• Goed ik ga het zomeeten wel vertellen wat er in mijn verhaal gebeurd maar eerst maar effe dit invullen dan hé?
    Ik zeg alleen dat het een Bill-Lovestory word.
    Verassingen!
    1= LOLLIPOPx
    2= xNIJNTJE
    3=
    4=
    5= PersianRose
    6= KimFootball
    7=

    I WANT YOU'RE
    Verassing nummer:
    Naam:
    Leeftijd: (Pas ik msischienaan)
    Karakter:
    Plaatje:
    Tekst:
    Favorieten kleur: (1 kiezen!)
    Top 4 van TH: (Op volgorde graag.)

    Wilt een rol ^^ Info kotm ^^

    Naam: Annelies

    Leeftijd: 17(Pas ik msischienaan)

    Karakter: Lief, spontaan, bitchy, koppig, snel jaloers, snelverliefd, ego, ijdel, gevoelig en betrouwbaar

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75535

    Tekst:

    Haaii kienders^^

    Héé! Chickens, het is hier te doen hoaa! Jah eindelijk heb ik jullie aandacht >,<.
    Nou, ik ga mezelf ff voorstellen dus wil ik dat je je bek houd. Nou, listen to me bitch. Mijn naam is Annelies en ik leef nu al 17 jaartjes op deze planeet. In mijn vrije tijd ga ik veel met vrienden weg. Nou, ik ga met hun shoppen, naar de bioscoop, naar feestjes en nog van die leuke dingen. Jaah, ik zei tegen jullie chickens en nee je zegt niet dat ik dat niet mag want ik mag alles. So, deal with it biaatch ^^ Nou, ik moet gaan want ik moet m'n sportzak voor te gaan hiphoppen&streetdance nog gaan maken.

    SeeYahKienders<3


    Favorieten kleur: Purple<3(1 kiezen!)

    Top 4 van TH: Bill
    Tom&Gustav <= kan niet kiezen
    Georg (Op volgorde graag.)

    Naam:
    Rose (A)
    Leeftijd: (Pas ik msischienaan)
    16
    Karakter:
    Lief, Aardig, Af en toe Bitchy, Spontaan
    Plaatje:
    Kyk maar in me FB
    Tekst:
    Listen up Bitch

    Yeah, Here I Am




    Rose is de naam van deze chicka! 16 Jaar jong is ze nu. Hobby's heeft ze niet en die wil ze ook niet. Döh, want wat heb je nou aan hobby's? Ze heeft 1 oudere broer, Ismaïl, 18 jaar. Maar die boeit natuurlyk niet! Meer heeft deze chicka niet te zeggen. So Byeee!





    XxX Rose


    Favorieten kleur: (1 kiezen!)
    Blauw <333
    Top 4 van TH: (Op volgorde graag.)
    Tom
    Bill
    Gustav
    Georg


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ike will!!
    Verassing nummer:
    4[a]
    Naam:
    Elle
    Leeftijd: (Pas ik msischienaan)
    18
    Karakter:
    Lief, Spontaan,Betrouwbaar, Koppig, heeft zo haar ego momentjes
    Plaatje:
    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=78294
    Tekst:
    Nou,, Ik zal even aardig zijn mezlef voor te stellen. Ik ben Elle, en 18 jaatjes geleden op deze wereld gedropt. Ik Hou van mijn Vriednjes en Vriendinetje,, en hun zijn mij alles, nieamtn mag dan ook aan ze zitten want dan maak ik ze af Ook hou ik heel veel van Muziek! Ik kan niet zonder dat. Zelf bespeel ik Gitaar,, Piano,, en de microfoon^^ Ik will heel graag leren drummen,, ik heb dan ook op Drumles gezeten,, aar die leraar geilde op me,, en hij was eng. dus dat doe ik ook nooit mee! Ik ben heel lie,, snel op me teentjes getrapt, en denk nooit na voordat ik iets zeg of doe, ik schaam me nergens voor, en ik kan me heel snel aan mansen ergeren. O,, Me hond heeft te veel engergie,, Tja ze zeggen dat beestjes op hun baastje lijken he Maar, ik ga Barbie,, Ja zo heet mijn Groote,, liefe Kweilende Mannelijke Hond!! Uitlaten.

    Xx Bye
    Favorieten kleur: (1 kiezen!)
    K*y,, moeilijk doe maar Rood
    Top 4 van TH: (Op volgorde graag.)
    1. Bill
    2. Gustav
    3. Tom
    4. Georg



    Dunno ><

    Ik lekker al weten waar over gaat ^^

    Naam:Raquel
    Leeftijd:17
    Karakter:eerlijk,lief,koppig,snel op teentjes getrapt,betrouwbaar
    Plaatje:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=161eft&s=4
    Tekst:Hi peepsz ! Ik zou eens zo lief zijn om mezelf voor te stellen. Raquel is mijn naam en ben 17 jaartjes oud. Ik ben pas jarig geweest and the party was amazing ! Ik doe lekker waar ik zin in heb en als mensen mij stom aankijken om hoe ik doe of om hoe ik er uitzie kijk ik gewoon stom terug x] Mijn ouders accepteren mij niet helemaal en vinden het nogal moeilijk met hoe ik eruit zie,maar het doet me niet zoveel. Ik vind het mooi en dat moeten hun maar accepteren !! Ik ben best koppig en bitchy maar ik kan ook heel lief zijn en hyperactief !! Zo zul je me ok vaak zien als ik samen met mijn vriendinnen ben <33 Met de meiden ga ik graag uit of gewoon ergens in het centrum rond hangen. Ook ben ik verslaafd aan ijsjes, vooral Ben & Jerry lieft ik het meest <33 Waar ik niet tegen kan als mensen ruzie maken om nix en als mensen me andere niet accepteren. Vandaar dat ik het niet zo goed met me ouders kan vinden. Maar ik ga weg met Annelies, byee sweetie's <33
    Favorieten kleur:paars
    Top 4 van TH:
    1. Tom
    2. Bill
    3. Gustav
    4. Georg


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Maar ikke toch lekker Tom willen (puh) x]

    @ Nijntje

    MEEEEE 2 =D
    xD HAHAHAHAAAAAA :P
    (H)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik kan iedereen jaloers maken wahaant

    Ikke al weten over wat de serie gaat maar ikke niet zeggen want ik wil Kimmie niet verraden (puh)

    Euhh,, Lievuu Anneliesjuu, Wy weten dus ook al waar het over gaat xD
    Mwhuahahahahaaa (duivel)

    Ikkuu rol heb lievee Kimmiie?? (H)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik kan iedereen jaloers maken wahaant

    Ikke al weten over wat de serie gaat maar ikke niet zeggen want ik wil Kimmie niet verraden (puh)

    Nou ik ook weten hoa Annelies (puh)


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Damnit >,<
    En jij tegen mij zeggen Kim, dat ik het alleen mocht weteb Ö

    Veel mensen weten het,tenminste de mensen die ik echt vertrouw,cool of lief zijn.'

    Damnit >,<
    En jij tegen mij zeggen Kim, dat ik het alleen mocht weteb Ö

    xD I vertel het bijna aan iedereen die in mijn 'vrienden-kring' hoord xD

    Sorry x'D

    Mwhuahahahaa x]
    En welk van die dingen [Vertrouw, Cool of lief]
    Heb je by my? :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Damnit >,<
    En jij tegen mij zeggen Kim, dat ik het alleen mocht weteb Ö

    Nou nou Anneliesjuu (H) , Niet boos worden he!
    DAT MAG GVD NIET VAN MAMA!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jaah Rose bij jouw moet je dat nog vragen.
    Ik wéét dat ik het alle3 ben [/ego]