• Like.. het enige watk fcking hele dagen aan hoor vn lui uit mijn klas is :
    - Jij bent gothic
    - Jij bent Emo
    - Whaahha je ziet er nie uit
    en omdatk vndaag een onvoldoende had voor frans omdatk da gwoon tering moeilijk vind ging mijn zogenaamde vriendin me uitlachen en ik ben het egt so fcking sat..

    dat wijf heeft mij gewoon gebruikt.. wnt eerst had ze niemand en nu is se fcking popu en dumpt se me voor een ander meisje uit mijn klas.. :'(
    ik word gebruikt.. misschien ben ik wel te aardig ;l al mijn vriendinnen die ik eerst had hebben me laten vallen op 2 na...


    We can only learn to love by loving.

    Veel Sterkte
    En dat uitschelden heb ik ook, elke dag weer. >.-
    Zó dom gewoon.
    En frans ís gewoon een ***vak x']

    Veel Sterkte
    En dat uitschelden heb ik ook, elke dag weer. >.-
    Zó dom gewoon.
    En frans ís gewoon een ***vak x']


    thx jij ook..


    We can only learn to love by loving.

    dat is vet lullig :(


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    meis praat erover (wordt niet als iemand die ik ken) die praatte er niet over maar werdt alleen depri erdoor totdat ze op een flat stond


    muziek altijd overal

    meis praat erover (wordt niet als iemand die ik ken) die praatte er niet over maar werdt alleen depri erdoor totdat ze op een flat stond


    MYN VRIENDIN IS OOK HELETYD DEPRI EN ZE ZEGT ER BYNA NIKS OVER MAAR ER GEBEUREN OOK VEEL VAN DIE DINGEN BY HAAR EN ZE IS NU VAAK SUPER DEPRI!! XO

    Antwoord gewoon vol sarcasme trg, zou ik doen.

    ik wordt door sommige mensen ook voor emo uitgescholden maar dat ben ik dus niet hea..

    waarom accepteren die snobs mij niet?

    naja mijn klas accepteerd mij wel maar sommige mensjes uit andere klassen..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Die Fransen moeten echt 'ns een andere taal aannemen :'D eentje die wel nuttig is bijv. ^^
    En sterkte ermee<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sterkte!
    Nja troost je, in mijn klas zijn er ook een aantal problemen :/
    Iemand heeft zo het een of andere gezegd over mij wat niet waar is, maar zit ik wel mooi met de gevolgen ><
    Bijna niemand praat nog tegen me!ö

    Veel sterkte ermee <3


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    dat ken ik...ik ben emo, gothic, punk, en sometimes normaal...men weet niet wat ik benxD, maar ben ook zo vaak gebruikt door mensen, kzit nu in een nieuwe klas met mensen die ik niet ken en ik hoef ze ook niet te kennen, ik hoef geen nieuwe vriendinnen kheb genoeg aan de mensen die ik al heb;) ik vertrouw echt niemand meer in mijn klas. De'"vriendinnen" waar ik vorig jaar mee in de klas zat, die negeren me nu totaal om dat ik ben blijven zitten en een niveau lager ben gegaan. Het is net of ze me nooit gekend hebbn, zooow gemeen! :@


    Music is my drug, I need it all the time!

    Dat is balen =O sterkte..


    Life is hard and then we die

    Just ignore those shitty people!
    Screw them!
    je bent jezelf tenminste! toch? =D
    Ik wordt ook uitgescholden.
    Just ignore them,
    Shitty people!

    Wat erg vrj je Ö

    Sterkte Meis <33.


    A. ikmisje.

    Uitschelden is iets wat mensen bij bepaalde mensen doen. Wat ik hieruit opmaak is dat ze jou uitschelden voor iets wat jij waarschijnlijk helemaal niet bent? Je moet je niet op je kop laten zitten. Ga er met die 'vriendinnen' over praten, net zolang tot jullie een oplossing vinden. Lukt dat niet? Ga naar je mentor.

    Veel succes!


    -

    Tegenwoordig ben ik Satanist -_-
    Ik zal er ook bij vertellen waarom: Omdat ik de Large catalogus in m'n handen had en toevallig langs de black metalbands bladerde.
    Das nu simpel opgesomd het denken van een paar mensen bij ons op school.


    No growth of the heart is ever a waste