• Hahaha., ik vind hem echt geniaal., xd
    Sorry, Ik vind dat strijd over team edward en team jacob echt idioot. want Bella heeft nooit een keuze hoeven maken, aangezien ze al vanaf moment 1 voor Edward heeft gekozen., ;3
    Daarbij had hij haar van mij ook wel echt mogen raken met die auto., ;x

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 21:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NOURRY schreef:
    Ik haaaaaat dat kind met d´r dramatische gedoe. Team Rosalie ftw!


    Yeaaaaah, Rose! En vergeet Kristen Steward niet met haar ikbeneendodevis blik en grotevoortandendieervoorzorgendathaarmondcontinuhalfopenstaatwatmijmateloosirriteert.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Activity schreef:
    (...)

    Yeaaaaah, Rose! En vergeet Kristen Steward niet met haar ikbeneendodevis blik en grotevoortandendieervoorzorgendathaarmondcontinuhalfopenstaatwatmijmateloosirriteert.


    You´re such a genius. _O_


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Ik haaaaaat dat kind met d´r dramatische gedoe. Team Rosalie ftw!



    Rosalie is een jaloerse trut.

    Ik ergerde me dood aan haar in in de eerste film,New moon en Eclipse. In breaking dawn was ze wel lief.

    Hale schreef:
    (...)


    Rosalie is een jaloerse trut.

    Ik ergerde me dood aan haar in in de eerste film,New moon en Eclipse. In breaking dawn was ze wel lief.


    Rosalie is awesome. :w
    Atleast she has emotions and facial expressions! Take that Bella.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hale schreef:
    (...)

    Hoe kan je haar nu ego noemen. Ze heeft renesmee gedragen terwijl ze er ook voor kon kiezen om haar weg te halen. Ze is al die tijd bij charlie gebleven enzo dus hoe kan je haar ego noemen.

    Omdat ze alleen maar voor zichzelf kiest. Zij wilde persé die baby, al wist ze dat Edward eronderdoor ging, en ze bleef op een gegeven moment alleen nog maar bij Charlie, zodat ze Edward kon zien. Ze zoent met Jake, kwetst iedereen om haar heen.
    Mijn vraag is hoe je haar níét egoïstisch kunt noemen. :W

    OT:
    Ik ben Team Embry. *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Team Bella deserves neither Edward nor Jacob.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    LOL. Jullie vinden Bella ook egoistisch?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Cockney schreef:
    Team Bella deserves neither Edward nor Jacob.


    +1


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Team Harry Potter all the way.

    + Twilight is wel leuk, btw :')

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 17:01 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Pariah schreef:
    (...)
    Omdat ze alleen maar voor zichzelf kiest. Zij wilde persé die baby, al wist ze dat Edward eronderdoor ging, en ze bleef op een gegeven moment alleen nog maar bij Charlie, zodat ze Edward kon zien. Ze zoent met Jake, kwetst iedereen om haar heen.
    Mijn vraag is hoe je haar níét egoïstisch kunt noemen. :W

    OT:
    Ik ben Team Embry. *O*



    Omdat ze haar leven op het spel heeft gezet toen ze dacht dat haar moeder in gevaar was,Omdat ze Renesmee heeft gedragen,Omdat ze haar gevoelens opzij heeft gezet om Jake maar niet te kwetsen,Omdat ze Edward heeft gered van de volturi en zo kan ik nog wel even doorgaan.

    Hale schreef:
    (...)


    Omdat ze haar leven op het spel heeft gezet toen ze dacht dat haar moeder in gevaar was,Omdat ze Renesmee heeft gedragen,Omdat ze haar gevoelens opzij heeft gezet om Jake maar niet te kwetsen,Omdat ze Edward heeft gered van de volturi en zo kan ik nog wel even doorgaan.


    dude, ze heeft Jake constant aan eht lijntje gehouden omd at toch voor Edward te kiezen. Dat leek me behoorlijk kwetsend.
    En de enige reden dat ze Edward 'moest' redden is omdat hij had gezien dat zei zichzelf van een kliff wierp om zijn stem te horen.

    sorry, maar arguements are not valid. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    WeasleyKing schreef:
    team cedric:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hale schreef:
    (...)


    Omdat ze haar leven op het spel heeft gezet toen ze dacht dat haar moeder in gevaar was,Omdat ze Renesmee heeft gedragen,Omdat ze haar gevoelens opzij heeft gezet om Jake maar niet te kwetsen,Omdat ze Edward heeft gered van de volturi en zo kan ik nog wel even doorgaan.

    - Ze heeft Edward gered omdat ze er anders zelf aan onderdoor ging.
    - Ze heeft Jacob niet gekwetst omdat ze er anders zelf aan onderdoor ging.
    - Ze heeft Nessie gedragen omdat ze persé een kind wilde, en hield hierbij niet rekening met de mening van Edward.
    - Haar moeder redden was het enige niet-egoïstische ding dat ze gedaan heeft, en dat was in het eerste boek. Het werd steeds erger naarmate de boeken vorderden.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:

    GENIUS. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.