• De titel zegt genoeg, denk ik? [: Ik was zoals gewoonlijk naar Koreaanse variety show aan het kijken -wat ik vaak doe- en plots spelen ze op de achtergrond 'What Makes You Beautiful' van One Direction. Me = *shock*. I like it! One Direction is doing GREAT! ^^

[ topic verplaatst door een moderator ]

Remember only God can judge you. Forget the haters because somebody loves you. -

Amazayn! (:

Big girls cry when their hearts are breaking

Finally a 1D-subforum: Still isnt used... T_T

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Bekend*

I've never told a lie, and that makes me a liar.

Caribbean schreef:
    Amazayn! (:

Definitely Amazayn! (:

Remember only God can judge you. Forget the haters because somebody loves you. -

Awesome. ;D

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Locomotor schreef:
    Bekend*

Oeps. ;$

Escritura schreef:
    Finally a 1D-subforum: Still isnt used... T_T

Okay, sorry, but what is 1D-subforum? Dit is namelijk eerste keer dat ik iets zet, voor de rest ben ik gewend om Stories te promoten...

Use the goddamn 1D-subforum please. I don't want to read what they did this time.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Epitaph schreef:
    Use the goddamn 1D-subforum please. I don't want to read what they did this time.

Omg, don't shoot me --'
    Excuse me, als ik niet eens wist dat 1D-subforum bestond ;o -nu dus wel door jullie reacties, één van duidelijk geweest hoor-

NOURRY schreef:
    Awesome. ;D

Yes, it is! (:

Locomotor schreef:
    Bekend*

Quiet the mind, and the soul will speak.

Caribbean schreef:
    Amazayn! (:

Birds born in a cage think flying is an illness.

Spannend

i put the fun in funeral

Mensen, als jullie weten waar dit moet staan of een spelfout in de titel staat, meld dit dan via de meldknop!
    Zo gaan jullie in feite off-topic en krijgt de topicmaakster misschien wel een schuldgevoel.

En eigenlijk is het wel speciaal hoe snel zij de wereld zijn rondgegaan. :o

[ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 21:42 ]

Let the Night embrace you