• De parfum van Justin bieber, sommigen zeggen dat hij al in belgie is maar sommigen zeggen van niet. En als ie dan nog niet in belgie is wil ik hem wel op een site kopen, maar weten jullie dan een goede site? Ik krijg hem van mijn ouders onder de kerst boom, dus ik moet hem vinden! ;D


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Een vriendin van me heeft hem gekregen van iemand die dat gekocht had in Londen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    google is je vriend;)

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 18:44 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Waarom wacht je gewoon niet tot hij in Nederland en Belgie ligt? Veel goedkoper.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Douglas al geprobeerd?


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    vanaf 1 februari bij de Douglas (dance)


    lost in confusion, like an illusion

    Hij ligt al in de winkels hoor, maar ik heb hem in Londen zien liggen en omygod. Hij ruikt zo lekker hé, ook al is het Justin Bieber parfum, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Douglas


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Ik zou geen parfum van hem komen, dan ga je naar hem ruiken :S Blegh, zo wil ik nog niet dood gevonden worden met zijn geur op :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik las in een magazine een vraag van een meisje - dat ook fan is van Bieber - en ze vroeg net hetzelfde als jij. En ze antwoordden met:
    Helaas heeft noch Justin Bieber noch zijn parfum een tripje naar België gepland in de nabije toekomst. Wat je altijd kan doen, is 'Someday' online bestellen via www.parfumerie.nl .In Nederland is JB's parfum namelijk wel te verkrijgen. Succes!

    Persoonlijk vind ik het dom om te bestellen, als 'm dan stinkt ben je gefucked!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    eind january of fabruary kun je m bij douglas kopen ..


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Astoria schreef:
    eind january of fabruary kun je m bij douglas kopen ..


    Hij is sinds december al in Bergen op Zoom te koop, hoor - weet niet hoe dat zit met andere plaatsen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Iris gaat het kopen.


    Firm believer of all that is magic

    Hij komt 1 februari uit, in Nederland (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik denk dat ze hem allang heeft aangezien dit topic van november is.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Cartwright schreef:
    (...)

    Hij is sinds december al in Bergen op Zoom te koop, hoor - weet niet hoe dat zit met andere plaatsen.


    hier niet e XD


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy