• Jaja, ik wil weer eens even creatief bezig zijn en dit idee kwam toen dus in mij op :Y). Ik wil een filmpje maken over Tom Kaulitz, wat waarschijnlijk al duidelijk was. Maar nu komt 't leuke! Ik dacht als we nou allemaal iets over Tom schrijven (in het engels!) geen hele boekwerken natuurlijk, gewoon een paar zinnetjes over hoe jij over Tom denkt! Dat verwerk ik dan in een filmpje en plaats deze op Youtube!
    Het ligt eraan hoeveel mensen hierop reageren, maar ik neem aan dat ik al jullie zelfverzonnen stukjes over Tom wel in één filmpje kan verwerken. Komen er nou zo veel aanmeldingen, dan zal ik er misschien over nadenken om een tweede filmpje te maken. Al geloof ik niet dat dat nodig is, aangezien Tokio Hotel een beetje aan het uitsterven is op Quizlet x).

    Ik heb de stukjes van:
    - LaCerise
    - UK
    - monstertje18
    - JeffSterling
    - MissKaulitz6
    - FansKaulitz
    - AmaZa4n

    Wie mee wilt doen, moet me een pbtje sturen met daarin het stukje! ;)


    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 22:55 ]

    Hmmm... Ik kan dus niet creatief gaan zijn? :'(
    Ik vond 't wel een origineel idee x)

    Trouwens, dat had ik nog niet in de beginpost gezet, maar ik zal je username van Quizlet erbij zetten. (:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 19:50 ]

    Hmm, misschien doe ik wel mee.


    Ex astris, sciencia

    Ik wil ook wel meedoen (:


    I changed.

    Ik deed vroeger ook zo'n dingen. Ik was eens bezig met zo eentje over Bill in de tijd, maar ik heb dat toen opgegeven omdat ik geen zin meer had en toen zijn mijn Tokio Hotel filmpjes uitgestorven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik doe mee :)


    I solemny swear i am up to no good

    Bronte schreef:
    Hmm, misschien doe ik wel mee.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    I wants!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Me joins!

    Ik doe zeker mee


    Are you happy? Huh?

    ik doe oook mee :)


    Tokio Hotel

    Sorry, het 'project' heeft tijdelijk stil gestaan omdat ik examens had. Maar zouden jullie me dan een pb'tje willen sturen met daarin jou stukje tekst over Tom? :-)

    Ik wil mee doen! *stuurt pb*


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    UK schreef:
    Ik wil mee doen! *stuurt pb*

    Ik heb het ontvangen! :-)

    ik heb het je verstuurd :D


    Tokio Hotel

    monstertje18 schreef:
    ik heb het je verstuurd :D


    Yes, dankje ik heb het ontvangen! :-D