• Het gaat over een meisje, Beth, die met de Tijd kan spelen. Ze gaat eeuwen terug in de tijd en wordt verliefd op een Romein, maar ze heeft nu een probleem: blijft ze in het hier en het nu (zo rond 2010), of blijft ze bij de Romein, wetend dat ze haar ouders nooit meer kan zien?

    Het liefste een plaatje van een meisje, een jongen (zo'n ouderwetse, met kleren uit de middeleeuwen als je begrijpt wat ik bedoel) en iets dat met tijd te maken heeft. Dat laatste hoeft niet.
    En dan nog de titel: "A Century of Love".

    xx Rosa.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Iemand? :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik wil wel wat proberen! (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Heb je misschien ergens een plaatje van zo'n jongen? Ik kan niks geschikts vinden. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Mijn titel \o/
    Ik ga iets proberen.


    Cool, neat, swell -Cry

    Joehoe! Hij is af en ik ben er redelijk trots op. Ik hoop dat je 'm mooi vindt, want ik ben niet zo goed hierin. (:


    Link: http://tinypic.com/view.php?pic=fo1ykx&s=5

    Hope you like it (:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 19:03 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    Joehoe! Hij is af en ik ben er redelijk trots op. Ik hoop dat je 'm mooi vindt, want ik ben niet zo goed hierin. (:


    Link: http://tinypic.com/view.php?pic=fo1ykx&s=5

    Hope you like it (:


    Die is mooi! :3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Die is mooi! :3


    Bedankt! (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.



    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 20:04 ]


    Cool, neat, swell -Cry




    Cool, neat, swell -Cry



    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 20:04 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    -

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 20:03 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Wow, bedankt allemaal! Ze zijn echt heel mooi.
    En sorry dat ik zo laat reageer, ik was weg...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...