• Serieus, we hebben bij ons op school deze week schoolexamens en het gaat echt waardeloos. Bij iedereen. Ze zijn echt moeilijk en er worden echt belachelijke dingen gevraagd. Niemand neemt het nog serieus en de leraren gaan het lastig krijgen, wanneer ze alleen zulke examens mogen nakijken:

    Olifanten. (:
    Stiekem hoop ik hier op.(wbw)

    Onze hele klas heeft dit soort dingen opgeschreven, denk je dat het dan niet meetelt? Extra punten voor creativiteit? Ik hoop het, hahah, anders gaat het echt niet goedkomen, lol. Zijn er hier ook wel eens mensen die dit doen, of nemen jullie alles serieus? :3

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 13:30 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijn examens neem ik wel serieus ja. Het is heel stom om zo iets in te vullen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    Mijn examens neem ik wel serieus ja. Het is heel stom om zo iets in te vullen.


    Dat is het ook, maar ze vragen echt alleen maar dingen die we niet kunnen weten. De logische vragen vult iedereen in, maar de helft gaat gewoon niet over de stof.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijn lerares Duits zegt dat we altijd iets in moeten vullen, en dan geeft ze als voorbeeld het woord banaan. Iemand kreeg extra punten omdat hij 'banaan' had opgeschreven in het duitsxD


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Oh. My. God.

    Dat zijn dus übervage examensxD.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Zo had iemand uit mijn klas een keer een extra punt geschreven omdat hij: 'Wat is dit voor onzin? Ik snap het niet.' in het Frans op zijn toetsblaadje had geschreven. Creativiteit :'D
    Maar als jullie dat met z'n allen doen, denk ik dat ze niet anders kunnen :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Omygod.

    Dat doe ik alleen op onverwachte S.O.'s of als ik iets niet geleerd heb maar het ook niet zo belangrijk vind, en dan ben ik altijd heel creatief. :W


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Still loving this one:



    OT: Ik probeer meestal wel wat in te vullen, maar misschien dat ik ook eens een giraffe moet tekenen :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    LucaLouise schreef:
    Omygod.


    We accept the love we think we deserve.

    Wiskunde examen een heeeele tijd terug. Vraag 33 is onuitspreekbaar getal x onuitspreekbaar getal x onuitspreekbaar getal.
    >Vult yotta in.
    >Krijgt complimenten van leraar omdat het creatief is.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HAHAHAHAHAHAH +1
    Ik heb wel eens ingevuld ''Zie tekstboek blz. 72''
    :l


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn moeder heeft ooit een keer een examenvraag gehad in de zin van (ik weet het niet meer dus ik zeg maar wat):
    "Weet jij wat de som van het quadraat van 4 en het quadraat van 12 is?"
    Zij vulde in:
    "Nee dat weet ik niet"

    Ze kreeg er geen punten voor en heeft het aangeklaagd, waarna ze toch volle punten voor die vraag kreeg omdat de vraagstelling zelf foutief was. Ze moeten dus vragen
    "Wat is de som van het quadraat van 4 en het quadraat van 12?"
    Want in principe heeft ze juist geantwoord op de vraag, ze wist het niet en dat was wat ze vroegen.

    Respect for my mommy.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mijn vriendin had eerst tijdens een Latijn proefwerk ingevuld: 'Iets Grieks' omdat we een 'paar' woorden grieks kregen. En hij had het goed geteld :'D

    Frigga schreef:
    Mijn examens neem ik wel serieus ja. Het is heel stom om zo iets in te vullen.


    comfort in c h a o s

    hahajoooooooo, ik wil dat laatste ook :'DDDD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H