• Ik ga met Nieuwjaar naar Londen en naast veel andere dingen die ik wil bezoeken wil ik ook speciale Harry Potter locaties bezoeken, als die er zijn.
    Helaas is de Warner Bros Harry Potter Tour dan nog niet open, pas in maart of zo, dus moet ik iets anders bedenken.
    Weet er iemand of er speciale musea/café's/straten/winkels etc. zijn in Londen die gerelateerd zijn aan Harry Potter?
    Wil je dan alsjeblieft de naam en evt ook het adres erbij vermelden als je die weet? (:

    Ik kan echt niet wachten, dit is mijn eerste keer!!! :'D


    EDIT: Platform 9 & 3/4 staat er al, ik ben geen groentje dat ik daar niet aan denk hé. :')

    Als jullie nog interessante locaties weten dan kan je dit ook hier vermelden.
    Dit is het lijstje dat ik nu al heb:

    1. Buckingham Palace (the official residence of the British monarch)
    2. London Eye
    3. British Museum
    4. Oxfordstreet
    5. Picadilly Circus
    6. London Bridge
    7. The Sherlock Holmes Museum: located between 237 and 241 Baker Sreet.
    (8. King's Cross Station)
    9. Millenium Bridge
    10. Big Ben
    11. Camden Town

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 19:56 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Ezra schreef:
    Ga vooral níét naar het Science Museum, dat is zo ontzettend zonde van je tijd - echt vreselijk saai, geloof me. Ik heb daar gewoon in een halfuurtje alles gezien en we verbleven er met onze school drie uur lang.
    Ga naar Harrods, de Cabinet Warrooms en V&A. (:


    Haha, ja dat Science Museum was bij ons ook echt een verspilling van tijd -behalve voor de naskleraar-
    Dat was gewoon dodelijk saai (cat)


    Not all those who wander are lost.

    Ik zal ze er straks bijzetten, heel erg bedankt Ezra en PHENOMENIALL. ^^

    Weet er al iemand iets over de Harry Potter Shop? x


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik was even die Harry Potter wandeling aan het lezen en daar stond

    NB: geen wandeling tussen 24 december t/m 1 januari

    Dus let daar op.
    Ik ben er zelf niet geweest maar het 'Jack The Ripper' museum is blijkbaar de moeite.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Leadenhall Market: "Leadenhall Market werd ook gebruikt in de film Harry Potter and the Philosopher's Stone, om Diagon Alley (Wegisweg) en The Leaky Cauldron (De Lekke Ketel) voor te stellen."
    Daar ben ik vorig jaar zomer geweest, het is niet echt een plek om de hele dag rond te lopen, maar het was wel leuk om te zien omdat je het wel echt een beetje herkend.
    En misschien helpt dit ook wel?

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 20:37 ]


    As travars

    Covent Garden, daar is het echt heel gezellig.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    Covent Garden, daar is het echt heel gezellig.


    Not all those who wander are lost.

    Priemgetal schreef:
    Covent Garden, daar is het echt heel gezellig.


    Oh ja, hoe kan ik die nou vergeten? Al die straatartiesten, hahaha. Ze gingen onze school helemaal voor gek zetten en heel de tijd zeuren dat we teveel praatte. (no_chears)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben op al die plekken in London geweest, en ik kan je vertellen. Het is daar echt geweldig:9~


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ezra schreef:
    (...)

    Oh ja, hoe kan ik die nou vergeten? Al die straatartiesten, hahaha. Ze gingen onze school helemaal voor gek zetten en heel de tijd zeuren dat we teveel praatte. (no_chears)


    Oh, dan heb je dat denk ik ook wel gedaan. Tegen mij en de rest waren ze heel vrolijk en aardig ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Volgens mijn zus moet je minstens naar één musical gaan... Kun je gewoon in het weet-ik-veel-hoe-het-heet-theater zien...
    Verder weet ik niks... Aangezien het HP-kasteel ergens in het midden van Great Brittan ligt...


    Deep inside, I've never felt alive

    Lloyd schreef:
    Volgens mijn zus moet je minstens naar één musical gaan... Kun je gewoon in het weet-ik-veel-hoe-het-heet-theater zien...
    Verder weet ik niks... Aangezien het HP-kasteel ergens in het midden van Great Brittan ligt...


    Shrek The Musical (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Captain schreef:
    Ik zal ze er straks bijzetten, heel erg bedankt Ezra en PHENOMENIALL. ^^

    Weet er al iemand iets over de Harry Potter Shop? x


    Ik had het toevallig gehoord van een vriendin van mij, maar die zit hier ook op Q. Ze heet Cup en misschien kun je haar een berichtje sturen en weet zij er meer van?


    Travel far enough, you'll meet yourself