• Sommige mensen zijn gewoon van nature mooi. Kunnen ze meestal niks aan doen. Maar ik vraag me af: Vinden jullie jezelf mooi?
    Dit kan op elke manier zijn; qua uiterlijk, maar ook qua innerlijk.

    Ik vind van mezelf dat ik best wel een mooi uiterlijk heb, alleen kan innerlijk weleens wat beter (:
    Dus vinden jullie jezelf mooi? En wat maakt een uiterlijk of innerlijk mooi? Just asking (:


    Not all those who wander are lost.

    soms wel soms niet, goeie samenvatting (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nee & I dunno.

    Nee!
    Ik ben zo goed als nooit tevreden over mijn uiterlijk. :')
    En mijn innerlijk is gewoon irritant, lol.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hooligan schreef:
    Nee & I dunno.


    comfort in c h a o s

    Innerlijk amper
    Uiterlijk nee


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben tevreden met mezelf. Alleen mijn bovenbenen zouden wel ietsje dunner mogen zijn, afijn ik ben er gewoon blij mee(:

    Over mijn innerlijk ben ik over het algemeen ook zeer tevreden. Ik help wanneer het kan, en werk heel erg hard. Nu zou ik me wel iets makkelijker aan kunnen passen aan nieuwe mensen. Ik heb altijd wel eventjes tijd nodig om los te komen, maar ach.. ik ben tevreden.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 18:41 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ... Nope. (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Op sommige momenten wel ja
    Dit kan misschein heel arrogant klinken, maar ik vind dat ik op zich best een mooi meisje ben.
    Ik heb misschein geen geweldig figuur, maar ik heb wel mooi haar (kreeg ik woensdag nog een complimentje over van de kapper) en een mooi gezicht.
    Dus ja, eigenlijk vind ik mijn buitenkant best oké


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nah, ik ben niet ontevreden (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind mezelf niet mooi, maar ik ga niet klagen over mijn lichaam.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Uiterlijk.. muwa, ik ben niet lelijk. Er mag wel een paar kilo af, maar ach.
    Innerlijk, weet niet. Ik doe een opleiding waarmee je jezelf tegen komt en dat is soms niet zo geweldig ;p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben trots op mijn haar, haha. Dat is blond en dik. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Voiceless schreef:
    Uiterlijk.. muwa, ik ben niet lelijk. Er mag wel een paar kilo af, maar ach.
    Innerlijk, weet niet. Ik doe een opleiding waarmee je jezelf tegen komt en dat is soms niet zo geweldig ;p


    wat voor opleiding doe je dan?(krul)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Intelligence schreef:
    Nee!
    Ik ben zo goed als nooit tevreden over mijn uiterlijk. :')
    En mijn innerlijk is gewoon irritant, lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben trots op dat ik eigenlijk heel erg lief ben tegen mensen, (niet om arrogant te klinken, zo ben ik dus helemaal niet.) Omdat ik denk dat het echt niet helpt om over mensen te roddelen, lullig te doen of bitcherig ofzoiets. Dus dat dus, en ik ben ook wel tevreden met mijn haar: blond, dik en krullerig.

    GOD, dit klinkt allemaal heel zelfingenomen, da's niet echt de bedoeling (:


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.