• 'Twen mag ik vragen waarom je een rokje aanhebt?' Vroeg een meisje die me had gezien. Ze giechelde zachtjes. Rood liep ik door zonder wat te zeggen. Ik haat mijn ouders.


    Wat als je ouders liever een meisje hadden gehad.
    Knap, lang haar en om weekenden te kunnen stappen.

    Wat als ik nou net van het ander geslacht blijkt te zijn, waar mijn ouders me voor geen goud weg willen doen.
    Dat je kledingkast vol ligt met alleen maar jurken, rokjes en topjes.

    *Vanuit de gedachten van Twen verteld
    *Doet mee aan story of the year
    *Begonnen in februari - Eindigt op : ?
    *Komedie
    *Geen transgender verhaal
    *Nieuwe hoofdstukken verschillen
    *Hoofdstukken van ongeveer 700 tot 1200 woorden.

    Proloog voor degene die meer willen weten.

    Ik kom alleen niet verder dus ik bedacht me om gewoon te vragen of er mensen zijn die een rol willen invullen.

    Rollen:
    - 8 meiden voor missverkiezing.
    - Jongen en een meisje die Twen helpen tijdens de missverkiezing. (Kom niet op de naam.)
    - presentator

    Invullen:

    Naam:
    Land waarbij ze vertegenwoordigen: (Liefst binnen Engeland. Edinburg is al bezet. )
    Talent: (3 talenten)
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Geschiedenis:
    En wat je zelf nog wilt toevoegen.

    Ik hoop dat jullie me willen helpen. Dit verhaal was voor story of the year, maar doordat het te veel drama is geworden doe ik niet meer mee.


    Vampire + Servant = Servamp

    Meisje misverkiezing

    Naam: Felicia Elaine Carter
    Land waarbij ze vertegenwoordigen: (Liefst binnen Engeland. Edinburg is al bezet. )geen idee...
    Talent: (3 talenten) Felicia is goed in het bespelen van een viool en houd van het ontwerpen van kleren maar stiekem kan ze ontzettend veel met springtouw
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Felicia is een rustig meisje dat op de juiste tijden haar mond open trekt.
    Uiterlijk: Felicia heeft mooie bruine haren en is redelijk klein voor haar leeftijd waardoor ze altijd hakken draagt.
    Extra: Felicia heeft als klein kind al aan vele misverkiezingen meegedaan.
    Geschiedenis:felicia's moeder is een megazine model, om haar moeder niet teleur te stellen doet Felicia al vanaf kleins afaan mee aan mode shows en misverkiezingen zodat haar moeder trots op haar kan zijn. Haar vader heeft ze ooit gekend, verder is ze enigs kind en word het meeste van de tijd opgevoed door een nany
    En wat je zelf nog wilt toevoegen. /


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    Naam:ezra claire johnson
    Land waarbij ze vertegenwoordigen: (Liefst binnen Engeland. Edinburg is al bezet. ) (ik snap niet wat je bedoeld met land in engeland dus ik neem aan dat je steden bedoeld dus zeg ik maar) Londen
    Talent: (3 talenten) dansen turnen zingen
    Leeftijd: 18
    Innerlijk:ze komt altijd heel arrogant en zelfverzekerd over maar was vroeger best bang om optevallen of op podia te staan en is hier aan begonnen omdat haar moeder haar dwong nu is ze er gewendt en geniet er van maar buiten het miss wereldje is ze heel verlegen.
    Uiterlijk:

    (ze draagt buiten de miss wereld) vaak pumps met een highwaisted broek en croptops
    Extra: ze is ook model
    Geschiedenis: ze is vanaf jongaf aan al mee aan het doen aan misverkiezingen en had amper tijd voor vrienden waardoor ze nu ook vaak alleen is haar vader is nooit betrokken geweest bij haar opvoeding samen met haar twee broers {ze is een drieling} groeide ze op in een groot huis want haar moeder is een rijke zakenvrouw die recent is hertrouwd met de baas van het bedrojf waar haar moeder werkt

    Brynn Leigh-Anne Hastings



    Land waarbij ze vertegenwoordigen: Ze vertegenwoordigd natuurlijk het land Engeland, maar de stad is Manchester.
    Talent: Brynn heeft een geweldige stem en daardoor is dit zang, verder is haar talent acteren en als laatste kan ze ook nog prachtig piano spelen.
    Leeftijd: Ze is negentien jaar oud.
    Innerlijk: x Vrolijk
    x Sarcastisch
    x Behulpzaam
    x Snel geërgerd
    x Betrouwbaar
    x Vreselijk arrogant
    Geschiedenis: Brynn is bij haar ouders in Manchester opgegroeid in een groothuis. De familie Hastings had veel geld en hier profiteerde Brynn dus altijd al van. Zolang zij zich al herinnert doet ze mee aan de verkiezingen en dit gaf haar arrogantie. Ze groeide gelukkig op en Brynn was op school door de verkiezingen redelijk populair.
    Vaak genoeg werd ze door nanny's opgevoed want haar ouders waren te druk altijd wel.
    Extra: Brynn is redelijk bekend op YouTube met haar bandje.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2015 - 18:47 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded