• Oké, ik heb wat ergs gedaan. Ik had twee weken geleden een proefwerkweek met 11 proefwerken gehad en heb elke keer de dag van ten voren pas geleerd. Nou, je raadt het al, ik heb allemaal onvoldoendes gehaald. Tot nu toe heb ik al 5 onvoldoendes, 1 voldoende en de andere toetspunten weet ik nog niet.
    Binnenkort komen herkansingen, maar ik voel me totaal niet meer gemotiveerd. Ik heb nu een stage en erna zal ik dus herkansingen kunnen doen. Maar ik twijfel of ik zelfs dit opleiding nog wil blijven doen. Ik ben het gewoon een beetje zat en heb nergens meer zin in aangezien het toch nooit goed genoeg is. Het liefst haal ik allemaal 10'en, maar ik heb geen put meer.
    Kan iemand mij een beetje motivatie geven? -pruil-

    Wat voor opleiding doe je


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    Wat voor opleiding doe je

    Toerisme

    Ik zou toch maar gemotiveerd proberen te raken en toch leren. Zodra je je achterstand hebt ingehaald voelt het weer veel prettiger. Anders kun je er later nog wel eens spijt van hebben.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Muggle schreef:
    Ik zou toch maar gemotiveerd proberen te raken en toch leren. Zodra je je achterstand hebt ingehaald voelt het weer veel prettiger. Anders kun je er later nog wel eens spijt van hebben.

    Maar ik weet niet wat mij kan motiveren. Ik kan niet zo maar tegen mezelf zeggen, kom op meid, je gaat ervoor en opeens super powers hebben en alles uit me kop knallen haha. Ik snap ook dat ik er spijt van ga krijgen, maar ik mis gewoon de motivatie en weet niet hoe ik het terug kan krijgen :(

    Dat je anders moet stoppen met je opleiding, en het veel langer duurt voordat je een baan krijgt. baan=huis=geld=vakantie=geluk etc etc. :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Komt goed!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    In deze positie heb ik ook gezeten.
    Schrijf voor jezelf op waarom je deze opleiding bent gaan doen en herhaal dat steeds. En als je aan het begin van het blok al begint met het leren van een vak. (wij moeten al onze toetsstof eerst hebben doorgelezen voor bepaalde lessen.) Dan gaat het vast beter.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik voel met je mee, ik kan nergens motivatie uithalen, dus ik haal ook alleen maar onvoldoendes. En natuurlijk heb ik dan mijn boze ouders op mijn dak, ik janken en beloven dat ik harder ga leren, maar dat lukt gewoon niet. Dan zeggen ze zoek maar motivatie, maar ik weet gewoon niet waaruit -frustratie-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.