• Er zit bij ons op school een jongen die ik heeeeel mooi vind en ik ben op facebook tegen hem beginnen praten. Het klikte toch wel min of meer, gewoon als vrienden dan toch. En hij had gezegd dat hij op school weleens naar me toe zou komen om met me te praten, dus ik really happy. Drie weken later was hij nog steeds niet naar me toegekomen. En ik ben er net achter gekomen dat een vriendin van me (die bij hem in de klas zit en waar ik dat alles tegen vertel) aan hem had gevraagd waarom hij me nog niet had aangesproken en hij zei dat hij voor een ander meisje ging. Voor een heel mooi meisje, maar serieus, dat meisje heeft totaal geen diepgang. Pfff, jongens zijn zo oppervlakkig op dat gebied.

    Pfff, nu voel ik me stom. Ik ga me morgen doodschamen op school en hem echt niet durven aankijken.


    Is hier iemand dat me kan opvrolijken?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Awww wat klote voor je :( Echt kut als je zoiets krijgt te horen. Ik weet hoe het voelt. Laat je niet kennen en gewoon naar school gaan :) Hoofd omhoog en schouders recht. Ik snap dat het moeilijk is, maar er zwemmen meer vissen in de zee die wel voor 100% voor jou willen gaan ;)
    Morgen is het vrijdag, ga lekker wat leuks doen met je vriendinnen ter afleiding. Lekker shoppen, films kijken, chocola eten of gewoon lekker uithuilen. Het komt allemaal wel goed :) Die jongen weet gewoon niet wie hij mist. :Y) Sterkte (flower)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 18:21 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Awww wat klote voor je :( Echt kut als je zoiets krijgt te horen. Ik weet hoe het voelt. Laat je niet kennen en gewoon naar school gaan :) Hoofd omhoog en schouders recht. Ik snap dat het moeilijk is, maar er zwemmen meer vissen in de zee die wel voor 100% voor jou willen gaan ;)
    Morgen is het vrijdag, ga lekker wat leuks doen met je vriendinnen ter afleiding. Lekker shoppen, films kijken, chocola eten of gewoon lekker uithuilen. Het komt allemaal wel goed :) Die jongen weet gewoon niet wie hij mist. :Y) Sterkte (flower)


    Superlief van jou! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ah, dat is echt stom! Ik heb een soortgelijk geval nu, maar ik heb besloten me er niets van aan te trekken en gewoon verder te gaan met leven. Hij is het niet waard om mijn leven door de war te schoppen en hij weet niet wat hij nu mist. Dat zelfde geldt voor jou :')
    Sterkte, het lukt je wel. <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Aww, nou, als hij op van die domme modepopjes valt, is hij jou niet eens waard. Er komt heus nog wel een veel leuker liever vriendje voor jou en voor nu moet je maar met vriendinnen genieten van 't happy single zijn!
    En om je op te vrolijken heb ik even een droge mop opgezocht:

    Sherlock Holmes en dokter Watson gaan kamperen in een veld. 's Nachts maakt Holmes Watson wakker en vraagt: "Watson, kijk naar de sterren en zeg me wat je ziet."
    Watson antwoordt: "Ik zie miljoenen sterren, en zelfs al zijn er slechts enkele die planeten hebben, er bestaat een goede kans dat er planeten zijn zoals de aarde, en, al zijn er slechts enkele planeten zoals de aarde, het is mogelijk dat er leven aanwezig is op die planeet."
    Waarop Holmes uitroept: "Watson, je bent een idioot. Onze tent is gestolen."


    Veel sterkte! <3 xx


    “Love is a contradiction.”

    Die jongen is gewoon te simpel voor jou.
    En geloof me: er komt vanzelf wel iemand langs die je wel waard is.

    Maar ondertussen gewoon veel ijs/chocolade/koekjes naar binnen proppen, veel dure schoenen passen en dan wens ik je veel succes (:


    -

    Hij komt er vanzelf wel achter dat dat meisje geen diepgang heeft, en dan komt hij met hangende pootjes terug. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    You deserve better! Trek je vooral niets aan van die oppervlakkige persoon, ga ijs eten, maak lol met vriendinnen, forget about him en probeer gewoon vrolijk verder te leven (:


    26 - 02 - '16

    Aw, dear darling! How comes all the dudes are so stupid, uch. I can't stand it. Is dat die ene gast waar je me een keertje over verteld had, of niet? Mannen zijn nou eenmaal stom, ze hebben een blok voor hun hoofd als het daarom gaat - no offence voor de jongens die dit lezen, sommige die hebben geen blok.
    Als je maar weet dat je erover tegen me kan praten, maar wat ik doe als ik in een dip zit, is mijn (beste) vriendin op zoeken en gewoon met haar hangen, een film met popcorn of IJs of zo kijken. Iets wat leuk is en waar je om moet lachen, een beetje afleiding.
    Je moet gewoon verder gaan met je leven, meid. Forget about him. He (really!) doesn't deserves you. He is an A-class ASSHOLE.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    I can't even think straight.

    Eonian schreef:
    Aw, dear darling! How comes all the dudes are so stupid, uch. I can't stand it. Is dat die ene gast waar je me een keertje over verteld had, of niet? Mannen zijn nou eenmaal stom, ze hebben een blok voor hun hoofd als het daarom gaat - no offence voor de jongens die dit lezen, sommige die hebben geen blok.
    Als je maar weet dat je erover tegen me kan praten, maar wat ik doe als ik in een dip zit, is mijn (beste) vriendin op zoeken en gewoon met haar hangen, een film met popcorn of IJs of zo kijken. Iets wat leuk is en waar je om moet lachen, een beetje afleiding.
    Je moet gewoon verder gaan met je leven, meid. Forget about him. He (really!) doesn't deserves you. He is an A-class ASSHOLE.


    Inderdaad, that's him. Weet je, jij bent echt té lief! En het is zo lang geleden dat wij nog eens gebabbeld hebben, daar moeten we echt eens verandering in brengen!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Anhysbys schreef:



    (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zulke mannen zijn het niet waard, zie weten niet wat ze willen.
    Er zijn wel meer dan 7 miljard mensen op de wereld.
    En als het goed is meer dan de helft man, maar dan weet ik niet helemaal zeker. Genoeg keuze dus :$

    Taize schreef:
    Hij komt er vanzelf wel achter dat dat meisje geen diepgang heeft, en dan komt hij met hangende pootjes terug. (:


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik ken je gevoel... Ik heb namelijk precies hetzelfde. Je stopt heel veel energie in de jongen die je leuk vindt en dan uiteindelijk gaat hij voor iemand anders die eigenlijk helemaal niet bij hem past. Iemand zonder diepgang, met een mooi uiterlijk en geen hersenen. Ik snap je gevoel, maar hij komt er vanzelf wel achter. Jij moet je gewoon bedenken dat jij ook prachtig bent, op je eigen manier. Het is hartstikke dom van hem dat hij die manier van jou niet weet te waarderen!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain


    -