• Ik open hem gewoon weer overnieuw.
    Ik haat niemand maar het is gewoon oneerlijk, en kijk dat een mo het niet begrijpt dat snap ik wel, Maar ik ben heus niet de enige die dit denkt.x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Haaii (:
    Tara is niet gedist hunn
    Ze is alleen niet online op Q hoe kan ze dan gedist zijn?^^ en hoe weet jij nou dat Máriko 'erdoorheen is gesleept' you don't even know her of whatever dus ga er dan niet over oordelen als je er niets over weet^^


    Ze heeft het gehoord van bepaalde bronnen schat x3. Zei ze in een topic die gesloten is door appelkirst.


    Take My Hand Take A Breath ...

    Haha, oew.. ik vind het lachen hur. Mariko je wou toch uitleg..?! Trek het neit al te persoonlijk aan hoor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Achja. appelkirst daagt niet meer op en Bomm is er niet (?).
    .. hier is ze dan.. dit gaat gewoon nergens over.. En het heeft er niets mee te maken dat ik pas een paar uur mod ben want normaler wijze had ik precies dezelfde reactie gegeven en de mensen die vaak op het forum zitten en nu eerlijk tegen zichzelf zijn weten dat ook.. Maarja eerlijk naar je zelf zijn gebeurd hier schijnbaar niet meer..


    Wie du mir, so ich dir.

    Die mods kunnen me toch niet schelen ik bn me eige baas x'D


    *He's the one.

    YENTL shit!! x'D


    oee laat mij ook eens een X braaf zijn z]

    Echt hea. En van rutger moeten we blijkbaar ook niet al te veel verwachten.



    What do you mean? [/VerneukteEngelsx3.]


    Take My Hand Take A Breath ...

    haha Jij een Braaf gaat niet samen lieve schat x'D


    *He's the one.

    Even voor de duidelijkheid, er is maar 1 iemand die de eindbeslissing heeft genomen over de nieuwe moderators en dat ben ik. Aangezien ik niemand ken van de aanmeldingen lijkt het me dat ik onpartijdig ben.

    Uiteraard hebben de andere moderators invloed gehad op de keuze voor de nieuwe mods, maar dat lijkt me niet meer dan logisch.

    Het is daarbij dan ook niet te voorkomen dat sommige mensen een beetje voorsprong hebben dan anderen. Welkom in de echte wereld (Y) Denk je dat als jij later voor een baan gaat solliciteren er geen vriendjespolitiek plaats vindt? Dan ben je wel erg naief hoor.

    Vriendjespolitiek is niet te voorkomen, maar aangezien ik zelf de eindbeslissing heb genomen is er niemand aan gesteld die niet geschikt is als moderator.


    Dit is mijn signature...