• Hallo lieve users,

    Sinds vandaag is er een nieuwe regel. Deze luid:

    Users met een forumban mogen geen topics door een ander laten maken, namens henzelf. Zodra een user met een forumban op een ander account gaat, krijgt dat account ook een forumban.

    Dit staat nu bij de forumregels.
    Als je een topic maakt namens een user met een forumban, dan krijg je een waarschuwing. De user met de forumban ook.
    Dat geld vanaf nu.

    Liefs, de mods.

    Oke, daar kan ik wel mee leven x.x

    Oké. :8 Ik wist eigelijk niet dat, dat veel voorkwam, maar I can deal with it. :'D

    goed gedaan Krulls_O_


    everybody needs a song.

    _O_


    You move me ......... Kurt

    Oké (cat)


    Never run out of reasons to smile...

    Dat vind ik opzich nergens op slaan als ik bijvoorbeeld een topic voor een andere user zou aanmaken terwijl die een forumban heeft. Hmm, ik vind dat wel kunnen die persoon kan zelf toch niet reageren. Ik weet niet ik vind het een overbodige regel. :X Hierdoor word het alleen maar nog strenger hier. -sorry-


    I stole the diamonds from your eyes.™

    Ensemble schreef:
    Dat vind ik opzich nergens op slaan als ik bijvoorbeeld een topic voor een andere user zou aanmaken terwijl die een forumban heeft. Hmm, ik vind dat wel kunnen die persoon kan zelf toch niet reageren. Ik weet niet ik vind het een overbodige regel. :X Hierdoor word het alleen maar nog strenger hier. -sorry-

    Idd.


    Ryan Dunn (ll)

    Ensemble schreef:
    Dat vind ik opzich nergens op slaan als ik bijvoorbeeld een topic voor een andere user zou aanmaken terwijl die een forumban heeft. Hmm, ik vind dat wel kunnen die persoon kan zelf toch niet reageren. Ik weet niet ik vind het een overbodige regel. :X Hierdoor word het alleen maar nog strenger hier. -sorry-

    idd!


    I need you like a heart needs a beat

    Langs de ene kant is het een logische regel, maar langs de andere kant vind ik het bullshit.

    Nogal onnodige regel vind ik,het word hier echt steets gekker met al die regels.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 16:08 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ensemble schreef:
    Dat vind ik opzich nergens op slaan als ik bijvoorbeeld een topic voor een andere user zou aanmaken terwijl die een forumban heeft. Hmm, ik vind dat wel kunnen die persoon kan zelf toch niet reageren. Ik weet niet ik vind het een overbodige regel. :X Hierdoor word het alleen maar nog strenger hier. -sorry-

    Wij vinden dat dus niet kunnen, die user met forumban heeft het er zelf naar gemaakt dat hij/zij nu een forumban heeft. Dan moet hij/zij daar alle gevolgen van dragen, die 2 dagen.
    Je hebt dan geen recht om van het forum gebruik te maken, dus ook niet via een ander.

    Ensemble schreef:
    Dat vind ik opzich nergens op slaan als ik bijvoorbeeld een topic voor een andere user zou aanmaken terwijl die een forumban heeft. Hmm, ik vind dat wel kunnen die persoon kan zelf toch niet reageren. Ik weet niet ik vind het een overbodige regel. :X Hierdoor word het alleen maar nog strenger hier. -sorry-


    Inderdaad.
    Trouwens, als er niet bij vermeld wordt dat het voor die user met een forumban is, komen jullie er toch nooit achter, dus, eigenlijk is dit onnodig want helpen gaat het niet zozeer doen :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Come on! Ik heb een account met nicol, ik kan wel op her forum en nu krijg ik een forumban? WAt is dit voor kutzooi, djeez. Ik heb toch niets gedaan. Nicol was degene die fout zat [/Sorry nini] En nu mag ik ook niet op het forum, noem me eens een goeie reden waarom ik dat nu ook heb op dat account? Zei kan op dat account ook niet op het forum. --'


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Krullie schreef:
    (...)
    Wij vinden dat dus niet kunnen, die user met forumban heeft het er zelf naar gemaakt dat hij/zij nu een forumban heeft. Dan moet hij/zij daar alle gevolgen van dragen, die 2 dagen.
    Je hebt dan geen recht om van het forum gebruik te maken, dus ook niet via een ander.

    Niet altijd,soms is die ban onnozel en oneerlijk


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Gha schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    Trouwens, als er niet bij vermeld wordt dat het voor die user met een forumban is, komen jullie er toch nooit achter, dus, eigenlijk is dit onnodig want helpen gaat het niet zozeer doen :'D

    Indeed, en wat wil je doen aan die stories, heb je enkel idee hoeveel stories hier op Q staan van permanent gebande leden? En kom je daar ooit achter uh nee?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.