• Want de oranje tompoucen bij de Jumbo zijn op. Het zit namelijk zo, elke wedstrijd eten wij een oranje tompouce en telkens won Nederland dan, maar nu zijn ze op. Het is een voorteken en NL gaat helaas verliezen. Hebben jullie ook zo'n soort 'bijgeloof' m.b.t. het WK? :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jup. Altijd als ik kijk gaat het bij de wedstrijd ontzettend slecht, dus als ik gewoon niet ga kijken, winnen we xd.


    I am an idiot, I move.

    Eh... Ik heb nog altijd passoa, dus Nederland gaat winnen :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    mijn vriendin had zo een armband van nederland om. En ze zei tegen mij: als deze armband kapot gaat dan gaat nederland verliezen haha, en ik weet niet of die nog heel is.


    The way we live, is the way we die

    Nederland gaat idd verliezen, want ik ga kijken. En tot nu toe, steeds als ik NIET keek won Nederland. Toen kwam Uruguay(Of hoe je dat ook schrijft) tegen Nederland. En steeds als ik even keek scoorde Uruguay. En als ik niet keek NL.xd


    everything, in time

    PRESIDENT schreef:
    Nederland gaat idd verliezen, want ik ga kijken. En tot nu toe, steeds als ik NIET keek won Nederland. Toen kwam Uruguay(Of hoe je dat ook schrijft) tegen Nederland. En steeds als ik even keek scoorde Uruguay. En als ik niet keek NL.xd


    Ik beveel je om niet te kijken..:Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ja.
    Als ik het shirt van dat land aan heb wint het, en anders verliest het (krul) Met NL - Uruguay had ik mijn shirt aan. Toen was het 1 - 0. Toen trok ik mijn shirt uit, werd het opeens 1 - 1. Toen ging ik mn shirt weer aan trekken en toen werd het uiteindelijk 3 - 2 :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ja, ik vind die Octopus Paul eng :[.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Ja, ik vind die Octopus Paul eng :[.

    die van duitsland bedoel je?
    ik geloof het eigenlijk niet:x
    ookal heeft hij het wel steeds goed gehad, toch vind het gewoon toeval :x

    Ik denk dat Nederland gaat winnen hoor! Ik heb het volste vertrouwen in ze :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Shade schreef:
    Jup. Altijd als ik kijk gaat het bij de wedstrijd ontzettend slecht, dus als ik gewoon niet ga kijken, winnen we xd.


    Dat heeft mijn moeder ook! :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Volksfeind schreef:
    Ja, ik vind die Octopus Paul eng :[.

    Nee, hij is gaaf man.
    Ik geloof serieus in hem, eigenlijk :$
    Hij heeft wel altijd gelijk gehad tot nu toe.

    (A)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Nee, wij gaan gewoon winnen. <3

    Ik ga met opzet de kroeg nie tin. Ik ben dan bang dat ze verliezenx'D Ook een soort van dwang iets.


    Music is the new sex

    Altijd als ik kijk maakt de tegenpartij een doelpunt.. Dus ik ga gewoon níét kijken =] Niet dat ik erg geïnteresseerd ben of zo, maar goed =]
    Xx.


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Wij hebben altijd nog bier, dus we worden kampioen!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.