• Binnen nu en een uur heb ik een gesprek met een jongen over hoe het nou verder zal gaan tussen ons, gezien bepaalde omstandigheden die er tussen ons zijn, hij heeft er nogal zijn twijfels bij. Vandaag krijg ik te horen wat nou zijn uiteindelijke beslissing is, waarmee hij mijn wereld kan breken of perfect kan maken. Ik vind het stom dat mijn geluk nu bij hem ligt, vooral omdat ik er al bijna zeker van ben dat het gesprek geen leuke uitkomst gaat hebben. Nou ja... Goede hoop dan maar, ik zie wel wat hij te vertellen heeft.

    Wat is jullie ervaring met diepe gesprekken met jongens?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nou, met mijn vriend, nou ja ex vriend kon ik over alles praten. Ja, echt over álles. Zelfs over dingen waarover je denkt; WTF!
    hahaha :')

    Succes!!

    Eigenlijk heb ik niet veel slechte ervaringen met diepe gesprekken met jongens.. Het is wel een paar keer voorgekomen dat ik het slecht afliep, dat was vreselijk.

    Heel veel sterkte! c:


    your eyes are like stars in the night.

    Succes.
    Ik heb er weinig ervaringen mee maar ik laat mijn geluk dan ook niet leiden door een ander. als ik jou was zou ik ook niet erg blij zijn dat hij zo over je twijfelt. Hoe kan hij nu de ware zijn als hij niet eens zeker weet of hij je gelukkig wilt maken?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Succes.
    Ik heb er weinig ervaringen mee maar ik laat mijn geluk dan ook niet leiden door een ander. als ik jou was zou ik ook niet erg blij zijn dat hij zo over je twijfelt. Hoe kan hij nu de ware zijn als hij niet eens zeker weet of hij je gelukkig wilt maken?


    Nou, hij wíl wel... Maar hij heeft haast nooit tijd en hij heeft ervaringen met vorige vriendinnetjes dat ze dan gingen zeiken, en daardoor is hij nu heel erg bang dat het weer stuk loopt, maar ik zeik niet zo gauw.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Good luck.


    There's power in the words you whisper.

    Defensive schreef:
    (...)

    Nou, hij wíl wel... Maar hij heeft haast nooit tijd en hij heeft ervaringen met vorige vriendinnetjes dat ze dan gingen zeiken, en daardoor is hij nu heel erg bang dat het weer stuk loopt, maar ik zeik niet zo gauw.



    Hmm dan begrijp ik het wel. Hij wilt je gewoon geen verdriet doen door jou te laten leiden door zijn afwezigheid. Straks kwetst hij je uit liefde :C


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (...)


    Hmm dan begrijp ik het wel. Hij wilt je gewoon geen verdriet doen door jou te laten leiden door zijn afwezigheid. Straks kwetst hij je uit liefde :C


    Maar dat is dus het hele punt... Ik weet van mezelf dat hij me daar geen verdriet mee zou doen. Als ik maar weet dat hij wel aan me denkt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Maar dat is dus het hele punt... Ik weet van mezelf dat hij me daar geen verdriet mee zou doen. Als ik maar weet dat hij wel aan me denkt.


    Zoals het bij mij overkomt (ik heb meerdere topics over hem gelezen volgens mij) is het dat hij zoveel om je geeft dat àls hij je afwijst hij denkt dat het voor je bestwil is.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Zoals het bij mij overkomt (ik heb meerdere topics over hem gelezen volgens mij) is het dat hij zoveel om je geeft dat àls hij je afwijst hij denkt dat het voor je bestwil is.


    Ja, dat is misschien wel zo... Maar volgens mij maakt hij het probleem groter dan het is.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Succes!
    Mijn eigen ervaringen zijn leuk en diep kut. Ik heb ongeveer hetzelfde als jij meegemaakt, dat een jongen dus +- over mijn geluk zou beslissen, en ik ging werkelijk kapot.
    Maar ik heb ook super goede ervaringen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Defensive schreef:
    (...)

    Ja, dat is misschien wel zo... Maar volgens mij maakt hij het probleem groter dan het is.


    En ik denken dat vrouwen drama-queens zijn. Veelkans is het voor hem wel een groot probleem. Probeer hem straks gerust stellen, misschien dat dat ook heel wat invloed op jullie gesprek zal hebben.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (...)

    En ik denken dat vrouwen drama-queens zijn. Veelkans is het voor hem wel een groot probleem. Probeer hem straks gerust stellen, misschien dat dat ook heel wat invloed op jullie gesprek zal hebben.


    Ja... Was ik wel van plan.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Good luck.
    Ik heb hele diepe gesprekken met mijn beste vriend (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Pff, en op het laatste moment zei hij af. Kon hij niet (no_chears)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hoe oud is hij?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!