• I love you all sweeties <33


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Tumble schreef:
    (...)ik leer grieks D:

    Ik zou moeten leren voor Engels... maar de vorige keer dat ik niet leerde haalde ik een 9 op het pw. Dus nu ga ik ook maar niet leren (:

    Sykes schreef:
    (...)
    Naww, dat hoef ik een keer niet te doen x'D
    Hahahah, ik ga een so herkansen, mja.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Sykes schreef:
    (...)
    Huh, ik dacht dat louis' eerste woordje cat was.

    Ik weet het nu ook niet meer x'D

    Narry schreef:
    (...)
    Ik zou moeten leren voor Engels... maar de vorige keer dat ik niet leerde haalde ik een 9 op het pw. Dus nu ga ik ook maar niet leren (:
    Ik moet altijd wel leren, want ons boekje waaruit we woorden moeten leren geeft de raarste vertalingen D:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tumble schreef:
    (...)Ik moet altijd wel leren, want ons boekje waaruit we woorden moeten leren geeft de raarste vertalingen D:

    Hahah die van ons ook hoor, maar ik ben goed in de grammatica en bij de Engelse zinnen hoeven het niet precies dezelfde te zijn als uit het boek, als het maar het zelfde betekend en qua grammatica klopt xd

    k ga zo de nieuwe fame kijken voor school... xd


    What's so bad about being different?

    Narry schreef:
    (...)
    Hahah die van ons ook hoor, maar ik ben goed in de grammatica en bij de Engelse zinnen hoeven het niet precies dezelfde te zijn als uit het boek, als het maar het zelfde betekend en qua grammatica klopt xd
    Op toetsen verpruts ik mn engels heel vaak. Nouja niet verprutsen, maar normaal kan ik hele zinnen engels ratelen &ja bij de zinnen mogen we zelf ook maar wat doen hahah


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Heeeeeej! ((:


    every little thing is gonna be alright.

    Tumble schreef:
    (...)Hahahah, ik ga een so herkansen, mja.

    ja, ik moet zowiezo ook een toets herkansen, maar ik heb de cijfers nog niet terug dus weet ik ook niet wat ik moet/ga herkansen x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Marit<333


    What's so bad about being different?

    MARIT :'D

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 14:11 ]


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Marit <3


    Some things are changing too much.

    MARIT!! <333

    Tumble schreef:
    (...)Ik moet altijd wel leren, want ons boekje waaruit we woorden moeten leren geeft de raarste vertalingen D:

    Mijn Engels lerares maakt altijd een blad met de vertalingen, maar ze gebruikt volgens mij gewoon google translate, omdat ze geen Nl kan x'D
    Dus komen er altijd ook hele rare vertalingen uit ;D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Wie wil tinychatten, want mijn internet wordt zo uitgezet en misschien kan ik daar net zoals Hester wel gewoon opblijven :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!