:
    (...)
    Ja, Einstein zakte inderdaad toch ook voor zijn examen? (A)

    Yup, maar ff serieus ik bak er gewoon niks van.

    Ik neem mezelf altijd voor vroeg naar bed te gaan. Never happens. (no_chears)


    ars moriendi

    Ik had een pw frans gisteren en daar ben ik heeeeeel slecht in, en nu ging ik zondag om half 12 naar bed dus toen keek ik nog ff in mn agenda of ik eigelijk huiswerk had zag ik dat ik pw frans had dus toen heb ik tot 1 uur zitten leren -.- dus nu hoop ik ook dat ik een minimaal een 3 heb


    (Be)lieve in (you)rself

    Meeh totaal verkeerd ingeschat. Ik had een van de hoogste punten . 8,5 hoogste punt ooit voor natuurkunde haha (:


    Me so good.

    Meh, ja. Ik heb binnenkort een toets over twaalf weken natuurkunde, en ik snap er nog niks van.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    yup, tijdens 1 hoofdstuk van fysica niet opgelet, en nu kan ik ook niks van de andere hoofdstukken. maar ach, een buisje meer of minder.. (A)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Natuurkunde lukt bij mij altijd wel haha, ik sta nu gemiddeld een 8.2 :D


    Trust me. I'm the doctor

    RainbowDay schreef:
    Ik ben erg goed in Natuurkunde dus ik loop alvast dit topic uit.

    Ik ben weer slecht in frans en duits...


    + nog veel slechter in Engels, ghehe geef me maar je natuurkunde in ruil voor Engels


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik had ook Natuurkunde toets en had niet geleerd en was er heilig van overtuigd dat ik een 3 had, maar uiteindelijk had ik een 6.3 (bloos)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Vorig jaar zat ik in het examen jaar en ik had het hele jaar m'n scheikunde boek niet opengehad. Das mooi rot als je dan je examen moet gaan maken.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.