• -

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 0:09 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wtf, dat vind ik wel heel overdreven van haar... Dat heb ik nooit =P Succes!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik denk dat je moeder gewoon wat triest is omdat ze niet echt iets over je interesses weet etc. Y'know, misschien heeft ze het wat moeilijk met het feit dat je aan het opgroeien bent ofzo. Ik zou haar gewoon meer vertellen (niet persé over je schrijven, maar gewoon zaken die je bezig houden).

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 20:58 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Huh, dat is echt overdreven. Als mijn moeder zo tegen me zou doen, zou ik haar echt niks laten lezen. :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je moeder vindt het waarschijnlijk heel jammer dat je jouw verhalen niet met haar deelt en ze zou ze graag wel lezen. Ik zou doen wat Monkeyslut zegt, gewoon wat meer aan haar vertellen, over zaken die je bezig houden. Dan voelt ze zich niet zo 'buitengesloten'.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    De mijne doet dat meestal stiekem, samen met mijn oudere zus. En dan gaan ze dingen op noemen die ik er in heb geschreven en dan word ik boos en dan lachen ze alleen maar. Ze lachen. Geloof me, ik heb liever dat ze hysterisch worden dan dat ze gaan zitten lachen.


    Believe in yourself.

    Devote schreef:
    De mijne doet dat meestal stiekem, samen met mijn oudere zus. En dan gaan ze dingen op noemen die ik er in heb geschreven en dan word ik boos en dan lachen ze alleen maar. Ze lachen. Geloof me, ik heb liever dat ze hysterisch worden dan dat ze gaan zitten lachen.


    Ja, okeei. Daar heb je een punt..

    @Parachutes/monkeyslut: Ja, dat zou ik inderdaad nog wel kunnen doen..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mijn moeder loopt ook altijd te zeuren dat ze nooit iets van me mag lezen.. Maar ik laat dingen gewoon liever aan onbekenden lezen, ik vind het anders ongemakkelijk (no_chears) Dan gaan ze daar heel de tijd commentaar op gegeven en vragen of ik soms depressief ben als ze bepaalde gedichten gelezen hebben, want voor mijn profielwerkstuk hadden ze er wel een aantal gelezen. Dus vandaar dat ik het niet meer doe, want zulke opmerkingen vind ik echt vervelend.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gelukkig niet :'D
    Dan keek je moeder wel een goede aflevering van CSI (heeft het net gezien. Lekker depressief was die aflevering o.o


    Shoganai i ne~

    Lancelot schreef:
    Mijn moeder loopt ook altijd te zeuren dat ze nooit iets van me mag lezen.. Maar ik laat dingen gewoon liever aan onbekenden lezen, ik vind het anders ongemakkelijk (no_chears) Dan gaan ze daar heel de tijd commentaar op gegeven en vragen of ik soms depressief ben als ze bepaalde gedichten gelezen hebben, want voor mijn profielwerkstuk hadden ze er wel een aantal gelezen. Dus vandaar dat ik het niet meer doe, want zulke opmerkingen vind ik echt vervelend.


    Ja, precies. Ik vind het dus ook ontzettend ongemakkelijk als mensen dat soort dingen van me lezen. En op dat soort opmerkingen die jij net benoemt zit ik nou ook niet echt bepaald te wachten.. ik schrijf gewoon voor mezelf, en quizlet(;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wow dat de pubertijd bij iemand zo laat begint :3


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik denk dat je haar gewoon wat meer moet laten zien van wat je doet. (:
    Alleen als het niet privé is.


    Danmarks Dynamite.

    Het is echt niet dit ene dingetje wat haar zo van streek maakt. Waarschijnlijk loopt ze met andere dingen rond en was dit eventjes de druppel.. :/


    ars moriendi

    Notredame schreef:
    Het is echt niet dit ene dingetje wat haar zo van streek maakt. Waarschijnlijk loopt ze met andere dingen rond en was dit eventjes de druppel.. :/


    Ja, maar dan nog. Ik vind niet dat ze dat op deze manier moet afreageren(bat)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 21:42 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Yeah, áll the time.. Misschien dat je het eerst even moet laten zakken bij haar en dan als ze weer langzaamaan een beetje wat normaler doet dan zou ik het proberen uit te leggen aan haar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wandering schreef:
    (...)

    Ja, maar dan nog. Ik vind niet dat ze dat op deze manier moet afreageren(bat)

    Ben ik helemaal met je eens. Maar moeders hebben het soms blijkbaar ook helemaal gehad :'x (no_chears)


    ars moriendi