• Het Wilde Westen, ook wel bekend als een land vol cowboys, indianen, goudzoekers en pelsjagers.
    Het land waarin nog geen wetten gelden zoals in de "beschaafde" wereld, is op dit moment in oorlog.
    De Indianen verzetten zich ten alle machten tegen de cowboys die alles proberen over te nemen, maar niet iedereen is opgezet met de oorlog.
    Enkele mensen, zowel cowboys als Indianen, proberen er alles voor te doen om de twee totaal verschillende volkeren vrede te laten sluiten.
    Ook als ze daarom opofferingen moeten maken.
    Na een lange strijd, begint de vrede toch terug te keren.
    Maar dat is niet altijd even gemakkelijk.

De rollen even op een rijtje;

Dochter van het opperhoofd
    Yanaba Namkha Bezet door: Maitresse

Krijgers:
    Kiowa DeVemo bezet door Maysilee
    Serena bezet door HurtedHeart

Dorpsvrouwen
    Frida Samandla bezet door Dandelion

Zelfverzonnen rol voor bij de Indianen:
    Tala Huyana,Dochter van een krijger bezet door AgentDavid
    Halona Mywau, Dochter van overleden krijger bezet door JaiRy
    Dakota Shawnee, Dochter van geneesheer bezet door Captivity

Zoon van de burgemeester:
    Cole Halliwel Bezet door:Kiara2

Hulpsheriff:
    Ricky Thompson Bezet door:Maitresse

Cowboys:
    Robert 'Bobby Clay' Mallony bezet door Cumberbatch
    James Linzon bezet door dandelion

Zelfverzonnen rol voor bij de cowboys:
    Rosalie Annie Mitchell, cowgirl bezet door Priemgetal
    Catherine 'Rose' Miller, Dochter van een dorpsvrouw en een cowboy bezet door Captivity

Als je mee wilt doen in dit RPG, vul dan even een rol in, in Dit topic.
    Je kan kijken welke rollen er nog vrij zijn en je kan er altijd verzinnen.

Berichtje aan de RPG'ers die al meedoen;
    Als je iets wilt zeggen dat niets met het verhaal heeft te maken, zet het dan tussen [haakjes].
    Dat is wat overzichtelijker.

Edit: Als er vragen zijn over deze RPG, stuur mij dan een PB, dan zal ik alles rustig kunnen uitleggen.

[ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 19:26 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[oke, dus we praten onderling gewoon nederlands maar tegen de cowboys dus op zijn google-spaans? ( even voor mijn duidelijkheid ook nog even (: )]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

[Volgens mij wel, tenzij je indiaantje Engels spreekt en wilt dat de cowboy hem/haar verstaat :'P]

[ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:42 ]

-

frida samandla

ik loop naar het land waar de kudde paarden staat. de schemering valt. de zwarte hengst springt er opnieuw uit. ik bind mijn pijl en boog op mijn rug vast. de groep krijgers vertrekken de andere kant op met hun paarden "Ga terug naar je tipi Frida"roept een man. "tss. wat denken ze wel niet. dat meisjes beschermt moeten worden, ik heb nooit bescherming gehad dus nu ook niet. ik loop op de mustang af. hij begint te stijgeren. "rustig maar jongen" zeg ik. ik begin te zingen en de hengst kalmeert. "goedzo jongen"zeg ik. ik sla het touw twee keer om zijn hals en stijg op, het paard begint te stijgeren. "rustig zalion" zeg ik. ik aai over zijn hals. "komop achter de krijgers aan ik moet mee"roep ik terwijl het paard in volle galop het bos in vlucht

[dus moeten we alles naar het spaans vertalen als je tegen een cowboy praat]

[ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:44 ]

believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

[ oke, ik denk dat mijn indiaantje erg gebrekkig engels spreekt. Iig zodat ze zichzelf een beetje kan uitdrukken ]

Rosie.

Ik zadelde mijn paard Hidalgo op en gaf hem een klopje op zijn hals. Hij brieste zacht en schraapte met zijn voeten. Mijn lange bruine haren had ik een vlecht gedaan en ik zette mijn hoed op, om vervolgens weg te galopperen richting het vee.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Allyde Leya Paca
    Haar stem klonk zacht, kalmerend genoeg om Dolor ervan te weerhouden te antwoorden. Ze wist dat de merrie slim genoeg was om te aan te voelen dat de man die naast het paard stond niet te vertrouwen was, en daardoor hield ze zich in. Maar de witte oren van de merrie stonden ferm naar voren gedraaid, nieuwsgierig naar de soortgenoot die niet ver van hen af stond. Maar ze weigerde ook om de merrie alleen tevoorschijn te laten komen. Straks wilde de blanke haar meenemen.
    Haar donkergroene ogen hielden zich strak gericht op de blanke man, ze trok de pijl een stukje naar achteren, hoewel die nog altijd op de grond gericht was. Mooi niet dat ze hem een kans zou geven. Als hij ook maar één beweging maakte die haar te dreigend was, zou ze zijn arm doorboren. Maar zolang hij hen niet zag of niet agressief overkwam, was er niks aan de hand.

-

Halona Mywau

Ze glimlachte toen Yanaba langs haar kwam zitten. 'Met mij is alles goed,' antwoorde ze en legde haar vlechtwerk even neer. 'Hoe gaat het met jou?' vroeg ze en liet haar blik kort door de stam glijden, om hem vervolgens weer op Yanaba te richten.

[ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 21:09 ]

[@JaiRy mijn personage praat tegen je :') Kijk op de 2de pagina :)]

Allyde Leya Paca
    Geschrokken sprong Dolor naar voren, waardoor ze uit de bosjes tevoorschijn kwamen, nog geen drie meter van de blanke vandaan. Achterdochtig hield ze haar donkergroene ogen op de man gericht, haar vingers krulden zich strakker om de pijl die nog altijd naar beneden richtte. Ze had amper tijd nodig om te mikken, dus als hij iets zou proberen zou ze hem makkelijk kunnen raken. Al helemaal van deze kleine afstand.
    Hij was blijkbaar niet in de war door haar oogkleur en lichtere huid, hij zag haar zeker weten als een Indiaan. De merrie die bij hem hoorde leek het niet te deren, diens ogen blikten vrolijk naar Dolor.

-

[ ohw, mijn fout, zal het even aanpassen ;)]

Yanaba Namkha

"Gaat wel." Zei ik met een zachte stem. "Alleen weer wat problemen met mijn vader."
    Ik maakte nonchalant mijn lange vlecht los, zodat het in mooie bekken om mijn schouders hing.
    Toen ik met een losse pluk haar speelde, viel mijn oog op het vlechtwerk van Halona.
    "Wat maak je daar?"

Halona Mywau

'Ohw, ik hoop geen erge problemen?' vroeg ze haar. Zodra ze haar aandacht gericht had op mijn vlechtwerk wierp ik haar een trotse grijns toe. 'Ik maak een kleine hoofdtooi,' antwoorde ik op haar vraag. Even keek ik haar bedenkelijk aan. 'Als je wilt maak ik hem af voor jou..' zei ik tegen haar. Ik hield ervan als mijn handen bezig waren met het maken van mooie dingen of het rijden op de rug van mijn lieveling, Kanan.

Allyde Leya Paca
    Dolor had ondertussen besloten dat ze haar gang nu mocht gaan, en snuffelde nieuwsgierig over de hals van de voskleurige merrie. Even wierp Allyde er een blik op, tot ze de stem van de man hoorde.
    Haar Engels was matig, net genoeg om zijn vraag vaag te kunnen vertalen. Maar het spreken van de taal stond haar nog altijd tegen, tenzij het echt hoognodig was.
    'Qué te parece?' Haar stem klonk niet bepaald van harte, eerder kil.

-

Yanaba Namkha

Ik schudde mijn hoofd.
    "Nee, niet zo'n erge problemen." Glimlachte ik. "Hij wil niet dat ik me nog bezig ga houden met mijn pijn en boog omdat hij vindt dat het niet iets is voor iemand van mijn stand."
    Ik maakte een afkeurend geluidje en schudde mijn hoofd.
    Soms werkte die man me op de zenuwen, opperhoofd of niet.
    "En ja, lijkt me leuk." Antwoordde ik op de vraag van het vlechtwerk. "Ik vind het best mooi."

Allyde Leya Paca
    Onwillekeurig liet ze haar blik over de man glijden. Misschien kwam het omdat ze ergens zoveel macht hadden, of omdat haar vader er één was. Ergens was ze vaag geïnteresseerd in de blanken, hoewel ze ze net zo erg verafschuwde.
    Maar waarom deed hij niks? Was het niet zijn doel om indianen om te brengen, hun land te veroveren? Haar vingers hielden de pijn strakker vast, ze liet haar blik weer achterdochtig naar de zijne schieten.
    'Wat.. doe jij hier?' Haar stem bevatte een duidelijke vleug van een accent, ze was te nieuwsgierig om niks uit hem los te kunnen krijgen.

-