• in de laatste paar weken in de liefde meegemaakt???
    heb je iemand ontmoet die je helemaal te gek vind of
    gaat het weer beter of slechter met je vriend/vriendin??
    of vind iemand jou leuk??

    zet een berichtje hierbij of reageer op anderen of voel lekker mee..
    gewoon een soort van gezellig praat topic waar je alle liefdes dingen ff kwijt en uit je hart kan.

    ik zelf: ik heb eindelijk de jongen die ik al tijdje best leuk vind weer s gezien en ben nu happy :), maar heb wel beetje last van tweestrijd, wat me minder happy maakt...


    you make everything seem so possible <3

    Liefde haat me.
    De jongen die ik leuk vind, vind een ander ook leuk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik had eigenlijk net met mezelf afgesproken, nadat het uit ging tussen mij en mijn vriend een poosje geleden, dat ik het voorlopig even helemaal gehad had met jongens, lekker single zou zijn en voor de komende tijd ook zou blijven, omdat ik al genoeg rotzooi had gemaakt wat betreft liefde. Toen raakte ik op school met een jongen aan de praat, drie weken geleden. En ja, je raadt het al, ik werd smoorverliefd op hem. Hij is ook ontzettend anders dan alle andere jongens die ik tot nu toe heb gekend...
    En de liefde bleek ook nog eens wederzijds. We zijn op school in de pauzes de hele tijd bij elkaar, maar echt officieel is het nog niet. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb 2 week terug een hele leuke jongen leren kennen (wbw) En we praten heel veel met elkaar en spreken ook af wanneer het kan. Dus bij mij gaat het goed ook al is het niet officieel iets *O*


    -

    Ik ben terug bij mijn allerliefste Mike. En ik ben heel gelukkig.

    Ik ben nog nooit zo verliefd geweest. Maar ik probeer mezelf te overtuigen dat ik hem niet leuk vind.

    Defensive schreef:
    Ik had eigenlijk net met mezelf afgesproken, nadat het uit ging tussen mij en mijn vriend een poosje geleden, dat ik het voorlopig even helemaal gehad had met jongens, lekker single zou zijn en voor de komende tijd ook zou blijven, omdat ik al genoeg rotzooi had gemaakt wat betreft liefde. Toen raakte ik op school met een jongen aan de praat, drie weken geleden. En ja, je raadt het al, ik werd smoorverliefd op hem. Hij is ook ontzettend anders dan alle andere jongens die ik tot nu toe heb gekend...
    En de liefde bleek ook nog eens wederzijds. We zijn op school in de pauzes de hele tijd bij elkaar, maar echt officieel is het nog niet. :')


    ik had ook eerst besloten op niemand meer verliefd te worden,
    maar nu vind ik iemand nogal leuk en dus kan ik me daar niet aan houden
    tenminste, als hij me ook leuk gaat vinden dan :p

    :)


    you make everything seem so possible <3