• Members of the WAG-gang
    Heath - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Demise - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Wimbledon - Elena - WAG van David Villa.
    Vivacious - Anne - WAG van Christian Eriksen.
    Terrassa - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Royce - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Envenena - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas. & Jelle Vossen.
    Referee - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.


    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:59 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Pearls and teardrops | Niall Horan

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 16:32 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik zit een beetje te twijfelen, zal ik twee hoofdstukken per dag online zetten van Winter Heat (One Direction) of gewoon een hele grote?


    Everything is worse without music.

    Heath schreef:
    Ik zit een beetje te twijfelen, zal ik twee hoofdstukken per dag online zetten van Winter Heat (One Direction) of gewoon een hele grote?


    Ikzelf heb het niet zo op lange hoofdstukken, ik weet niet waarom ghehe. Maar ja, het is jou keuze (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Heath schreef:
    Ik zit een beetje te twijfelen, zal ik twee hoofdstukken per dag online zetten van Winter Heat (One Direction) of gewoon een hele grote?
    Zelfde als Reina :W
    Rond achthonderd vind ik lang genoeg
    (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wat je zelf fijner schrijft, maar ik vindt langer eigenlijk wel prettig (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wimbledon schreef:
    (...)Zelfde als Reina :W
    Rond achthonderd vind ik lang genoeg
    (bloos)

    WOW srsly? Ja maar ik schrijf per dag de dag zelf, ik heb nu per hoofdstuk ongeveer 1333 en ben nog maar net begonnen ik denk dat ik hem dan splits, en dan 's morgens en 's avonds erop zet or whatever.. :')

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 16:42 ]


    Everything is worse without music.

    Heath schreef:
    (...)
    WOW srsly? Ja maar ik schrijf per dag de dag zelf, ik heb nu per hoofdstuk ongeveer 1333 en ben nog maar net begonnen ik denk dat ik hem dan splits, en dan 's morgens en 's avonds erop zet or whatever.. :')


    Weet je wat het is, als jij een lang hoofdstuk kan schrijven zonder langdradigheid is het leuk om te lezen, als het niet eentonig gaat worden zeg maar. Ik heb wel verhalen gelezen waarbij ik dacht: 'Wanneer eindigt het hoofdstuk nou want het duurt me te lang.' Dus als je het niet langdradig maakt en niet ergens om heen draait dan blijft het naar mijn mening gewoon leuk om te lezen (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hha ok ik heb officieel weer nog niks gedaan. Hha.


    Tears are words the heart can't say.

    "They practise at the same school"
    Goed engels? :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Referee schreef:
    (...)

    Weet je wat het is, als jij een lang hoofdstuk kan schrijven zonder langdradigheid is het leuk om te lezen, als het niet eentonig gaat worden zeg maar. Ik heb wel verhalen gelezen waarbij ik dacht: 'Wanneer eindigt het hoofdstuk nou want het duurt me te lang.' Dus als je het niet langdradig maakt en niet ergens om heen draait dan blijft het naar mijn mening gewoon leuk om te lezen (:

    Nee ik doe gewoon 2 op een dag, kwam erzelf ook achter dat het niet echt bepaald fijn is om in een keer zoveel te lezen.


    Everything is worse without music.

    Ze oefenen op dezelfde school? Als het dat moet betekenen ja. En het klinkt toch wel juist.


    Tears are words the heart can't say.

    Envenena schreef:
    Ze oefenen op dezelfde school? Als het dat moet betekenen ja. En het klinkt toch wel juist.
    Okeeeeeee (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    "Can the performance still go on?" Goed engels? :W
    Er moet staan: 'Kan de uitvoering toch nog doorgaan?'


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wimbledon schreef:
    "They practise at the same school"
    Goed engels? :W
    Practice


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Of is dit beter:
    "Can she continue the dance?"


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John