• Ik heb net een appel geschild, gesneden en er toen kaneel over heen gedaan en ben dat nu aan het opeten (krul)
    Echt heel lekker!

    Wat hebben jullie vandaag gedaan?


    Not all those who wander are lost.

    2 proefwerken gemaakt en gevierd dat de proefwerkweek eindelijk over is! _O_

    Les gevolgd, geleerd, opgeruimd,.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Geslapen, scrabble gespeeld, helemaal blij en vrolijk mijn kerstjurk gepast en nu kijk ik bridesmaids.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    niet naar school geweest, ik had geen zin & ik voel me niet zo goed. (:


    Save me from myself.

    Paardgereden, huis opgeruimt, bed verschoont hond uitgelaten, en nu effe schrijven en dan weer weggaan... (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Blij geweest^^ ik kon eindelijk de laatste aniway lezen, en de band die er in stond is goed^^


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Slapen, slapen, en Quizletten. Ben erg actief vandaag. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Practicum gemaakt en Quizletten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naar school geweest, naar de kapper geweest om mijn haar te verven en langs de supermarkt gegaan (':

    Ehm, me eigen kapot gelachen met Gym omdat de twee jongens die ook niet mee deden me aan het lachen maakte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    School.
    Zometeen heb ik een feestje in de lokale discotheek hier. Heb er wel zin in. Thihi.(bloos)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Naar school gegaan, les gehad, rapport ontvangen. Laatste 2 uur vet gezellig met de klas mentor uur en Duits, en alleen maar zitten kletsen. De leraar heeft niet eens doe moeite genomen om ons er bij te roepen ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind dat trouwens ook altijd heel lekker, als ik dan appeltaart maak, eet ik de appelvulling als ie nog niet is gebakken met de kaneel erop, op:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Seks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Appel is ook heel lekker met honing. -wbw- Ik ben vandaag naar school gegaan.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.