• ... ik ben echt blij dat die wiskunde leraar per 1 december weg is.
    Het gaat om meneer B. -nou zijn er op het Scala College (T)VWO Alphen aan den Rijn twee wiskunde leraren met een B xD-
    Hij kan absoluut niet les geven en al vanaf het eerste moment heeft hij de klas niet in de hand.
    De afgelopen les, afgelopen maandag, is er iemand de klas uitgestuurd en is er iemand gewoon weggegaan, degene die de klas uit werd gestuurd, kwam in protest toen hij tegen N. zei dat ze haar mond moest houden, terwijl ze niks zei, en N. ging gewoon weg nadat ze ruzie met hem had over het feit dat hij haar steeds de schuld gaf van praten, terwijl ze helemaal niet praatte.
    Zelf heb ik ook al een aanvaring met hem gehad. Het was ook heel vaag. We hebben maandag een dubbeluur wiskunde met pauze tussendoor en dan dinsdag het eerste uur nog een uur wiskunde.
    Dinsdag deed hij hartstikke aardig tegen me, was het van 'ja, je let goed op in de les, dus ik denk dat je - je cijfer wel op kan halen' en allemaal van dat soort opmerkingen.
    Maar de dag ervoor, tijdens het 2e uur van het dubbeluur, heeft hij me twee keer gewaarschuwd, omdat "ik met mijn telefoon zou zitten". Mijn telefoon zat in mijn tas, ik zat met een pen in mijn handen. Het was natuurlijk erg verdacht dat ik net mijn handen onder tafel deed toen hij langs liep, jaha. De tweede keer ging het zo:
    'Ja, Kim, nou is het klaar met die telefoon.'
    'Maar meneer, ik zít niet met een telefoon.'
    'Nou is het gewoon klaar met die telefoon.'
    *jongen die voor me zat kijkt onder de tafel om te zien wat ik in mijn handen heb* 'Maar meneer, ze zít niet met haar mobieltje.'
    'Kim, nou is het klaar, moet ik je anders vragen om op te staan.'
    *de hele klas keek naar onze conversatie, omdat ik niet iets verkeerd doe bij hem*
    'Is goed, meneer.' *ik sta op en zwaai met de pen die ik mijn handen had rustig rond* 'Kijk, geen mobieltje.' *ik ga weer zitten*
    'Nou, dit is je laatste waarschuwing.'
    Hij zei geneens sorry voor vals beschuldigen -.-
    Maar niemand mag hem, hij kan niet uitleggen. Een klasgenootje van me heeft alles van het vorige hoofdstuk zichzelf aangeleerd, omdat hij het toch niet goed uitlegt.

    Hebben jullie ook zo'n leraar?
    En wat vinden jullie van deze meneer B.?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Leraren zijn gewoon lullen. Hij kon er gewoon niet tegen dat jij gelijk had.

    Ik heb een mentor die mij een 'stom kind' vind. (': -Iloveyou to biatch.


    Me so good.

    Mwah, meestal gaan zulke leraren bij ons na een jaar toch ook weer weg. Behalve mijn VRESELIJKE scheikundeleraar.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Gnome schreef:
    Leraren zijn gewoon lullen. Hij kon er gewoon niet tegen dat jij gelijk had.

    Ik heb een mentor die mij een 'stom kind' vind. (': -Iloveyou to biatch.

    Ik denk dat dat het is ja xD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Omg mijn school gaat Scala heten (Scala Rietvelden alleen het is Penta-college in Spijkenisse)

    OT:
    Gelukkig heb ik niet zo'n leraar en die Meneer B lijkt me echt iemands die een high five. In the face. With a chair nodig heeft :'D

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 20:40 ]


    Shoganai i ne~

    Ik heb een lerares voor duits en ik mag haar echt niet. Bij toetsen rekent ze veel te zwaar en ze verwacht dat we meteen alle woordjes kennen na 1 keer geleerd te hebben T-T

    Lol, mijn school gaat ook Scala heten :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn wiskunde leerkracht kan de klas ook niet in de hand houden en die gaat op 2 december weg:W


    Ex astris, sciencia

    Wij hebben een 40 minuten rooster, of naja hadden ik zit niet meer op die school. Maar iig, daar was een leraar die stuurde eerst altijd een stuk of 4 of 5 mensen de klas uit zonder dat ze iets deden. Het was gewoon: 'Ayla, de klas uit! Reina voorin zitten.' blablabla. Daar was hij zo'n 10 min mee bezig. Daarna ging hij de namen voor lezen, en dat ging echt gigantisch sloom omdat hij zo sloom praatte, dus na zo'n 10 a 15 min was hij klaar. Daarna vroeg hij: 'Zijn er...... na aanleiding van..... het gemaakte huiswerk.... nog vragen?' Nou en dan was de les voorbij voordat er ook enige uitleg was gegeven :W.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ja we hebben wel een aantal heel, heel erg slechte leraren.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Referee schreef:
    Wij hebben een 40 minuten rooster, of naja hadden ik zit niet meer op die school. Maar iig, daar was een leraar die stuurde eerst altijd een stuk of 4 of 5 mensen de klas uit zonder dat ze iets deden. Het was gewoon: 'Ayla, de klas uit! Reina voorin zitten.' blablabla. Daar was hij zo'n 10 min mee bezig. Daarna ging hij de namen voor lezen, en dat ging echt gigantisch sloom omdat hij zo sloom praatte, dus na zo'n 10 a 15 min was hij klaar. Daarna vroeg hij: 'Zijn er...... na aanleiding van..... het gemaakte huiswerk.... nog vragen?' Nou en dan was de les voorbij voordat er ook enige uitleg was gegeven :W.

    Ha ha, handig zo'n leraar xD

    @StarSparkle
    Ik heb er wel is aan zitten denken om dat bij hem te doen. Er zijn nu jongens die willen bij zijn laatste les Merci chocola meenemen of Celebrations xD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hahah. Ik ben jarig op 1 december. :W


    26 - 02 - '16