• x

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 10:01 ]


    “All those fairytales are full of shit.”

    Ik heb ervan gehoord ja, gelukkig dat onze paarden niet in contact komen met andere paarden.

    Bij ons is het nog niet, maar ik heb dit weekend nog op het paard van mijn nichtje gereden dat misschien drager is. Heb dus alles in de was gedaan en zo, zou het mezelf nooit kunnen vergeven als de paarden op mijn manege het virus zouden krijgen door mij! Ik hoop echt dat het hier wegblijft...


    i put the fun in funeral

    I know, het is ook in Ter Aar en Nieuwkoop, vlakbij mijn manege -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb er wel van gehoord. En het klinkt misschien heel lullig, maar nu ben ik blij dat ik mijn paard verkocht heb, dan hoef ik me daar geen zorgen om te maken.
    En nee ik vind het echt niet leuk dat ik haar heb moeten verkopen, maar het was wel het beste voor het paard!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Never heard of it.


    26 - 02 - '16

    Jaa, bij ons in de hele buurt zit dat virus! 5 km afstand enzo. In ons dorp niet.
    Maargoed, ik heb niks met paarden alleen ik heb 'n vriendin die dagenlang hysterisch is...


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik heb er nog niet van gehoord, maar ik hoop voor je dat het snel weg gaat.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ja, ik hoorde het! Bij ons is het gelukkig nog niet gevonden. Bij de manege waar een vriendin van me rijdt, was er wel een ziek paard. Maar die bleek uiteindelijk een hersenbloeding te hebben. Dat is natuurlijk ook slecht nieuws, maar beter dan Rhino. Onze voltigewedstrijd in Lisse in april gaat misschien niet door, wat ik wel jammer vindt, maar dat is nog altijd beter dan besmette paarden.


    To live would be an awfully big adventure

    Ja heb ik ook gehoord, ik hoop alleen maar dat het niet tot in België komt, want ik ga bijna elke week op wedstrijd :(


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Rhinopheumonie? Ik weet wel dat ik me niet in kon schrijven voor een event, wat wel kut was... Alle drachtige merries worden zonder meer geaborteerd en de besmette paarden krijgen een prik in hun rug. Wat nou zo vervelend is, is dat het niet zomaar overgaat maar dat de ziekte zelf dood moet. En als je er geen geld of weet van hebt... Dan heb je een hele bende dooie knollen, zoals mijn oom zegt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jup ik heb het gehoord.. :S Ik weet niet of het ook nu op mijn manage is ik hoop het niet dat het gaat gebeuren. Het is gewoon zielig


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Infinitum schreef:
    Ja, ik hoorde het! Bij ons is het gelukkig nog niet gevonden. Bij de manege waar een vriendin van me rijdt, was er wel een ziek paard. Maar die bleek uiteindelijk een hersenbloeding te hebben. Dat is natuurlijk ook slecht nieuws, maar beter dan Rhino. Onze voltigewedstrijd in Lisse in april gaat misschien niet door, wat ik wel jammer vindt, maar dat is nog altijd beter dan besmette paarden.


    Firm believer of all that is magic

    Edit: dit is niet alleen bij paarden, maar ook bij lammen (schapen).
    Dat is gewoonweg te erg. D:
    Stel je voor dat je schaap moet lammeren.
    Je hebt een lammetje en dan... is het diertje plots verlamd en sterft het.
    Da's gewoon zo erg.

    Ik heb meer iets voor schapen dan paarden; maar hetzelfde geldt ook voor paarden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja, ik heb er ook van gehoord. Het paard van mijn moeder mag bij de pensionstal het terrein niet af, en mijn verzorgpony dus ook niet. Het is alleen dat er naast zijn weiland een weiland met andere paarden staat. Hopelijk komt die ziekte niet in mijn dorp, want daar staat in bijna elke straat wel een paard O.O

    ik heb het gehoord dat het in bolsward is, en dar woon ik 8 km vandaan.. Gelukkig doe ik niets met paarden, ik had er wel over gehoord ja.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!