• Verhaallijn
    20 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai schoolexcursie. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp waar de school verblijft is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. Zullen de jongeren samen werken om de verdwenen spullen en jongeren te vinden? Zullen er relatie's ontstaan? Of gaan ze door uit ruzie allemaal hun eigen weg?



    Rollen 2 meiden en 7 jongens
    De 20 jongeren: [11/20]
    -Axelle Julia Jones - Arriver
    -Ashley Dawn Jones - Arriver
    -Lynn Sakura - Intan
    -Owen Gonzaléz - Adores
    -Laya Dakota Creevey - Reyna
    -Samuel 'Sam'Jozephs - Nyan
    -Phoenix Delilah Charmir - Carmenta
    -Ryan Samuel Blanche - Carmenta
    -Jaxon Brandon O'donnoll - MyDreamStory
    -Scarlett Brianna Justice - RememberYoux
    -Gereserveerd voor TheseWords
    -Bryani "Bryn" Allyne Lastey - PopRocket
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -



    Regels
    - Minstens 4 regels.
    - 16+ mag.
    - Ruzie's alleen -Ic.
    - 2 personage's per persoon.
    - Reservaties blijven 1 dag staan.
    - Speel niet iemand anders persoon, alleen je eigen.
    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:
    Familie:



    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 17:17 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Mijn topics xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Mt]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (mijn topics)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Beginnen we nog o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mijn topiccs.]


    even a white rose has a black shadowx

    (wie begin er of beter gezegt hoe beginnen we?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ja..dat vroeg ik me ook af.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    We beginnen bij dat ze gaan weglopen van de schoolexcursie.
    Sorry voor mijn late bericht.


    That is a perfect copy of reality.

    (@Arriver zet jij de eerste stukje?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Axelle Julia Jones
    Ik loop naar mijn tweelingzusje toe en fluister 'Ik ga weglopen van hier, het is me hier te saai' Mijn zusje kijkt me aan met een blik van ben je gek ofzo? Ik kijk naar de andere van de groep en zie dichtbij Samuel zitten. Ik loop naar hem toe en fluister 'Ik ga weglopen van hier, ga je mee?' Dan kijk ik weer de groep rond, wie zouden er ook weg willen hier?


    That is a perfect copy of reality.

    Samuel Jozephs
    Ik zat zo echt bijna te slapen tot ik Axelle hoorde fluisteren'Ik ga weglopen van hier, ga je mee?' Ik keek haar aan e riche even mijn blik op de saaie leerkrachten.Ik knik."Ja is goed ik val hier toch bijna inslaap'fluister ik terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Axelle Julia Jones
    'Mijn zusje gaat ook mee' fluister ik en ik kijk even haar kant op, dan kijk ik weer terug en fluister ik 'teminste dat denk ik' Ik kijk weer even de groep rond, dan kijk ik naar de leraren. Waarom moesten ze van alle 4e klassen precies de onze kiezen? 'Ik hou het geen dag langer uit met die saaie leraren en die nerds hier' fluister ik 'en aangezien we hier nog een paar weken zullen zijn, nouja hun dan, bedacht ik me om weg te lopen met een aantal van onze klas' vervolg ik fluisterend. Ik kijk onopvallend naar Laya en Ryan. 'Ik ga Ryan en Laya inlichten, wil jij andere doen?' vraag ik fluisterend.


    That is a perfect copy of reality.

    Ze lichtten elkaar wel in over het plan, maar ze vertrekken allemaal op verschillende tijdstippen, zo gaat er een in de avond, een ander de volgende morgen, weer een ander meteen. Zo verdwalen ze alleen, of met twee en moeten ze elkaar toch weer vinden.


    That is a perfect copy of reality.

    Samuel Jozephs
    Ik luister verder naar wat Axelle zegt en stem dan in.De leraren keken toch niet.Ik zag Jaxn niet ver van me staan."Hey Jaxon,heb je zin om weg te lopen met een paar andere?Het is hier veels te saai."fluister ik dan vragend aan hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Bryani "Bryn" Allyne Lastey
    'Hey.' fluister ik 'Willen jullie er tussen uit glippen? Dan moeten jullie mij meenemen. Ik verveel me dood en ik kan ervoor zorgen dat de leraren niks doorhebben. Ik zorg wel voor wat afleiding.' Ik kijk de kring rond.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.