• I love you girls <3

    oke, so vas happenin.
    ik heb dus net gehoord dat ik tot kerst bij mijn moeder moet wonen.
    op zich niet erg, maar ik hoor dat echt net, en er wordt niet met mij overlegt.
    en nu zit ik hier dus een maand, en waarschijnlijk langer..


    Some things are changing too much.

    ik moest toen ook huilen haha,
    en ik ben net naar de spar geweest om te kijken voor MM maar die hadden ze nog niet.

    En ik mag voor mn eigen eten gaan zorgen #fijn
    maarja beter dan boerenkool ;x


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik heb vanochtend een stuk daarvan teruggezien en net dat deel met harry en de tranen liepen echt over mn wangen en net ging ik hem even helemaal terugkijken en toen moest ik weer huilen D:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    OHHAAAAAAAAAI <333


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ahahha jullie hadden Lianne en mij gister moeten zien op tinychat, we huilden 60min non-stop :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik voel me echt zo emotieloos vergelekijk met jullie :o Maar ik huil nou eenmaal niet zo snel x'D

    Sykes schreef:
    ahahha jullie hadden Lianne en mij gister moeten zien op tinychat, we huilden 60min non-stop :'D


    ahaha ik zat zelfs in de reclame te janke.. en toen kwam ook nog die reclame met westlife


    What's so bad about being different?

    Ah noo. Ik moet alweer bijna huilen.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Narry schreef:
    Ik voel me echt zo emotieloos vergelekijk met jullie :o Maar ik huil nou eenmaal niet zo snel x'D
    Ik ben echt een emotioneel wrak. En dat is het afgelopen half jaar alleen maar erger geworden xd


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NiallsSmile schreef:
    (...)

    ahaha ik zat zelfs in de reclame te janke.. en toen kwam ook nog die reclame met westlife

    Ik moest daarvoor al janken x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ik lag echt in bed de schokken van het huilen haha ;x
    maar normaal ben ik ook niet zo erg van het huilen..


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    OneThing schreef:
    ik lag echt in bed de schokken van het huilen haha ;x
    maar normaal ben ik ook niet zo erg van het huilen..

    Ik krijg al tranen in mijn ogen als mensen naar me schreeuwen of boos op me zijn enzo D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Narry schreef:
    Ik voel me echt zo emotieloos vergelekijk met jullie :o Maar ik huil nou eenmaal niet zo snel x'D


    ik huil niet super snel.
    Maar ik moet toegeven. De tranen stonden wel in mijn ogen gisteren bij de docu... )'':
    Ik krijg altijd medelijden.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 18:19 ]


    every little thing is gonna be alright.

    Sykes schreef:
    (...)
    Ik krijg al tranen in mijn ogen als mensen naar me schreeuwen of boos op me zijn enzo D:

    Daar kan ik ook niet tegen... maar echt huilen ga ik er niet om.

    ik ben even eten
    tot straks
    xxxx<33


    every little thing is gonna be alright.

    Sykes schreef:
    (...)
    Ik krijg al tranen in mijn ogen als mensen naar me schreeuwen of boos op me zijn enzo D:


    dat had ik vroeger ook,
    maar nu gelukkig niet meer ;x


    It's like I'm finally awake - One Direction.