• Bij zedenleer ( Godsdienst ) heb ik zo een leuke * kuch * lerares !
    WTF ? We moeten mediteren en ' hartjesstralen delen aan de mensen die we graag zien ' ! Ik nam dat laatste serieus , en heb hartjesstraaltjes naar iedereen gegeven . en ook mijn buren . Toen we klaar waren met mediteren zei ze : ' Jullie 3 achteraan !' ' Ik voel me niet meer veilig bij jullie in de klas leer manieren ! en toen schoot ik in de lach en ze werd nog kwaader :D Hahah
    Dus mijn vraag is : weten jullie hoe ik mijn lach kan inhouden ?
    Want ze was super vies op mij en heeft zelfs punten afgetrokken voor mijn toets ! Want normaal gezien zou ik een 10 /10 hebben ma ze heeft 2 punten afgetrokken *_______*


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Niet. Sorry, maar als ik zo'n docent had, zou ik waarschijnlijk ook constant in een deuk liggen :'D. Wtf, hartjesstralen? Wat bedoelt ze daarmee? x] En waarom voelde ze zich nou 'niet veilig' met jullie in de klas?


    i put the fun in funeral

    Haha ik zou gewoon proberen om je mond dicht te houden (;
    Desnoods pak je lijm en plak je je mond dicht(;
    Ik zelf zou ook lachen als ze dat zou zeggen maar mijn lekares lacht dan mee^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Haha ik zou gewoon proberen om je mond dicht te houden (;
    Desnoods pak je lijm en plak je je mond dicht(;
    Ik zelf zou ook lachen als ze dat zou zeggen maar mijn lekares lacht dan mee^^


    •*• Lululu •*•

    Op je tong bijten? (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Een rubberen elastiekje rond je pols doen en wanneer je voelt dat je gaat lachen eraan trekken en loslaten.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Jezelf knijpen in de arm.
    Ik bijt meestal op mijn kaken/hard op mijn tanden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wanneer ik in de lach schiet op zo'n moment ga ik altijd het alfabet af in mijn hoofd. Helpt ook af en toe.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Als ik zoiets heb, bijt ik altijd hard op mijn tong.
    Soms bijt ik dan zo hard dat hij bloed, maar dat moet dan maar. (cat)

    Holy fuck kill it with fire. I hate that stuff D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik wou dat ik haar had, ipv de mijne, heb ik weer een grappige lelaar sinds 3 jaar!!


    -

    ach ja wij hadden ook lol in de klas
    de reken leraar wilde verhoudingen uitleggen aan de hand van:
    1L melk
    2 eieren
    3 kg meel
    dus hij vroeg heel droog wat komt daaruit
    we kwamen niet meer bij hahahaha
    ik zou heel droog 100 pannenkoeken
    hihi


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Looooool.
    "Hartjes voor iedereen! Voel de liefde! Knuffel elkaar voor een innig samenzijn..."


    "Well, well. Look who we've got here!"

    wij hadden vorig jaar ook zo'n leerkracht
    haar opdracht : knuffel een boom en schrijf 2-3 paginas vol met wat je voelt

    denk aan iets heel zieligs, misschien dat je niet begint te lachen x

    Ik probeer meestal naar beneden te kijken en dan kalm te worden, zodat ze het niet ziet, of subtiel je hand voor je mond houden maar dat valt meestal wel op ;) Uiteindelijk is je lach inhouden bij zoiets bijna onmogelijk (:


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Hartjesstralen! *__* Haha, mijn god, dat zou ik ook niet trekken. :') Eehm, denken aan iets verdrietigs wanneer zij het er weer over heeft?


    ars moriendi