• Hahaha., ik vind hem echt geniaal., xd
    Sorry, Ik vind dat strijd over team edward en team jacob echt idioot. want Bella heeft nooit een keuze hoeven maken, aangezien ze al vanaf moment 1 voor Edward heeft gekozen., ;3
    Daarbij had hij haar van mij ook wel echt mogen raken met die auto., ;x

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 21:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Pariah schreef:
    (...)
    - Ze heeft Edward gered omdat ze er anders zelf aan onderdoor ging.
    - Ze heeft Jacob niet gekwetst omdat ze er anders zelf aan onderdoor ging.
    - Ze heeft Nessie gedragen omdat ze persé een kind wilde, en hield hierbij niet rekening met de mening van Edward.
    - Haar moeder redden was het enige niet-egoïstische ding dat ze gedaan heeft, en dat was in het eerste boek. Het werd steeds erger naarmate de boeken vorderden.


    1.Nee omdat zij niet wilde dat hij doodging door haar,
    2.Nee omdat ze ook van hem hield. En als je het door haar ogen bekijkt was jake ook een beetje ego bezig. Hij heeft haar hele hoofd door de war gegooid.
    3.Nee omdat ze al zoveel van haar hield dat ze niet meer anders kon dan haar houden.

    Hale schreef:
    (...)

    1.Nee omdat zij niet wilde dat hij doodging door haar,
    2.Nee omdat ze ook van hem hield. En als je het door haar ogen bekijkt was jake ook een beetje ego bezig. Hij heeft haar hele hoofd door de war gegooid.
    3.Nee omdat ze al zoveel van haar hield dat ze niet meer anders kon dan haar houden.

    - Ze wilde niet dat hij stierf door een misverstand, en ze grijpt elke kans aan om hem te zien. [Kom op, als je dat boek hebt gelezen dan weet je dat] Dat is egoïstisch.
    - Jacob was ook egoïstisch, maar Bella was nog vreselijker. Ze had hem niet moeten zoenen, niet om wat voor reden dan ook, dan geef je die dude ook alleen maar zijn zin.
    - Ze kan wel van Nessie gehouden hebben, maar ze hield geen rekening met Edward, die toch duidelijk wilde dat de baby op zou flikkeren.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    - Ze wilde niet dat hij stierf door een misverstand, en ze grijpt elke kans aan om hem te zien. [Kom op, als je dat boek hebt gelezen dan weet je dat] Dat is egoïstisch.
    - Jacob was ook egoïstisch, maar Bella was nog vreselijker. Ze had hem niet moeten zoenen, niet om wat voor reden dan ook, dan geef je die dude ook alleen maar zijn zin.
    - Ze kan wel van Nessie gehouden hebben, maar ze hield geen rekening met Edward, die toch duidelijk wilde dat de baby op zou flikkeren.



    Ok. Ik kan best begrijpen dat je je niet in haar kan verplaatsen. Maar als je zwanger bent hou je al van je kind als je voor het eerst zijn/haar bestaan voelt.

    Nee ze had hem niet moeten zoenen maar ik kan begrijpen dat zijn gezeur haar door de war maakte.

    Team Seth, duidelijk. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hale schreef:
    (...)


    Ok. Ik kan best begrijpen dat je je niet in haar kan verplaatsen. Maar als je zwanger bent hou je al van je kind als je voor het eerst zijn/haar bestaan voelt.

    Nee ze had hem niet moeten zoenen maar ik kan begrijpen dat zijn gezeur haar door de war maakte.

    Gezeur? Ze hield hem aan het lijntje, dan zou ik ook zeuren. Ze wist dat het niet goed was, maar ze deed het toch, om er zelf beter van te worden.

    Ik snap dat je van je kind kunt houden, maar je houdt toch hopelijk wel rekening met de mening van je man, of is de wereld al zo ver heen?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Gezeur? Ze hield hem aan het lijntje, dan zou ik ook zeuren. Ze wist dat het niet goed was, maar ze deed het toch, om er zelf beter van te worden.

    Ik snap dat je van je kind kunt houden, maar je houdt toch hopelijk wel rekening met de mening van je man, of is de wereld al zo ver heen?



    Nou het spijt me. Maar als ik zwanger ben en mijn vriend zit te zeuren dat ik het weg moet halen kan hij oppleuren.

    hij wist dat Bella gelukkig was met Edward maar hij zat steeds over dat 'Verbond' te zeuren.

    Hale schreef:
    (...)


    Nou het spijt me. Maar als ik zwanger ben en mijn vriend zit te zeuren dat ik het weg moet halen kan hij oppleuren.

    hij wist dat Bella gelukkig was met Edward maar hij zat steeds over dat 'Verbond' te zeuren.

    Misschien voelde het voor hem ook, alsof Bella de enige was waar hij van hield.

    En ik zou een goed gesprek aangaan met mijn vriend, en tot een compromis komen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Team Emmett:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Pariah schreef:
    (...)
    Misschien voelde het voor hem ook, alsof Bella de enige was waar hij van hield.

    En ik zou een goed gesprek aangaan met mijn vriend, en tot een compromis komen.



    Ok. Misschien voelde hij dat ook zo.

    En dat is jou mening.

    Escritura schreef:
    Team lets please burn the damned movies.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Team Cullennn


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Team Stop This Shit About What Team You're In And Accept Everyone That Plays A Roll In The Movies And/Or The Books!

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 19:06 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Hale schreef:
    (...)


    Rosalie is een jaloerse trut.

    Ik ergerde me dood aan haar in in de eerste film,New moon en Eclipse. In breaking dawn was ze wel lief.


    Sorry, maar Rosalie is fugging awesome. Ik snap niet waarom jij haar niet lief vindd, ifyouknowwhatimeann. En in Breaking Dawn deed ze lief tegen Bella voor de BABY IN BELLA'S BUIK. Niet voor Bella zelf. Fyeaaah.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 19:13 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Sorry, maar Rosalie is fugging awesome. En in Breaking Dawn deed ze lief tegen Bella voor de BABY IN BELLA'S BUIK. Niet voor Bella zelf. Fyeaaah.


    Ze kan er niet tegen dat ze geen kinderen kan krijgen en ging daarom maar dom tegen bella.

    En excuse me in Breaking dawn zijn ze vriendinnen.

    Hale schreef:
    (...)

    Ze kan er niet tegen dat ze geen kinderen kan krijgen en ging daarom maar dom tegen bella.

    En excuse me in Breaking dawn zijn ze vriendinnen.



    Sorry, maar heb jij überhaupt de boeken gelezen? ze waren echt géén vriendinnen hoor, anders zou ik geen team Rosalie zijn, like dûh. En zoals ik al zei; Rosalie deed zogenaamd beschermend over Bella, maar dat was alleen voor de baby in Bella's buik. Dus denk voortaan ff na voordat je iets zegt wat eigenlijk niet zo is. :'DD


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.