• Hoii,, Hoii!!
    Heeft iemant mischien nog wa leuks te melden!? Wat die heeft meegemaakt ofzo,, Ja sorry, ik verveel me echt zooo enorm!! en dat al 2 dagen lang!! Ik weet het, deze topic slaat dus werkelijk nergens op,, maar ik moet gewoon wat te doen hebben!
    Dus,, heeft iemant nog iets te melden?! Of weet iemand mischien iets wat ik kan gaan doen,, of mischien nog leuke site's ofzo?!!?

    Alfast bedankt!! (K)


    Dunno ><

    Als ik me verveel ga ik nutelose spelletjes op Funnygames spelen. Of ik verveel me op stardoll.comxD


    Music is the new sex

    voeg me anders toe op msn x'D
    Annissa_Hotel@hotmail.com

    ik was nepsiek vndaag n_nda moestk melde x3

    en als je iets nutteloos wil om te doen ga gosupermodel spele fzo x3


    We can only learn to love by loving.

    wha ja k verveel me ook mijn huiswerk is saai mja .. je mag me best helepn xD bn nu bexig met men bio :S


    http://dwergiie.blogspot.com/

    voeg me anders toe op msn x'D
    Annissa_Hotel@hotmail.com


    Mhaha,, Gedn n_n


    Dunno ><

    spele.nl
    speeleiland.nl
    op sugababes kan je gaan....
    je kan plaatjes zoeken van je favo Music


    <3

    Naa, niet zoveel gedaan, ik ben al twee dagen 'ziek'. {lees: had totaal geen zin in school}

    Ghe.. k doe als k me verveel.. een beetje rond hangen op internet.. op verschillende sites..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ghe.. k doe als k me verveel.. een beetje rond hangen op internet.. op verschillende sites..

    Xx


    Ja,, maar op welke dus?!?!
    dat doe ik dus ook,, maar iets leuks vinden kan ik inet -_-''

    Alemal bedankt trouwens!!


    Dunno ><

    ben je al eens op kindertent geweest? dat is niet zo kinderachtig als het klinkt hoor! je kunt je dan aanmelden en een eigen pagina maken enzo en met andere kletsen enzo.


    Als je maar een ananas hebt..

    ben je al eens op kindertent geweest? dat is niet zo kinderachtig als het klinkt hoor! je kunt je dan aanmelden en een eigen pagina maken enzo en met andere kletsen enzo.

    JA al geprobeert,, aleen snapte er werkelijk niks van :P


    Dunno ><