• Hi,
    hier ben ik weer :)
    En ja, ik heb weer rollen nodig :)

    Ik heb nodig:

    -vrienden
    -familie
    -klasgenoten
    -dorpsbewoners
    -vijanden
    -genootschp


    WEES CREATIEF, LAAT JE GEDACHTEN DE VRIJE LOOP ALLES KAN!

    Wat ik moet weten:

    Rol:
    Naam+ Achternaam:
    Leeftijd:
    Verjaardag:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra Info:
    Wil je waarschuwing als ik begin?

    -Ik zou graag een foto willen
    -Een beschrijving
    -Geen perfectie van personen
    -je kiest zelf hoeveel je er maakt


    Alle personages die je maakt komen er in de story voor

    De story:

    Aayden is 14 zijn ouders zijn beiden dood en zijn oom moet dus op hem letten maar wat zijn oom hem niet vertelde toen hij daar kwam wonen was dat hij hem opleidde als moordenaar, nu Aayden de beste moordenaar van Londen.
    Natuurlijk weet niemand hiervan en gaat hij nog gewoon naar school, maar als zijn beste vriend iets door begint te krijgen krijgt hij de opdracht om hem te vermoorden, kan hij deze liefde overwinnen en hem van het leven beroven of overwint deze liefde?


    Killing people is my life http://www.quizlet.nl/stories/68933/killing-people-is-my-life/

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 17:31 ]


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Klasgenote van Aayden.
    Naam+ Achternaam: Caitlin Ámelie Scott.
    Leeftijd: Pas 14 jaar geworden.
    Verjaardag: 22 april.
    Uiterlijk: Ze ziet er vrij volwassen uit voor haar leeftijd. Verder heeft ze normaal stijl haar, maar krult het ook vaak. Ze heeft felblauwe ogen.


    Karakter: Caitlin is het onzekere meisje dat zich anders voordoet dan ze werkelijk is. Op school is ze heel populair, maar thuis voelt ze zich vreselijk. Haar ouders hebben altijd ruzie en ze mijdt thuis zijn ook. Caitlin doet zich voor als het echt meisje meisje dat iedereen leuk vindt, draagt make-up en allerlei andere dingen. Eigenlijk is ze heel anders, ze is juist wat jongensachtiger, is dol op voetbal en is heel creatief. Het enige meisjesachtige aan haar is haar uiterlijk. Ze draagt wel makeup en meisjesachtige kleding.
    Extra Info: Caitlin heeft al sinds groep 3 een kleine crush op Aayden. Helaas weet ze dat ze altijd onbereikbaar zou zijn voor hem.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja graag!

    Rol: Vriend.
    Naam+ Achternaam: Thomas James Hamilton.
    Leeftijd: 15 jaar, zit een klas hoger dan Aayden.
    Verjaardag: 14 februari, toevallig op Valentijnsdag.
    Uiterlijk: Thomas is best lang en heeft donkerblond haar. Zijn mysterieuze bruine ogen zorgen ervoor dat hij interessant is voor alle meisjes op school, terwijl hij hier helemaal geen interesse in heeft. Hij heeft een gespierd lichaam omdat hij vaak met zijn vader traint.


    Karakter: Thomas is een soort van 'grote broer' van Aayden. Hij heeft het gevoel dat hij een beetje op hem moet passen, maar ze zijn alleen vrienden. De grote passie van Thomas is muziek, en dan met name de basgitaar. Hij speelt in een bandje met wat andere boys en hoopt daarmee ooit beroemd te worden.
    Extra Info: Thomas is een heel gesloten jongen en zou nooit teveel over dingen loslaten, wat het ook is.

    Ik ga er maybe nog meer plaatsen zo! (: If you like it.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    Rol: Klasgenote van Aayden.
    Naam+ Achternaam: Caitlin Ámelie Scott.
    Leeftijd: Pas 14 jaar geworden.
    Verjaardag: 22 april.
    Uiterlijk: Ze ziet er vrij volwassen uit voor haar leeftijd. Verder heeft ze normaal stijl haar, maar krult het ook vaak. Ze heeft felblauwe ogen.


    Karakter: Caitlin is het onzekere meisje dat zich anders voordoet dan ze werkelijk is. Op school is ze heel populair, maar thuis voelt ze zich vreselijk. Haar ouders hebben altijd ruzie en ze mijdt thuis zijn ook. Caitlin doet zich voor als het echt meisje meisje dat iedereen leuk vindt, draagt make-up en allerlei andere dingen. Eigenlijk is ze heel anders, ze is juist wat jongensachtiger, is dol op voetbal en is heel creatief. Het enige meisjesachtige aan haar is haar uiterlijk. Ze draagt wel makeup en meisjesachtige kleding.
    Extra Info: Caitlin heeft al sinds groep 3 een kleine crush op Aayden. Helaas weet ze dat ze altijd onbereikbaar zou zijn voor hem.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja graag!

    Rol: Vriend.
    Naam+ Achternaam: Thomas James Hamilton.
    Leeftijd: 15 jaar, zit een klas hoger dan Aayden.
    Verjaardag: 14 februari, toevallig op Valentijnsdag.
    Uiterlijk: Thomas is best lang en heeft donkerblond haar. Zijn mysterieuze bruine ogen zorgen ervoor dat hij interessant is voor alle meisjes op school, terwijl hij hier helemaal geen interesse in heeft. Hij heeft een gespierd lichaam omdat hij vaak met zijn vader traint.


    Karakter: Thomas is een soort van 'grote broer' van Aayden. Hij heeft het gevoel dat hij een beetje op hem moet passen, maar ze zijn alleen vrienden. De grote passie van Thomas is muziek, en dan met name de basgitaar. Hij speelt in een bandje met wat andere boys en hoopt daarmee ooit beroemd te worden.
    Extra Info: Thomas is een heel gesloten jongen en zou nooit teveel over dingen loslaten, wat het ook is.

    Ik ga er maybe nog meer plaatsen zo! (: If you like it.


    Thnnx I like it meer? :$


    The artist is the kid that survived.

    RAYKEHORAN schreef:
    Rol: Klasgenote van Aayden.
    Naam+ Achternaam: Caitlin Ámelie Scott.
    Leeftijd: Pas 14 jaar geworden.
    Verjaardag: 22 april.
    Uiterlijk: Ze ziet er vrij volwassen uit voor haar leeftijd. Verder heeft ze normaal stijl haar, maar krult het ook vaak. Ze heeft felblauwe ogen.


    Karakter: Caitlin is het onzekere meisje dat zich anders voordoet dan ze werkelijk is. Op school is ze heel populair, maar thuis voelt ze zich vreselijk. Haar ouders hebben altijd ruzie en ze mijdt thuis zijn ook. Caitlin doet zich voor als het echt meisje meisje dat iedereen leuk vindt, draagt make-up en allerlei andere dingen. Eigenlijk is ze heel anders, ze is juist wat jongensachtiger, is dol op voetbal en is heel creatief. Het enige meisjesachtige aan haar is haar uiterlijk. Ze draagt wel makeup en meisjesachtige kleding.
    Extra Info: Caitlin heeft al sinds groep 3 een kleine crush op Aayden. Helaas weet ze dat ze altijd onbereikbaar zou zijn voor hem.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja graag!

    Rol: Vriend.
    Naam+ Achternaam: Thomas James Hamilton.
    Leeftijd: 15 jaar, zit een klas hoger dan Aayden.
    Verjaardag: 14 februari, toevallig op Valentijnsdag.
    Uiterlijk: Thomas is best lang en heeft donkerblond haar. Zijn mysterieuze bruine ogen zorgen ervoor dat hij interessant is voor alle meisjes op school, terwijl hij hier helemaal geen interesse in heeft. Hij heeft een gespierd lichaam omdat hij vaak met zijn vader traint.


    Karakter: Thomas is een soort van 'grote broer' van Aayden. Hij heeft het gevoel dat hij een beetje op hem moet passen, maar ze zijn alleen vrienden. De grote passie van Thomas is muziek, en dan met name de basgitaar. Hij speelt in een bandje met wat andere boys en hoopt daarmee ooit beroemd te worden.
    Extra Info: Thomas is een heel gesloten jongen en zou nooit teveel over dingen loslaten, wat het ook is.

    Ik ga er maybe nog meer plaatsen zo! (: If you like it.


    Aayden mag verliefd worden op Caitlin ea?
    :$


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Vijand
    Naam+ Achternaam: Camille Sadler
    Leeftijd: 14
    Verjaardag: 4 mei
    Uiterlijk:


    Karakter: Haatdragend, hard, kan soms gevoelloos overkomen. Ze koestert haat sinds haar 12e omdat ze Aayden gewoon niet mag. Een echte reden heeft ze niet.
    Extra Info: Ze is single en doet aan kickboksen.



    Rol: Goede vriendin
    Naam+ Achternaam: Ann Chamberlain
    Leeftijd: 15 jaar
    Verjaardag: 8 juni
    Uiterlijk:


    Karakter: Sarcastisch, grappig, lomp, niet tactisch, direct.
    Extra Info: Ze tekent veel.



    Rol: Leerkracht
    Naam+ Achternaam: Jessica 'Jess' Grace
    Leeftijd: 30
    Verjaardag: 12 oktober
    Uiterlijk:


    Karakter: Een vrij vriendelijke, directe en optimistische vrouw.
    Extra Info: Ze is getrouwd. (Zie de man naast haar op de foto)



    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja!


    26 - 02 - '16

    Eventje dat jullie wete wie Aayden is :)

    Rol: hoofdrol
    Naam+ Achternaam: Aayden Blake coombes
    Leeftijd: 14 jaar
    Verjaardag: 16 mei
    Uiterlijk:



    Aayden ziet er ouder uit dan dat hij is hij heeft iets mysterieus rond zich hangen en draagt altijd geruite hemden met een skinny-jeans en een muts warm of koud, hij heeft halflange bruine haren en diepblauwe ogen waar je in verdrinkt.
    Karakter: Aayden is een mysterieuse jongen er zijn maar een paar mensen die hem goed kennen, hij kan heel lief zijn.
    Extra Info: Aayden woont bij zijn oom omdat zijn ouders gestorven zijn toen hij 4 was, hij is bi en valt dus op jongens en meisjes, hij heeft gevoelens voor zijn vriend maar weet het zelf nog niet wat hij ermee moet omdat hij ook gevoelens heeft voor Caitlin die onberijkbaar is voor hem.
    Hij is de beste moordenaar van Londen en zit in een soort geheim genootschap met allemaal minderjarigen die hem volgen en moordenaar zijn hij kan ze bijeenroepen wanneer hij wil, hij heeft veel vijanden, hij heeft een zus die ook bij zijn genootschap zit (Ik heb nog geen rol voor haar de eerste die haar maakt krijgt de rol :P)
    Wil je waarschuwing als ik begin? LOL ik schrijf het dus ik weet het :)


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Vrienden
    Naam+ Achternaam: Joëlle Adams
    Leeftijd: 14
    Verjaardag: 27 November
    Uiterlijk:


    Karakter: Lief, Betrouwbaar, Vaak net iets te melig, bang voor junks.
    Extra Info: heeft een hekel aan huppelkutjes, vaak erge ruzie met haar vader.
    Wil je waarschuwing als ik begin? JA!

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 21:06 ]

    http://www.quizlet.nl/chapters/620341/prologue/ okee mensjes de prologue staat erop :)
    Laat me in een reactie of GB weten wat je ervan vond :)


    The artist is the kid that survived.

    lovepunkyx schreef:
    (...)

    Aayden mag verliefd worden op Caitlin ea?
    :$


    Of course mag dat! (: Ik ga nog wel meer invullen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Klasgenoot van Aayden
    Naam+ Achternaam: Brent Hayleigh (Bijnaam: Little helper of the goddes)
    Leeftijd: 14
    Verjaardag: 22 december
    Uiterlijk:


    Karakter: Stil, hij wor vaak uitgescholden op school terwijl niemand weet wat zijn verhaal is, wat hij allemaal heeft mee gemaakt.
    Extra Info: Brent is van zijn 5de tot zijn 10de dakloos geweest. Aangezien zijn ouders hem op vakantie in engeland uit het oog zijn verloren en daarna niet meer op zoek zijn gegaan naar hem (een soort van hans en grietje ouders) Hierdoor heeft hij een hele erge achterstand van lezen, schrijven, leren enzovoort. Hij stelt de domste vragen in de klas omdat hij dus niet goed kan leren. Hij woont nu bij een rijk stelletje in een grote villa. (Hij is dus op zijn 10e van straat geplukt en is toen bij deze ouders neer gezet)
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja doe maar (:

    Rol: Broer van Aayden.
    Naam+ Achternaam: Liam Joseph Coombes.
    Leeftijd: 17.
    Verjaardag: 22 september.
    Uiterlijk: Liam heeft donkerblond haar en blauwe ogen. Zijn uiterlijk ziet er normaal uit, maar van binnen is hij heel anders.


    Karakter: Liam is een jongen die helemaal in de knoop zit. Sinds zijn ouders zijn overleden is hij met verkeerde mensen omgegaan en is nu aan de drugs. Ookal is hij zelf bang dat hij ooit doodgaat aan een overdosis, hij is verslaafd. Hij doet zich juist heel vrolijk voor tegen anderen en eigenlijk weet alleen Aayden hoe hij zich voelt.
    Extra Info: Misschien een idee, dat Liam vermoord wordt door een van de vijanden, maar als excuus wordt een overdosis gebruikt?
    Wil je waarschuwing als ik begin? JA.

    Rol: De vriend van Liam, de 'slechte' vriend.
    Naam+ Achternaam: Colin Boy Hooks.
    Leeftijd: 19 jaar oud.
    Verjaardag: 23 oktober.
    Uiterlijk: Hij heeft bijna elke week een ander uiterlijk, doordat hij in drugs handelt, maar hij blijft bij zwart haar en zijn felblauwe ogen.


    Karakter: Hij is erg sluw en weet wie hij moet hebben. De onzekere types die ergens mee zitten. In het begin weet hij precies hoe hij zich voor moet doen en kan goed andere mensen overhalen.
    Extra Info: Colin is zo geworden toen zijn ouders hem in de steek lieten.
    Wil je waarschuwing als ik begin? JA.


    Rol: Beste vriendin van Caitlin.
    Naam+ Achternaam: Ámelia Josephine Faith Gregors.
    Leeftijd: 14 jaar.
    Verjaardag: 1 januari.
    Uiterlijk: Blond haar, blauwe ogen en veel make-up. Exactly het perfecte meisje. Veel jongens vallen op haar.


    Karakter: Ámelia is een meisje dat heel erg om haar populariteit geeft. Zonder al haar meelopers zou ze nergens zijn. Ze is heel erg meisjesachtig en is erg bitchy. Ze heeft altijd wel een woordje klaar.
    Extra Info: Vroeger is Ámelia zelf ook gepest.
    Wil je waarschuwing als ik begin? JA.

    DO YOU WANT MOOORE?

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 23:22 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Beste vriendin + genootschap.
    Naam+ Achternaam: Zenzy Pyralis
    Leeftijd: 15
    Verjaardag: 5 december
    Uiterlijk: Lang bruin krullend haar, lichtgetint, bruin/zwarte ogen, stoer & soms girlie kleren, houdt van sneakers.
    Karakter: houdt van tekenen, is slim, snel heimwee, goed gevoel voor humor, vooral droge humor (:, behulpzaam, nieuwsgierig, beetje lui, komt voor anderen op, sterk, vriendelijk, altijd haar woordje klaar, houdt van Anime, erg creatief, eerlijk, natuurtalent in acteren en iemand voor de gek houden. Ze kan dus ook goed liegen als het moet. Kan ook koelbloedig zijn en kan al haar wapens goed verstoppen.
    Extra Info: bijnamen als Zens of Zen of zo. Single, komt een leuk iemand tegen in het verhaal? <3
    Wil je waarschuwing als ik begin? Jaa (A)



    Haha, de personage is gebaseerd op mij. Alles is het zelfde als bij mij, alleen de achternaam, leeftijd en foto niet (:
    Next!

    Rol: zus van Aayden.
    Naam+ Achternaam: Hayden Coombes.
    Leeftijd: 17.
    Verjaardag: 3 januari.
    Uiterlijk: kort, zwart haar, donkere ogen, piercing, stoer uiterlijk, houdt van mutsen en hoedjes.
    Karakter: kan aardig maar ook hard zijn, stoer, houdt van anime en tekenen, slim, niet bang, sterk, sarcastisch, muzikaal, rebel-achtig [hoe heet dat ook alweer?]. ;P
    Extra Info: ze kan goed opschieten met Zenzy door hun liefde voor anime en tekenen, ze speelt elektrische gitaar en zit op voetbal. Ze heeft een vriendje, die ga ik zo ook nog doen. Ze is best wel een rockchick.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Graag.

    -Ik zou graag een foto willen:



    Rol: dorpsbewoner, vriend/kennis.
    Naam+ Achternaam: Taylor Damiëns.
    Leeftijd: 18.
    Verjaardag: 25 oktober.
    Uiterlijk: zwart haar, draagt bijna altijd petjes, donkere kleren, donkere ogen, lippiercing.
    Karakter: gedraagt zich stoer bij zijn vrienden, maar is wel altijd aardig. Hij kan soms wat hard overkomen. Nieuwsgierig en niet slim, maar ook niet dom.
    Extra Info: Vriendje van Hayden, hij skate ook en speelt elektrische gitaar en drums.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja.

    -Ik zou graag een foto willen



    Succes met je story <3

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:05 ]

    Okay ik wil meer doen want daar heb ik zin in dus dan doe ik dat lekker puh.

    Rol: Docente Frans.
    Naam+ Achternaam: Mélodie Ghislaine Hallows.
    Leeftijd: 28 jaar.
    Verjaardag: 12 februari.
    Uiterlijk: Donker haar en donkere ogen, met een erg frans accent. Ze is zelf Frans maar is verhuist. Draagt vaak rokken en bloesjes.
    http://data.whicdn.com/images/11870305/98051389_large.jpg
    Karakter: Ze is een hele rustige vrouw, waarbij je toch wel echt tot het uiterste moet gaan wil je haar boos hebben. Ze geeft veel om haar vak en zou er toch wel alles aan doen om haar leerlingen goede cijfers te geven.
    Extra Info: Veel jongens uit de 6e klas vinden haar knap.
    Wil je waarschuwing als ik begin? JA.

    Rol: Dorpsbewoner.
    Naam+ Achternaam: John Gregory Cooks.
    Leeftijd: 14 jaar.
    Verjaardag: 23 april.
    Uiterlijk: John heeft zwart haar en groene ogen. Hij heeft soms nogal een agressieve blik in zijn ogen, maar hij heeft iets als visioenen voor hem zien. Verder uitgelegd in karakter.


    Karakter: John is vaak de 'perfecte match' voor meisjes, maar hij is nog helemaal niet klaar voor een relatie. Verder ziet hij visioenen. Meestal klopen er maar gedeeltes van, maar als hij ze ziet gaat hij heel agressief kijken en is hij niet meer onder controle te houden. John zit niet op school door dat hij zo agressief wordt tijdens zijn visioenen. Dat is te gevaarlijk.
    Extra Info: Hij wil vaak verbergen dat hij anders is.
    Wil je waarschuwing als ik begin? JA.

    Rol: Zus van Aayden.
    Naam+ Achternaam: Jaida Cathe Coombes.
    Leeftijd: 15.
    Verjaardag: 4 maart.
    Uiterlijk: Lang bruin haar, heel extraverte gezichtsuitdrukking.


    Karakter: Jaida is een hele extraverte meid en ze floept er vanalles uit. Het is een wonder dat ze geheim kan houden dat ze ook bij het genootschap zit. Hetgene waar ze erg bang voor is is dat ze verkeerde dingen gaat doen en dus totaal de verkeerde kant uitgaat.
    Extra Info: Jaida is een meisje dat juist helemaal niet bij het genootschap wil zitten. Eigenlijk wil ze gewoon haarzelf zijn en haar eigen beslissingen maken. Ze zit in de klas bij Thomas.
    Wil je waarschuwing als ik begin? JA.

    Rol: Vriendin van Aayden, zit achter hem aan waardoor Caitlin denkt dat ze geen kans heeft.
    Naam+ Achternaam: Chloë Maylissa Jacobs.
    Leeftijd: 14 jaar.
    Verjaardag: 25 december.
    Uiterlijk: Blond haar, groene ogen en een moordend lijf. Het perfecte meisje voor elke jongen. Hoewel ze elke jongen van school kan krijgen, heeft ze alleen maar oog voor Aayden.


    Karakter: Ze is heel erg hebzuchtig. Als ze iets wil, dan moet en zal ze het krijgen. En anders zou ze daarvoor wel zorgen. Haar enige goede kant is is dat ze nooit alleen zou kunnen zijn, hoewel dat ook voor slechte kanten zou kunnen zorgen. Verder is Chloë een meisje met vele hobby's. Dansen en zingen en acteren, ze droomt ervan in musical's te spelen.
    Extra Info: Ze is de enige die weet dat Caitlin stiekem een crush heeft op Aayden, daarom zit ze achter hem aan.
    Wil je waarschuwing als ik begin? JA.

    Hmmmm... dit is echt de laatste! Behalve als je meer wil.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 23:23 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Leerkracht
    Naam+ Achternaam: Dewi Walker
    Leeftijd: 22
    Verjaardag: 17/08
    Uiterlijk: Ze heeft een zeer lichte huid, die maar niet wil bruinen in de zon, diepzwart haar en een redelijk jong gezicht voor haar leeftijd. Haar ogen hebben een kleur die, naargelang het licht, vareëerd van lichtbruin tot bijna zwart.
    Karakter: Ze is een vriendelijk meisje dat nog vrij veel op een teenermeisje lijkt, ze is redelijk lui, maar zal toch altijd moeite doen om mensen te helpen. Ze is, ook voor de klas, redelijk verlegen, maar komt helemaal los wanneer ze zich eindelijk op haar gemak voelt.
    Extra Info: Dewi is een coole leerkracht die respect heeft voor haar leerlingen omdat ze zelf nog zo jong is, ze geeft zo weinig mogelijk werk, maar stapelt het toch niet op.
    Dewi bemoeid zich vaak ook met het persoonlijke leven van haar leerlingen als ze merkt dat ze daar behoefte aan hebben, ze is iemand die mensen meteen gaan vertrouwen.
    Ze is een redelijk perfecte leerkracht, maar ze blijft natuurlijk stil en... een leerkracht.
    Wil je waarschuwing als ik begin?
    Jep!


    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 22:48 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rol: Leerkrach
    Naam+ Achternaam:t Dean Blake
    Leeftijd: 24
    Verjaardag: 08/07
    Uiterlijk: Dean heeft een getinte huid, zwart haar en donkere ogen
    Karakter: Dean is het type waarvan je absoluut niet verwacht dat hij een leerkracht is. Hij is een bad-boy, heeft weinig geduld en geeft weinig om midelbare schooldiploma's omdat hij hetzijne best wel verprutst heeft, maar achteraf toch nog een goede studie gedaan heeft. Toch staat hij altijd klaar voor zijn leerlingen en wil hij altijd dat ze geweldig scoren, alleen dingen drie keer uitleggen aan mensen die de eerste keren niet luisterden, kan hij totaal niet. Na een paar lessen leren zijn leerlingen dat je niet met hem moet spelen, en dat hij dan best wel aardig is.
    Hijw erkt ook het lieft met de oudere leerlingen (Jaar 3, 4, 5 en 6.)
    Extra Info:
    Dean is het vriendje van Dewi, ze hebben elkaar ontmoet op haar eerste werkdag en het klinkte niet meteen omdat ze zo verschillend zijn, maar ze vullen elkaar aan. Zij kan hem ook kalm houden.
    Dean geeft nederlands en muziek, Dewi geschiedenis, Biologoe en Engels


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Voor als je nog een personage nodig hebt (:

    Rol: Vijand
    Naam+ Achternaam: Lisa Montgomery

    Leeftijd: 14
    Verjaardag: 17 mei
    Uiterlijk: Blond krullend haar, grote groene ogen, lang, heel mooi.


    Karakter: Ze lijkt heel lief en bescheiden maar in het echt is ze erg sluw en bozig.
    Extra Info: Ze wind iedereen om haar vinger (vooral jongens).
    Wil je waarschuwing als ik begin? Jaaa

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 17:24 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.