• in de laatste paar weken in de liefde meegemaakt???
    heb je iemand ontmoet die je helemaal te gek vind of
    gaat het weer beter of slechter met je vriend/vriendin??
    of vind iemand jou leuk??

    zet een berichtje hierbij of reageer op anderen of voel lekker mee..
    gewoon een soort van gezellig praat topic waar je alle liefdes dingen ff kwijt en uit je hart kan.

    ik zelf: ik heb eindelijk de jongen die ik al tijdje best leuk vind weer s gezien en ben nu happy :), maar heb wel beetje last van tweestrijd, wat me minder happy maakt...


    you make everything seem so possible <3

    Dursley schreef:
    Ik heb sinds iets van 2,5 weken een vriend. (bloos)


    NICE!!!


    you make everything seem so possible <3

    Ik ben zielsgelukkig met mijn vriendin en we hebben nu meer dan 4 maanden. Ben zo blij dat ik haar ken en dat ze mijn vriendin is.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 23:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    StarSparkle schreef:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Niets. Zoals er eigenlijk nog nooit iets gebeurd is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    De afgelopen weken is het eigenlijk alleen maar goed gegaan, hehe. Dus hij vind me leuk, en ik hem en het gaat heel goed. c:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb nu een jaar en 2,5 maanden met mijn vriend, dus tja (bloos)


    Alis volat propriis.

    Dipjes, dipjes, dipjes.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Hmmmm... Niks eigenlijk. Ik vind iemand wel leuk -al 2 jaar ;S- maar ik heb niet echt iets met mijn zogenaamde 'liefdesleven'.

    StarSparkle schreef:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij mij gaat het wel goed, ik heb leuke dingen meegemaakt. (bloos) Helaas ook een situatie waarin een 'vriendin' me een vrienden-jattend persoon noemde, omdat haar beste vriend tegen mij was gaan praten en ik daarop in ging. :S En ze zei dat ze zich lelijk voelde door mijn foto's, daarna heb ik gezegd dat ik mijn foto's niet ging verwijderen om haar en dat ik haar vrienden niet jatte. Nu praat ze niet meer tegen me, maar als ze in de pauze met een andere vriendin praat kijkt ze wel constant mijn kant op, dus ik heb het idee dat ze me zwart maakt. :(( Eigenlijk moet ik me daar niet druk om maken, omdat ik weet wie het is enzo. Maar het voelt niet echt goed om dat idee te hebben zegmaar. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 22:14 ]


    26 - 02 - '16

    StarSparkle schreef:

    dit xd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    DarkSavior schreef:
    Ik ben doodsgelukkig met mijn vriendin en we hebben nu meer dan 4 maanden. Ben zo blij dat ik haar ken en dat ze mijn vriendin is.
    Dat heet zielsgelukkig Mitchie


    Life is hard and then we die

    Heb zaterdag ook mijn eerste kus gekregen. ^^ Volgende week zaterdag gaan we weer zwemmen. ;D Maar voorlopig gaan we geen relatie krijgen. Hij heeft eerlijk gezegd dat hij er nog niet aan toe is vanwege zijn drukte. En dan heb ik ook liever nog geen relatie met hem, want hij heeft het idd druk. Als ik het goed begrepen had, had zijn vorige vriendin hem daardoor verlaten.

    Ik heb echt veel meegemaakt de laatste paar maanden dat ik er moe, verdrietig, boos om werd dus ben wel blij dat ik iemand heb waarmee ik me weer ff blij bij voel. (:


    Ik wil een tuin vol egels

    Niets.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ja nog nooit heeft iemand mij echt leuk gevonden ! En nu oppeens binnen een week krijg ik via msn en via hyves te horen dat 3 personen mij leuk vinden.
    En het probleem is...Ik vindt hun alle 3 wel leuk ! Maarja het zal waarschijnlijk geen ware liefde zijn als je niet kan kiezen.
    Ook al denk ik dat ik wel 1 iemand leuker vindt...


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3