• Omdat dit precies beschrijft wat ik met mijn vriend heb meegemaakt.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 11:13 ]

    Last Kiss - Taylor Swift, Boyce Avenue's cover.
    Iedere keer weer als ik het luister, het is zó waar voor mij.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.



    Het is zooooo slecht! Het geeft me altijd de neiging gewoon iedereen op te blazen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:


    Het is zooooo slecht! Het geeft me altijd de neiging gewoon iedereen op te blazen (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    This ain't goodbye van Train, zoooo mooi <33


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nightwish-kuolema tekee taiteilijan
    Nightwish-Dead boy's poem
    Nightwish-Lappi


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    skinny love van birdy, angels cry, mariah carey. it will rain bruno maers. ja dat zijn er wad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Veel eigenlijk, toch als ik in een emotionele depri bui ben.
    Maar in het bijzonder een nummer van mijn vriend, gewoon omdat het zoveel voor me betekend, niet omdat het een zielig nummer is.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    RainbowDash schreef:


    Het is zooooo slecht! Het geeft me altijd de neiging gewoon iedereen op te blazen (cat)

    Lol, ik krijg altijd een lachaanval. 8DD
    --

    Dit nummer, for sure..


    26 - 02 - '16

    RainbowDash schreef:


    Het is zooooo slecht! Het geeft me altijd de neiging gewoon iedereen op te blazen (cat)


    Shoganai i ne~

    Hmm, time to say goodbye ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Angels - robbie williams
    The last night - skillet


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Negligible schreef:
    Veel eigenlijk, toch als ik in een emotionele depri bui ben.
    Maar in het bijzonder een nummer van mijn vriend, gewoon omdat het zoveel voor me betekend, niet omdat het een zielig nummer is.


    Heb je daar een link van?


    Queen - Show Must go On


    Freddie Mercury - In My Defence

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 12:06 ]


    ars moriendi

    Ik huil echt niet gemakkelijk en tot nu toe heb ik nog maar één liedje tranen voelen opkomen.

    American Pie van Don Mclean gaat over de dood van drie grote Rock 'n Roll artiesten (Buddy Holly, Ritchie Valens, The Big Bopper) door een vliegtuigcrash. Ik ben door een vriendin naar de muziek van Buddy Holly beginnen luisteren en al snel werd hij mijn favoriete artiest. Ik vind het jammer dat hij op de dag van vandaag niet zo gekend meer is, alleen maar door bepaalde groepen mensen. Toen ik hoorde dat hij op 21jarige leeftijd stierf, was dat toch een klap voor mij. En toen ik dit liedje ontdekte, kreeg ik tranen in mijn ogen omdat ik blij was te zien dat zijn dood toch vele mensen raakte.




    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 12:08 ]


    If we had not a soul, music would have created it.