• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Oliver Pryst
    Langzaam liet ze ons zakken. Ik was moet. Niet alleen door het oproepen van de bliksem maar ook door alles wat ik vandaag heb mee gemaakt. "Wat nu?" Ik keek om ons heen. Het was slim van Arya geweest om de bliksem door het water te laten geleiden.

    Arya
    Langzaam laat de zon haar stralen weer over de aarde kruipen. Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat er geen vuiltje aan de lucht geweest was.
    "En nu?" vraagt de jongen.
    "En nu zou ik graag jullie namen weten," antwoord ik na even denken.
    Het voelde goed te weten dat ik hier niet alleen voor stond. Had ik maar een manier om Artemis te bereiken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ik wacht even op Epitaph enzo]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Liam
    "Ik ben Liam zoon van Zeus." Stel ik mezelf voor en steek mijn hand naar haar uit. "En jij bent?" Vraag ik met een nieuwsgierige blik. Ze intrigeerde me, ze was boeiend maar niet op de fliterige manier.

    Arya
    Hij stelt zichzelf voor als Liam, dat hij de zoon van Zeus is wist ik natuurlijk al. Hij kijkt me indringend aan terwijl hij zijn hand uitsteekt.
    "Arya, dochter van," ik slik even en twijfel of ik het hem zou zeggen "Hades. Maar geloof we, bloed is het enige dat we gemeenschappelijk hebben."
    Ik wil niet dat men me gaat veroordelen om wie mijn vader is in plaats van om wie ik ben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam Oliver Pryst
    Ik knikte. Zij kon er toch ook niets aan doen wie haar vader was? "En nu?" Vroeg ik terwijl ik naar de schade om ons heen kijk. "Tot nu toe heb ik nog niet veel andere half goden gezien." Bekende ik

    Sarina Delia Sensorene
    Ik ken de ze beide al een beetje. 'Ik ben Sarina. Ik weet niet welke god mijn vader is. Ik heb met iedere god wel wat gemeen misschien van Zeus omdat hij de oppergod is, maar ik heb ook wat met water..' Ik wist het gewoon niet. Maar ik wou het echt graag weten. Ik keek naar mijn mede Halfgoden (Godinnen) ik keek naar beneden. Eigenlijk was het best gaaf we zweefde op mist...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Arya

    Liam en Sarina. Dat zijn de namen van de twee Godenkinderen die me net geholpen hebben. Ik vraag me af of er nog meer zijn.
    "Waar is Natas?" vraag ik plots aan Liam.
    De mistwolk begon uit te dunnen en langzaam maar zeker raakten we terug op de begane grond. Om me heen liggen de lichamen van de wezens en het puin van wat eerder Athene was. Hier zou Hades voor boeten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik haalde mijn schouders op. "We hebben bij het café afscheid genomen ik denk dat ze naar huis is gegaan?" Antwoorde ik onzeker. "Maar wat is het plan nu? Gaan we de andere half goden ook zoeken of?" Ik keek ze beide eventjes aan.

    Arya

    Liam stelt voor de anderen te gaan zoeken.
    "Een speld in een hooiberg," mompel ik zachtjes maar kuier toch achter hem aan. Ik heb anders nergens om heen te gaan en niemand die me gezelschap houdt.
    "Kennen jullie nog anderen?" vraag ik om de stilte te doorbreken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Ik ken alleen Natas." Gaf ik toe. Ik stopte even met lopen om naast Arya te verder te kunnen gaan. "En jij?" Ik voelde me op mijn gemak bij ze, misschien kwam het doordat we net zo goed samen gewerk hadden, of door dat we allemaal halfgoden..

    [sorry voor de lange afwezigheid. nu ben ik weer wat vaker online en beschikbaar:)]

    Arya

    "Er is nog Lucifer," begin ik zacht, bang om zijn naam luidop uit te spreken uit angst dat Hades het zal horen "hij is mijn halfbroer."
    Terwijl ik aan hem denk beginnen er langzaam regendruppels uit de hemel te vallen. Ik heb geen idee waar Artemis hem mee naartoe genomen heeft. Verscheidene plannen om Hades mores te leren ontpoppen zich in mijn hoofd en geleidelijk aan veranderen de regendruppels in sneeuwvlokken. Een rilling schudt me wakker uit mijn dromen.
    Ik moet echt mijn krachten onder controle krijgen, in een pokerspel als dit is elke tell levensbedreigend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [leeft deze nog?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Weet ik niet meer :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break