• Ik vroeg me af,

    -Wat draag jij alledaags?
    -Heb je een huispak? (Outfit voor een dagje thuis, ziek zijn, brakke dag, ect)
    -Waar voel jij je het beste in?

    Ikzelf,

    -Draag meestal een broek of malliot met een broekje+shirt+vanz
    -Draag dan mijn vriendje's veelste grote trainingsbroek :Y), tijgerpantoffels en trui
    -Broek en shirt + vanz

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 16:49 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    spijkerbroek nu laarzen en iets met warme lange mouwen. ja ik heb een huisspak ik vind joggingsbroek shrit en fleecevest voor thuis het lekkerst voor school ^^


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Spijkerbroek, t-shirt, vest.
    Jaa, mijn pyama. Joggingbroek, trui.
    Zie punt een. (nerd)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Meestal een rokje met een dikke panty en laarzen of hoge hakken en dan gewoon een shirtje met een vestje/blazer.
    Ik draag geen trainingspakken/huispakken, want daar voel ik me niet prettig in.
    Ik voel me het fijnst in mijn normale kleding.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eh, meestal een broek en een leuk shirtje/trui/tuniekje.
    Ik heb geen huispak, daar heb ik gewoon kleren voor, haha.
    Ik voel me meestal het beste in nieuwe kleren, waarvan ik nog niet het idee heb dat ze afgedragen en lelijk zijn. En gewoon in dingen die me leuk staan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik draaf het liefst een strakke spijkerlegging geval met een coltrui en wollen jurkje
    als ik ziek ben of 'savonds dan draag ik graag een joggingbroek met mijn papa roach
    Ik voel mij het beste in kleren die mijn figuur verbergen en op hakken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    - Skinny, shirtje, vestje, vans :Y)
    - Een trainingsbroek met een lelijke oranje trui met heel veel vlekken die er niet meer uitgaan, en dikke sokken (bloos)
    - Ik voel me in dat hierboven het fijnst, want dat is het warmst :Y)

    •Hangt er vanaf. Broek of kleedje, shirt en trui.
    •Pyjama. :W
    •Jogging of kleedje.

    -Wat draag jij alledaags?
    Spijkerbroek + trui, of spijkerbroek met een t-shirt en een vest, off spijkerbroek met zo'n t-shirt met lange mouwen zeg maar en een t-shirt er overheen.
    -Heb je een huispak? (Outfit voor een dagje thuis, ziek zijn, brakke dag, ect)
    Dan draag ik mijn joggingsbroek en een of ander lekker warm wijder vest :3
    -Waar voel jij je het beste in?
    Een spijkerbroek met datgene wat ik graag aan wil, dus één van die bovenstaande dingen (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik loop heelvaak in kort shortje met knie beschermers en eronder spitzen en een veel te groot topje rond omdat ik veel moet trainen anders loop ik vaak rond op skinny jeans, hakken, allstars of laarzen en een superdry of franklin Marshall met een eindloze, grote sjaal. En mijn haar is in zo een grote dot op mijn hoofd:9~

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 22:03 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik draag meestal een spijkerrokje met een zwarte legging, een shirt en een vestje.
    Ik doe niet aan een huispak nee :P Meestal doe ik dan gewoon een badjas aan.
    Ik voel me het beste in mijn alledaagse kleding


    Life is hard and then we die

    -Wat draag jij alledaags?
    Verschilt zwaar, in de zomer meestal leggings en shortjes met hemdjes en hakken enzo, maar in de winter meestal laarzen en gewoon skinny's of spijkerbroeken en truien of shirtjes met vesten.

    -Heb je een huispak? (Outfit voor een dagje thuis, ziek zijn, brakke dag, ect)
    tsjaa, niet echt een huispak. Gewoon joggingsbroek en wat randoms erboven ofoz

    -Waar voel jij je het beste in?
    Ehmm, both.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    -Wat draag jij alledaags?
    gewoon spijkerbroek shirt vest xD
    -Heb je een huispak? (Outfit voor een dagje thuis, ziek zijn, brakke dag, ect)
    Snuggie :3/ pyjama
    -Waar voel jij je het beste in?
    alledaagse kleding

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 22:08 ]


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    -Wat draag jij alledaags?
    Ligt eraan waar ik zin in heb. Van alto en rock tot h&m.
    -Heb je een huispak? (Outfit voor een dagje thuis, ziek zijn, brakke dag, ect)
    Mwah, niet echt.
    -Waar voel jij je het beste in?
    No pants :'DD! Seriously, I hate them. Het liefst loop ik gewoon in een oversized sweater van een vriend, maar dat kan alleen als ik thuis ben helaas :W.


    i put the fun in funeral

    Spijkerbroek/Tregging met een shirtje/topje + vest. Schoenen meestal Vans, of mn Le Coq Sportif laarsjes. -> geld ook voor waarin ik me het beste voel.
    Thuis als ik ziek ben mn pyjama. (:


    Destroy what destroys you.

    Hmmm....ik draag elke dag wat anders. Ik heb niet echt een "signature style" dus ik probeer van alles en zeg ook tegens niks nee. Maar meestal zie je me toch met All-Stars. Ja ik heb een huispak. Een simpele joggingbroek, zwarte top en een warme vest(meestal is dat een blauwe warme vest die ik bijna altijd aan heb als ik ziek ben)
    Ik heb nog niet echt een kledingstuk waar ik me op mijn best in voel. Maar ik voel me best fijn op het moment wanneer ik een skinny jeans aan heb.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.