• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Arya Rana Debris

    Ik hoor voetstappen, haastige voetstappen. En wanneer mijn deur opengaat zie ik het hoofd van Artemis verschijnen. Ik heb zo vaak naar haar beeltenis in de tempel gekeken en ben even sprakeloos. Tijd om te praten krijg ik ook niet want snel stopt me een geldstuk in de handen en gebiedt me te vluchten.
    "Verberg je bij je familie," zegt ze.
    De woorden steken me als een pas geslepen mes. Met tranen in mijn ogen blijf ik rennen en ik voel een schok van haat jegens Hades mijn lichaam verlaten.
    Eenmaal aangekomen bij de veerman betaal ik hem om me de Styx over te brengen.
    Nog voor het bootje helemaal aangemeerd is spring ik op de oever en ren zo diep mogelijk Athene in voor ik huilend op de grond zak. Eén akelig woord blijft door mijn hoofd spoken.
    Familie.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 19:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Inkheart schreef:
    [en de rest van de halfgoden/goden??]


    [die zijn nog in Athene, de mensen aan het helpen die gewond zijn geraakt, of een plan aan het beramen. Use your imagination ;D
    ]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 19:07 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [De rest is nog in Athene, of ergens anders.]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Talos en Cerberus waren erbij. Die moeten je achtervolgd zijn en je kan dus niet zonder dat ze het zagen vertrekken. En Hades houd jullie ook constant in de gaten]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Fuck hades xD]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [HurtedHeart, je kan niet alles dat je niet voorzien had gaan veto-en. Het is nu eenmaal een verhaal met verschillende schrijvers. Als je het er echt niet mee eens bent, laat Hades dan de achtervolging inzetten eens ze allemaal in Athene zijn. Zo wreed is hij wel.]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 19:26 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    [HurtedHeart, je kan niet alles dat je niet voorzien had gaan veto-en. Het is nu eenmaal een verhaal met verschillende schrijvers.]


    [+100.000.000.000]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    [+100.000.000.000]

    [+1]

    [Kan Liam artemis komen helpen?]

    [Ik denk niet dat hij zomaar de onderwereld in en uit raakt, Artemis had al een onzichtbaarheidsmantel nodig]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [kan Anthony of Vic (hij wil anders wel gewond slachtoffer of zoiets zijn) nog wat doen??]

    Cockney schreef:
    [Ik denk niet dat hij zomaar de onderwereld in en uit raakt, Artemis had al een onzichtbaarheidsmantel nodig]


    aha oke.. Waar kan ik dan inspringen dat is nogal lastig? :X

    [fantasieeeeee...]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Ahem, Arya kan wel hulp gebruiken bij het zoeken naar een schuiplaats]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    [Ahem, Arya kan wel hulp gebruiken bij het zoeken naar een schuiplaats]


    [Ik ben aan het wachten totdat Colibre reageert, ik denk dat ze het druk heeft, daarna zou ik in kunnen springen op jou?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!